Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
Break.

Kilka spraw Serwera dd2.

Recommended Posts

Dobry wieczór .

 

Na początek pragnę prosić graczy oraz użytkowników by nie zakładali tematów oraz pisali na shoutbox by Pimp coś zrobił z serwerem ponieważ on nie ma obecnie dostępu do ftp , a ma tylko BlackDead.

 

Więc tak , zacznę od tego iż od dłuższego czasu gracze jak i ja odnotowałem coraz częstsze skoki PING podczas gry , dzieje się tak średnio co 5 minut na 10 sekund czasem wgl , ale tak na 2 godziny grania można odnotować dość często skoki . Proszę to naprawić zapewne problemy z hostingiem lub ustawieniami serwera , albo inaczej serwer stoi na słabym hoscie , tak czy obaw proszę sprawdzić dlaczego tak się dzieje . 

ScreanShoot: 

88389360424803749571.jpg

 

 

Kolejną ważną rzeczą którą trzeba zbadać jest problem z AMX , potrafi pokazać że ma zły dzień tak jak np dzisiaj . 

A tak na poważnie mamy wakacje , przynajmniej w Polsce dlatego też dzieci jak i młodzież mają więcej czasu na grę co także da się zauważyć podczas gry jak i śledząc Gametracker .Lecz to szybko minie ! Dlaczego ? Ponieważ Amx płata figle raz działa , raz nie działa , a co za tym idzie ? Brak uprawnień dla adminów lub np mają prawa , ale nie mogą zbanować gracza bo amx się zaciął i nie banuje ... W tej sytuacji Admin jest bezradny ,a nowi gracze myślą że Admina nie ma i wychodzą gdy lata odpalony gnojek z przedszkola . 

 

Dlatego prośba dla graczy by nie zakładali nigdy więcej tematu o braku aktywności Adminów bo aż się ciśnienie podnosi gdy widzę tego typu posty lub tematy .

Myślę że warto będzie zrobić restart całego serwera przeinstalować go na nowo , wraz z amx lub zmienić hosting , ponieważ jak widać to jest najlepszy serwer na tej sieci counter-strike . 

 

Przeczytałeś ? Jesteś ze mną ? Daj łapkę !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwolę sobie napisać drugiego posta w tym temacie ponieważ dotyczyć on będzie Adminów . 

Więc tak krótko ale i zwięźle Admini ( niektórzy ) Kur** Ogarnijcie się ! 

Podam jedną sytuację która mnie naprawdę wkurzyła , ok jest godzina któraś tam , wchodzę na serwa i widzę 2 adminów ok to ja wchodzę od razu do gry i gram 1 runda , 2 i 3 i już wyczaiłem 2 chetów , ok to co robie ? Banuje bez skrupułów , zdziwiło mnie to bo przecież 2 adminów było w grze , ok no wchodzę do gry i nagle na [email protected] że cheter , raz drugi raz napisali nikt się nie ruszył , ale widze koleś gra dłużej niż ja bo ja przecież gram dopiero 5 minut , Admini nadal są no ok facet ma staty 20 na 3 czy jakoś tak ale co zrobić , padłem szybko i zaraz look na niego bez wchodzenia na speca i co widze ? Aim jak mało kto , ok to chce banować , lecz widzę że gracz zbanowany , tak wywalał mi aamx , no i co ? Jakiś Admin go banował ale nie wiem czy nie widział czy jak że ten gracz dalej gra . Ok więc mowie cwaniaczek mysli ze mu sie upieklo a tutaj dupa , bo prosta komenda zadziałała amx_ban "0" "id lub nick" "nara" i poszedł z dymem ;) Dlatego proszę sumienniej wykonywać swoje obowiązki albo zacznę robić z tym porządek . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie adminów to widzę że muszę napisać tutaj bo to: http://cs-staraszkola.pl/topic/13814-ma%C5%82a-aktywno%C5%9B%C4%87-admin%C3%B3w/ 

