Lista serwerów
PaintBall PD Mod 57.128.195.30:27016 1/24fy_m3loop Dema GT Zagłosuj Call of Duty Mod 57.128.195.30:27015 1/24css_deagle Dema GT Zagłosuj Zombie Plague 2022 57.128.195.30:27019 1/24zm_facility_final Dema GT Zagłosuj Team Speak 3 51.83.230.35:9987 --/---- Pobierz GT Zagłosuj
-
Podobna zawartość
-
Przez pmk
Witam, zgłaszam problem na serwerze DD2 ze SG (smogami). Dużo ludzi skarży się na te sg raz widzą przez nie niektórzy gracze je widzą a niektórzy ich nie widzą przez co wiele jest sporów że dany gracz gra na wspomagaczach anty sg itd itd… prawdopodobnie trzeba będzie zmienić na zwykłe lub zamienić na czarne.
-
Przez 19Majsteer
★ Regulamin Serwera TS3 ★
§1. Zabrania się:
Obrażania innych użytkowników.
Używania słów wulgarnych na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
Umieszczania treści erotycznych (dotyczy wszystkich języków).
Przeklinania na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
Skakania po kanałach.
Korzystania z programów do zmiany głosu.
Wszelkiego reklamowania stron/sieci (dotyczy wszystkich języków).
Spamowania/floodowania (dotyczy wszystkich języków).
Nagrywania na kanałach publicznych.
Nadużywania opcji 'poke'.Puszczania muzyki na kanałach publicznych - od tego jest radio.
Spamowania w wiadomościach prywatnych (dotyczy wszystkich języków).
§2. Grupy Użytkowników:
Każdy użytkownik może posiadać max. 5 grup.
Grupy użytkowników nie są rozdawane od tak, trzeba na nie zapracować.
Grupy takie jak: Zarejestrowany/VIP/Przyjaciel Sieci/New Admin/Server Admin/Technik Server/ROOT/Zarezerwowane nie są brane pod uwagę przy wyznaczaniu rang (maksymalnie 5).
Każdy użytkownik ma prawo starać się o dołączenie do grupy zarejestrowany.
Administracja TeamSpeak 3 może bez uprzedzenia zabrać rangę danemu graczu.
Grupy Administracyjne typu: VIP/New Admin/Server Admin/SERVER TECHNIK/ROOT są przyznawane przez główną Administrację, tj. BlaQ517.
§3. Kanały prywatne:
Kanały prywatne nie mogą zawierać treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
Kanały prywatne nie mogą mieć nazw zawierających treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
Kanał prywatny może posiadać własny regulamin, który nie łamie tego regulaminu.
Właściciel kanału jest odpowiedzialny za umieszczane w nim treści.
Administrator kanału może poprosić administratora TeamSpeak 3 o bana dla danej osoby po przedstawieniu odpowiednich dowodów (screen’y, filmy etc.)
Administracja nie przerzuca na kanały prywatne, proszę zapytać właściciela o hasło.
Właściciel ma prawo wyrzucić użytkownika ze swojego kanału.
Wymagana jest aktualizacja daty kanału.
Max 14 dni do przodu. Kanały z nieakatualną lub z datą powyżej 14 dni do przodu będę usuwane.
Data kanału ma być podania w opisie (description).
Każdy kanał musi mieć ustalonego admina.
Każdy kanał musi mieć ustaloną datę.
Każdy kanał nie musi lecz powinien mieć ustalone hasło aby uniknąć niepotrzebnych kłótni.
Każdy kanał musi mieć ustalony numer.
§4.Nicki :
Dotyczy wszystkich języków
Zabrania się ustawiania nicków:
~ rasistowskich,
~ wulgarnych,
~ obraźliwych,
~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
~ erotycznych,
~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
~ reklamujące strony/serwery,
§5.Avatary/zdjęcia:
Dotyczy wszystkich języków
Zabrania się ustawiania avatarów/wstawania zdjęć:
~ rasistowskich,
~ wulgarnych,
~ obraźliwych,
~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
~ erotycznych,
~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
~ reklamujące strony/serwery,
§6.Taryfikator kar:
Administrator nadaje kary według własnego uznania. Wyjątki od nadawania kar według własnego uznania:
~ podszywanie się pod administrację,
~ wszelakie reklamowanie (strony, serwery, ts'y etc.)
~ masowa obraza (w krótkim przedziale czasu - większa ilość wyzwisk/obraz skierowana w jedną i/lub więcej osób.
Kara może zostać nadana przez Administratora jedynie w wypadku złamania regulaminu.