nie wystarcza. Sprawa wygląda tak że Black robił reinstal i utracił dane, które dzisiaj odzyska. Jego CPU w serwerze jest na wyczerpaniu, zadeklarował jednak że po jego wymianie, która ma nastąpić w przeciągu 4-7dni wszystko wróci do normy. Dzisiaj gdy odzyska dane zresetuje bazę i admini powinni działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie adminów to widzę że muszę napisać tutaj bo to: http://cs-staraszkola.pl/topic/13814-ma%C5%82a-aktywno%C5%9B%C4%87-admin%C3%B3w/ 

nie wystarcza. Sprawa wygląda tak że Black robił reinstal i utracił dane, które dzisiaj odzyska. Jego CPU w serwerze jest na wyczerpaniu, zadeklarował jednak że po jego wymianie, która ma nastąpić w przeciągu 4-7dni wszystko wróci do normy. Dzisiaj gdy odzyska dane zresetuje bazę i admini powinni działać.

 

Dziubek nie chodzi mi o to że ich nie ma , tylko to że nie pracują jak należy ... Ja w ciągu 5 minut od wejścia na serwer zbanowałem 3 cheterów którzy grali już jak wszedłem na serwer , a najlepsze że grało już 2 adminów więc skoro ja mogłem banować i normalnie admin chodził to im też zapewne wszystko cacy chodziło .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogą nie banować już z przyzwyczajenia bo myślą że tego admina wgl nie mają. I nie wiadomo czy się śmiać czy płakać..

Tak czy siak co do aktywności adminów nastąpią zmiany, które zostaną niedługo wprowadzone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Break.
      1. ZASADY OGÓLNE
       
      a) Serwer dostępny zarówno dla Graczy Steam jak i Non Steam.
      b) Oficjalną stroną – forum serwera jest www.cs-staraszkola.pl
      c) Jest 48h (2 dni) na odwołanie od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą [email protected] tylko ze względu na szczególne okoliczności.
      d) Na serwerze gramy dynamicznie i wykonujemy cele mapy. Notoryczne kampienie na respie będzie karane wg taryfikatora. Terroryści mają obowiązek opuścić resp TT do 1:30!
      e) Zakaz spamowania na „y”, „u”, oraz na admin-czacie „[email protected]
      g) Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
      h) Wszystkie cheaty, skrypty są surowo zabronione.
      i) Zakaz utrudniania gry innym Graczom.
      j) Zakaz używania modeli które ułatwiają widoczność graczy ze zmniejszoną widocznością (modele o jaskrawych jednolitych kolorach MODELE ESL również sa zakazane)
      k) Upodabnianie się do innych graczy, adminów (np. BlackDead , -=Rush3r=- itp.) jest nie dozwolone..
      l) Nicki rasistowskie, zbrodniarzy wojennych, sławnych osób, obrażające czyjąś kulturę lub wyznanie, religijne (np. Jezus, Bóg itp.), zawierające przekleństwa są zakazane.
       
      2. Konfiguracja gry
       
      a) Nie wolno mieć ustawionych 16 bitów, gramy tylko i wyłącznie na 32 bitach (Spadków FPS i tak nie zanotujecie).
      b) Dozwolony interp wynosi od 0.01 do 0.05. Jeśli masz inne wartości, to należy zmienić za pomocą komendy. (np. ex_interp 0.01)
      c) Jeśli masz modele postaci, które stanowczo ułatwiają grę (np. niebieski model CT a czerwony TT. Nie dotyczy się high fps models.), są one traktowane jako oszustwo.
      d) Jeśli pokazuje Ci się celownik przy strzelaniu z AWP bez przybliżenia, to natychmiast go usuń, jest on nie dozwolony.
      e) Jeśli używasz fullbright natychmiast ustaw standardowy config, używanie tego rodzaju rzeczy jest nie dozwolone.
      f) Jeśli macie ustawioną grafikię Software , zmieńcie od razu na OpenGL ! Gra na Software surowo zakazana.
       
      3. KULTURA
       
      a) Nie obrażamy - Graczy, Adminów oraz innych ludzi.
      b) Nie wyrażamy opinii na temat klubów i zespołów sportowych - TO NIE STADION !
      c) Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
      d) Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOGów przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
      e) Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia i przejściu mutacji głosu.
      f) Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy itp.
       
      4. ADMIN
       
      a) Admin ma obowiązek utrzymywać serwer w należytym porządku.
      b) Admin powinien przyjrzeć się zgłoszeniu nawet jeśli zostało ono napisane na say, po uprzednim upomnieniu gracza.
      c) Admin, ma dawać przykład.
      d) Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń. (np. Zaprzestania przeklinania, nadużywania mikrofonu itp.)
      e) Admin nie ma prawa zmienić mapy bez zgody graczy. (Nie dotyczy się crashy serwera i powtarzania map).
      f) Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, powinien mu zrobić ss'y. (Nie dotyczy się aimbotów itp.)
      g) Jeśli admin nie jest do końca pewny, czy dany gracz oszukuje, powinien skonsultować się z innymi adminami. (Przy braku adminów może nakręcić demo).
      h) Admin powinien starać się utrzymywać porządek bez konieczności dawania banów, czy kicków.
      PRZY PODEJRZENIU O WH PRIORYTETEM SĄ SSY!
       
      Admin nie jest do zabawy, lecz do utrzymania porządku i przyjaznej atmosfery na serwerze.
      Każdy admin odpowiada sam za siebie i za swoje czyny.
      Stracić admina można szybciej niż się go zdobyło.
       
      5. TARYFIKATOR - przykładowy
       
      a) Czity (wh, aim, mh, sh i inne) – perm
      b) Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
      c) Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
      d) Flood granatami – od 5 min do 1h
      e) Spam na sayu (y,u,[email protected]) – od 5 min do 30 min
      f) Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
      g) Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
      h) Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
      j) Podszywanie się pod cudze nicki – ban permamentny
      k) Podszywanie się pod Admina - ban permamentny
      l) Prowokowanie innych Graczy – 5 min do 24h
      m) Wejście na aktywnym banie – ban permamentny
      n) Kampienie na respie (brak dynamicznej gry) - slapa, slay, kick, ban 5 min
      o) Gra na Software oraz używanie niestandardowych modeli graczy (modele o jaskrawych jednolitych kolorach) - BAN PERMANENTNY!!
       
      Powyższy taryfikator jest tylko sugestią dla Adminów i nie może być JEDYNĄ podstawą do odwołań. Ze względu na szereg różnych uwarunkowań Admin może dać bana wg uznania.
      Recydywa karana będzie Banem wyższym o 1 stopień.
       
      6.INFORMACJA DLA GRACZY
       
      a) Admin to nie robot. Nie będzie siedział ciągle na serwerze.
      b) Admini nie mogą zmieniać map bez wyraźnego powodu.
      c) Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum www.cs-staraszkola.pl w odpowiednim dziale i wzorem.
      d) Headadmin jest bardzo zapracowanym człowiekiem. Dlatego nie nadużywaj jego cierpliwości i pisz tylko w sprawach wyjątkowych, jest on jedyną osobą na serwerze której nie obowiązują powyższe zasady.
      e) Wszystkie sprawy związane z serwerem (Western Mod) kierujemy do Opiekuna Serwera.
       
      7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
       
      a) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi przez admin-chat (say_team @ "treść") lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      b) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt Opiekunowi Serwera lub [email protected] na forum.
      c) Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.
      d) Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.
      e) Regulamin może się zmienić o dowolnej porze dnia, godziny.
       
       
      Copyrights by Break.TM 2014.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By 19Majsteer
      ★ Regulamin Serwera TS3 ★
       
      §1. Zabrania się:
      Obrażania innych użytkowników.
      Używania słów wulgarnych na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
      Umieszczania treści erotycznych (dotyczy wszystkich języków).
      Przeklinania na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
      Skakania po kanałach.
      Korzystania z programów do zmiany głosu.
      Wszelkiego reklamowania stron/sieci (dotyczy wszystkich języków).
      Spamowania/floodowania (dotyczy wszystkich języków).
      Nagrywania na kanałach publicznych.
      Nadużywania opcji 'poke'.Puszczania muzyki na kanałach publicznych - od tego jest radio.
      Spamowania w wiadomościach prywatnych (dotyczy wszystkich języków).