Administrator może nadać karę użytkownik zachowuje się w sposób nie podany wyżej nieodpowiednio kierując się przy tym rozsądkiem etc.
Przed nadaniem kary należy pierw ostrzec delikwenta o tym, że łamie regulamin przez co może zostać zbanowany na czas nieokreślony.
Jeżeli użytkownik po otrzymaniu kary nie będzie się stosował do regulaminu może zostać zbanowany bez ostrzeżenia Administratora.
Kary kumulują się.
Za usunięcie warn'a z opisu kanału (description) grozi kasacja kanału z powodu próby uniknięcia kary za nieprzestrzeganie regulaminu.
Użytkownik ma prawo odwołać się od otrzymanej kary na forum (www.cs-staraszkola.pl).
NIEZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE ZWALNIA CIĘ Z OBOWIĄZKU JEGO PRZESTRZEGANIA
© BlackDead & Opsiq | 2020.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wykonane dla cs-staraszkola.pl
-
Przez BlaQ517
Regulamin serwera Call Of Duty
1. Zasady ogólne
1.1 Zanim wejdziesz na serwer cs-staraszkola.pl call of duty: mw3, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
1.4 Oficjalną stroną (forum serwera) jest www.cs-staraszkola.pl.
1.5 Zabrania się plagiatowania jakichkolwiek elementów serwera oraz używania w celu innym niż prywatny plików pobranych z serwera (np. modeli, dźwięków).
2. Rozgrywka
2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".
2.2 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych ( Skype, TeamSpeak i innych).
2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
2.5 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie (celowe blokowanie, podrzucanie fleszy itp.).
2.6 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
2.7 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
2.8 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@ (pisanie na zwykłym say lub mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
2.9 Zabrania się stawiania min w taki sposób aby uniemożliwiały wykonywania celi.
2.9a Zakazane jest podkładanie min:
- na drabinach - blokują członków teamu,
- w drzwiach otwieranych - blokują drzwi (np. na de_nuke),
- wentylacji - blokują członków teamu,
- na schodach - blokują członków teamu,
- na wąskich pochylniach, jeśli blokują członków teamu,
- wszędzie indziej, gdzie miny tworzą podwyższenie nie do przeskoczenia dla członków swojego teamu.
2.10 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
2.11 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
2.12 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.).
2.13 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
2.14 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
2.15 Zabrania się spamowania na czacie.
3. Regulamin administratora
3.1 Każdy admin jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, w przeciwnym razie może go stracić.
3.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
3.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
3.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
3.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina. Grozi to utratą stanowiska.
3.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
3.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
3.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
3.9 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.
3.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum (www.cs-staraszkola.pl) w odpowiednim dziale i wzorem.
4. Kary
4.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - zrzuty ekranu + ban permanentny.
4.2 Obrażanie - kick/ban do 1h.
4.3 Reklamowanie - najpierw ostrzeżenie, później ban permanentny.
4.4 Wchodzenie na tekstury mapy - kick/ban do 30 minut.
4.5 Utrudnianie gry członkom drużyny - kick/ban do 30 minut.
4.6 Zabijanie zakładników - kick/ban do 10 minut.
4.7 Zgłaszanie cheatera na say - kick/ban do 5 minut.
4.8 Podpowiadanie (np. na ts3) - ban do 1 Dnia.
4.9 Kary kumulują się. Ciągłe nierespektowanie regulaminu może prowadzić do nadania kary według własnego uznania przez administratora.
© BlackDead & Opsiq | 2020.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wykonane dla cs-staraszkola.pl
-
Przez quercy.
Czołem,
jako iż zostałem zaproszony przez jedną z najważniejszych osób na forum, to czuję się zobligowany do napisania takiego tematu. Rzuciło mi się kilka rzeczy w oczy, a mianowicie:
1. Wyłączenie naliczania postów w dziale "Przywitania/Pożegnania"
Sprawa jest prosta - w wymaganiach na Moda i UBT (nie sprawdzałem innych) jest punkt "x postów". Jaki sens ma taki wymóg, jeżeli 90% postów ludzie nabiją sobie w tym dziale? Definicja osoby aktywnej i udzielającej się na forum to coś innego niż witanie nowych użytkowników. Ba, żeby to było jakieś konstruktywne powitanie, niektórzy piszą "cześć" i to wszystko. Mało tego - wiem z doświadczenia, że nowi, którzy napisali nowy temat z powitaniem - idą i spamują "cześć, witam, hej" w poprzednich tematach. (Gdzie tu sens i logika, skoro napisałeś temat po tym jak oni się zarejestrowali czyli już ich powitałeś...) Tak więc wyłączyć naliczanie postów w tym dziale i ewentualnie zmniejszyć ilość wymaganych postów o kilkadziesiąt procent, ale za to, żeby były one treściwe, merytoryczne i wnosiły jakąś wartość na forum - w końcu tego się wymaga od ludzi "z kolorkiem", czyż nie?