      §2. Grupy Użytkowników:
      Każdy użytkownik może posiadać max. 5 grup.
      Grupy użytkowników nie są rozdawane od tak, trzeba na nie zapracować.
      Grupy takie jak: Zarejestrowany/VIP/Przyjaciel Sieci/New Admin/Server Admin/Technik Server/ROOT/Zarezerwowane nie są brane pod uwagę przy wyznaczaniu rang (maksymalnie 5).
      Każdy użytkownik ma prawo starać się o dołączenie do grupy zarejestrowany.
      Administracja TeamSpeak 3 może bez uprzedzenia zabrać rangę danemu graczu.
      Grupy Administracyjne typu: VIP/New Admin/Server Admin/SERVER TECHNIK/ROOT są przyznawane przez główną Administrację, tj. BlaQ517.

      §3. Kanały prywatne:
      Kanały prywatne nie mogą zawierać treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
      Kanały prywatne nie mogą mieć nazw zawierających treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
      Kanał prywatny może posiadać własny regulamin, który nie łamie tego regulaminu.
      Właściciel kanału jest odpowiedzialny za umieszczane w nim treści.
      Administrator kanału może poprosić administratora TeamSpeak 3 o bana dla danej osoby po przedstawieniu odpowiednich dowodów (screen’y, filmy etc.)
      Administracja nie przerzuca na kanały prywatne, proszę zapytać właściciela o hasło.
      Właściciel ma prawo wyrzucić użytkownika ze swojego kanału.
      Wymagana jest aktualizacja daty kanału.
      Max 14 dni do przodu. Kanały z nieakatualną lub z datą  powyżej 14 dni do przodu będę usuwane.
      Data kanału ma być podania w opisie (description).
      Każdy kanał musi mieć ustalonego admina.
      Każdy kanał musi mieć ustaloną datę.
      Każdy kanał nie musi lecz powinien mieć ustalone hasło aby uniknąć niepotrzebnych kłótni.
      Każdy kanał musi mieć ustalony numer.

      §4.Nicki :
      Dotyczy wszystkich języków
      Zabrania się ustawiania nicków:
      ~ rasistowskich,
      ~ wulgarnych,
      ~ obraźliwych,
      ~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
      ~ erotycznych,
      ~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
      ~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
      ~ reklamujące strony/serwery,

      §5.Avatary/zdjęcia:
      Dotyczy wszystkich języków
      Zabrania się ustawiania avatarów/wstawania zdjęć:
      ~ rasistowskich,
      ~ wulgarnych,
      ~ obraźliwych,
      ~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
      ~ erotycznych,
      ~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
      ~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
      ~ reklamujące strony/serwery,

      §6.Taryfikator kar:
      Administrator nadaje kary według własnego uznania. Wyjątki od nadawania kar według własnego uznania:
      ~ podszywanie się pod administrację,
      ~ wszelakie reklamowanie (strony, serwery, ts'y etc.)
      ~ masowa obraza (w krótkim przedziale czasu - większa ilość wyzwisk/obraz skierowana w jedną i/lub więcej osób.
      Kara może zostać nadana przez Administratora jedynie w wypadku złamania regulaminu.
      Administrator może nadać karę użytkownik zachowuje się w sposób nie podany wyżej nieodpowiednio kierując się przy tym rozsądkiem etc.
      Przed nadaniem kary należy pierw ostrzec delikwenta o tym, że łamie regulamin przez co może zostać zbanowany na czas nieokreślony.
      Jeżeli użytkownik po otrzymaniu kary nie będzie się stosował do regulaminu może zostać zbanowany bez ostrzeżenia Administratora.
      Kary kumulują się.
      Za usunięcie warn'a z opisu kanału (description) grozi kasacja kanału z powodu próby uniknięcia kary za nieprzestrzeganie regulaminu.
      Użytkownik ma prawo odwołać się od otrzymanej kary na forum (www.cs-staraszkola.pl).
       
      NIEZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE ZWALNIA CIĘ Z OBOWIĄZKU JEGO PRZESTRZEGANIA

       
      © BlackDead & Opsiq | 2020.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By BlaQ517
      Regulamin serwera Call Of Duty
       
      1. Zasady ogólne
      1.1 Zanim wejdziesz na serwer cs-staraszkola.pl call of duty: mw3, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
      1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
      1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
      1.4 Oficjalną stroną (forum serwera) jest www.cs-staraszkola.pl.
      1.5 Zabrania się plagiatowania jakichkolwiek elementów serwera oraz używania w celu innym niż prywatny plików pobranych z serwera (np. modeli, dźwięków).
       
      2. Rozgrywka
      2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".
      2.2 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych ( Skype, TeamSpeak i innych).
      2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
      2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
      2.5 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie (celowe blokowanie, podrzucanie fleszy itp.).
      2.6 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
      2.7 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
      2.8 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na [email protected] (pisanie na zwykłym say lub mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      2.9 Zabrania się stawiania min w taki sposób aby uniemożliwiały wykonywania celi.
      2.9a Zakazane jest podkładanie min:
      - na drabinach - blokują członków teamu,
      - w drzwiach otwieranych - blokują drzwi (np. na de_nuke),
      - wentylacji - blokują członków teamu,
      - na schodach - blokują członków teamu,
      - na wąskich pochylniach, jeśli blokują członków teamu,
      - wszędzie indziej, gdzie miny tworzą podwyższenie nie do przeskoczenia dla członków swojego teamu.
      2.10 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
      2.11 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
      2.12 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.).
      2.13 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
      2.14 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
      2.15 Zabrania się spamowania na czacie.
       
      3. Regulamin administratora
      3.1 Każdy admin jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, w przeciwnym razie może go stracić.
      3.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
      3.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
      3.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
      3.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina. Grozi to utratą stanowiska.
      3.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
      3.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
      3.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
      3.9 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.
      3.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum (www.cs-staraszkola.pl) w odpowiednim dziale i wzorem.
       
      4. Kary
      4.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - zrzuty ekranu + ban permanentny.
      4.2 Obrażanie - kick/ban do 1h.
      4.3 Reklamowanie - najpierw ostrzeżenie, później ban permanentny.
      4.4 Wchodzenie na tekstury mapy - kick/ban do 30 minut.
      4.5 Utrudnianie gry członkom drużyny - kick/ban do 30 minut.
      4.6 Zabijanie zakładników - kick/ban do 10 minut.
      4.7 Zgłaszanie cheatera na say - kick/ban do 5 minut.
      4.8 Podpowiadanie (np. na ts3) - ban do 1 Dnia.
      4.9 Kary kumulują się. Ciągłe nierespektowanie regulaminu może prowadzić do nadania kary według własnego uznania przez administratora.
       
       
      © BlackDead & Opsiq | 2020.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By quercy.
      Czołem,
      jako iż zostałem zaproszony przez jedną z najważniejszych osób na forum, to czuję się zobligowany do napisania takiego tematu. Rzuciło mi się kilka rzeczy w oczy, a mianowicie:
       
      1. Wyłączenie naliczania postów w dziale "Przywitania/Pożegnania"
      Sprawa jest prosta - w wymaganiach na Moda i UBT (nie sprawdzałem innych) jest punkt "x postów". Jaki sens ma taki wymóg, jeżeli 90% postów ludzie nabiją sobie w tym dziale? Definicja osoby aktywnej i udzielającej się na forum to coś innego niż witanie nowych użytkowników. Ba, żeby to było jakieś konstruktywne powitanie, niektórzy piszą "cześć" i to wszystko. Mało tego - wiem z doświadczenia, że nowi, którzy napisali nowy temat z powitaniem - idą i spamują "cześć, witam, hej" w poprzednich tematach. (Gdzie tu sens i logika, skoro napisałeś temat po tym jak oni się zarejestrowali czyli już ich powitałeś...) Tak więc wyłączyć naliczanie postów w tym dziale i ewentualnie zmniejszyć ilość wymaganych postów o kilkadziesiąt procent, ale za to, żeby były one treściwe, merytoryczne i wnosiły jakąś wartość na forum - w końcu tego się wymaga od ludzi "z kolorkiem", czyż nie?
       