2, Przebranżowienie się
Tak, wiem. To kiedyś była sieć serwerów do CS 1.6. I co z tego? Sprawdziłem ilość polskich graczy i to co zobaczyłem - nie jest optymistyczne. Do tego dochodzi to, że mało kto (żeby nie używać określenia "nikt") zmieni serwer, który prawie przez całą dobę jest pełny, na rzecz kilkunastu graczy. Tak więc Droga Administracjo - nie mówię, żeby wszystkie serwery wyłączyć, ale zostawienie jednego, ewentualnie dwóch byłoby optymalnym rozwiązaniem. A raczej nie stać was na utrzymywanie pustych serwerów, bo w wymogach jest opłacanie składki. A za zaoszczędzone pieniądze:
a) wykupić jakąś reklamę i rozkręcić ten zostawiony serwer czy dwa
b) postawić serwery do innych gier, które mają więcej graczy (np. CS:GO, ale to już w planach macie)
c) zorganizować jakiś rzeczowy (albo nawet i nie) konkurs, którego celem byłaby aktywność na forum i serwerach, a do tego dobrze przemyślane nagrody zaowocowałyby dodatkowymi graczami na serwerach do innych gier (klucze do cs:go jako nagrody, dla przykładu)
------------------------------------------------------
Powyższy punkt nieważny, jeżeli administracja jest w tak dobrej sytuacji ekonomicznej, że może pozwolić sobie na utrzymywanie pustych serwerów.
3. Szablony moderacyjne i rangi
To akurat byłaby wizualna poprawka, aczkolwiek nadałaby swoistego uroku forum. Mowa tutaj oczywiście o graficznych szablonach moderacyjnych typu "temat zamknięty, podanie zaakceptowane", itd. To samo tyczy się rang - gdzie się podziały tradycyjne rangi? Nie dyskryminujcie daltonistów, którzy nie będą mogli po legendzie poznać kto jest kto.
Odpowiadając zawczasu - tak, jestem chętny.
4.Konkurs
Jak już wspominałem w podpunkcie nr. 2 - przydałby się jakiś konkurs. Tutaj są dwie opcje do wyboru:
a) są pieniądze na nagrody
b) nie ma pieniędzy na nagrody
Podpunkt "a" chyba jest prosty i zrozumiały, (Jakikolwiek konkurs, na jakichkolwiek zasadach, można nawet zorganizować turniej, jeżeli cieszyły się dużym zainteresowaniem - będzie można późniejsze edycje robić z wpisowym i nagrodami). Za to - jakim cudem zrobić konkurs, gdy nie ma się pieniędzy na nagrody? Sprawa jest prosta, może wtedy nie będzie się wpisywał w standardową definicję konkursu, a raczej loterię, ale za to da mały zastrzyk gotówki. Kupujecie przykładowo jeden klucz do jakiejkolwiek gry, np. CS:GO, Rust, PUBG, Hurtworld, etc., kilka 'randomowych' kluczy, a do tego dorzucacie jakieś VIPY na serwerach, brak opłat za admina na jakiś okres (jeżeli ktoś, kto wylosowałby brak opłat nie miałby admina - mógłby wymienić na np. VIPa lub po prostu się o niego starać, a wtedy pierwszy miesiąc nie musiałby opłacać swojej rangi). Tworzycie listę numerków (nawet w notatniku), a ludzie za sms o małej wartości (ale, takiej, żeby w ostatecznym rozrachunku zwrócił koszta za nagrody, a za razem opłacał się użytkownikom (trafić klucz do cs:go za sms o wartości 5zł to jednak sporo radochy), taki dokument pakujecie w rar, oczywiście z hasłem (wiem, że można złamać, ale wątpię, by ktoś łamał hasło przez kilkadziesiąt godzin, jak nie więcej, żeby zdobyć klucz do cs:go) i wstawiacie do tematu z losowaniem, ludzie wysyłają sms i wybierają numery np. od 1-100 i po pewnym czasie, lub po pewnej ilości wykupionych 'losów' - dajecie hasło do archiwum.
Myślę, że na ten moment to tyle moich sugestii, zapraszam do wypowiadania się.
Pozdrawiam, quercy.
-
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.