      2, Przebranżowienie się
      Tak, wiem. To kiedyś była sieć serwerów do CS 1.6. I co z tego? Sprawdziłem ilość polskich graczy i to co zobaczyłem - nie jest optymistyczne. Do tego dochodzi to, że mało kto (żeby nie używać określenia "nikt") zmieni serwer, który prawie przez całą dobę jest pełny, na rzecz kilkunastu graczy. Tak więc Droga Administracjo - nie mówię, żeby wszystkie serwery wyłączyć, ale zostawienie jednego, ewentualnie dwóch byłoby optymalnym rozwiązaniem. A raczej nie stać was na utrzymywanie pustych serwerów, bo w wymogach jest opłacanie składki. A za zaoszczędzone pieniądze:
      a) wykupić jakąś reklamę i rozkręcić ten zostawiony serwer czy dwa
      b) postawić serwery do innych gier, które mają więcej graczy (np. CS:GO, ale to już w planach macie)
      c) zorganizować jakiś rzeczowy (albo nawet i nie) konkurs, którego celem byłaby aktywność na forum i serwerach, a do tego dobrze przemyślane nagrody zaowocowałyby dodatkowymi graczami na serwerach do innych gier (klucze do cs:go jako nagrody, dla przykładu)
      ------------------------------------------------------
      Powyższy punkt nieważny, jeżeli administracja jest w tak dobrej sytuacji ekonomicznej, że może pozwolić sobie na utrzymywanie pustych serwerów.
       
      3. Szablony moderacyjne i rangi
      To akurat byłaby wizualna poprawka, aczkolwiek nadałaby swoistego uroku forum. Mowa tutaj oczywiście o graficznych szablonach moderacyjnych typu "temat zamknięty, podanie zaakceptowane", itd. To samo tyczy się rang - gdzie się podziały tradycyjne rangi? Nie dyskryminujcie daltonistów, którzy nie będą mogli po legendzie poznać kto jest kto.
      Odpowiadając zawczasu - tak, jestem chętny.
       
      4.Konkurs
      Jak już wspominałem w podpunkcie nr. 2 - przydałby się jakiś konkurs. Tutaj są dwie opcje do wyboru:
      a) są pieniądze na nagrody
      b) nie ma pieniędzy na nagrody
      Podpunkt "a" chyba jest prosty i zrozumiały, (Jakikolwiek konkurs, na jakichkolwiek zasadach, można nawet zorganizować turniej, jeżeli cieszyły się dużym zainteresowaniem - będzie można późniejsze edycje robić z wpisowym i nagrodami). Za to - jakim cudem zrobić konkurs, gdy nie ma się pieniędzy na nagrody? Sprawa jest prosta, może wtedy nie będzie się wpisywał w standardową definicję konkursu, a raczej loterię, ale za to da mały zastrzyk gotówki. Kupujecie przykładowo jeden klucz do jakiejkolwiek gry, np. CS:GO, Rust, PUBG, Hurtworld, etc., kilka 'randomowych' kluczy, a do tego dorzucacie jakieś VIPY na serwerach, brak opłat za admina na jakiś okres (jeżeli ktoś, kto wylosowałby brak opłat nie miałby admina - mógłby wymienić na np. VIPa lub po prostu się o niego starać, a wtedy pierwszy miesiąc nie musiałby opłacać swojej rangi). Tworzycie listę numerków (nawet  w notatniku), a ludzie za sms o małej wartości (ale, takiej, żeby w ostatecznym rozrachunku zwrócił koszta za nagrody, a za razem opłacał się użytkownikom (trafić klucz do cs:go za sms o wartości 5zł to jednak sporo radochy), taki dokument pakujecie w rar, oczywiście z hasłem (wiem, że można złamać, ale wątpię, by ktoś łamał hasło przez kilkadziesiąt godzin, jak nie więcej, żeby zdobyć klucz do cs:go)  i wstawiacie do tematu z losowaniem, ludzie wysyłają sms i wybierają numery np. od 1-100 i po pewnym czasie, lub po pewnej ilości wykupionych 'losów' - dajecie hasło do archiwum.
       
      Myślę, że na ten moment to tyle moich sugestii, zapraszam do wypowiadania się.
      Pozdrawiam, quercy.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...