Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.07.2015 w Posty

  1. 1 punkt
    BlaQ517

    Regulamin forum

    REGULAMIN FORUM I. Postanowienia ogólne 1) Każdy użytkownik korzystający ze strony zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu przez użytkownika, traci on prawo do korzystania ze strony. 2) Na stronie wymaga się przestrzegania netykiety oraz postępowania według ogólnie przyjętych norm moralnych. 3) Każdy użytkownik ma obowiązek swoim zachowaniem szanować dobro oraz prawo do posiadania odmiennego zdania innych użytkowników. 4) Administracja strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek treści zamieszczane przez użytkowników oraz ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania strony. 5) Dokonując rejestracji na cs-staraszkola.pl, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie na swoją skrzynkę mailową wiadomości wysyłanych przez administrację strony. II. Konta użytkowników 1) Każdy użytkownik może korzystać tylko i wyłącznie z jednego konta na stronie. Używanie większej ilości kont może zostać ukarane ich zawieszeniem oraz zablokowaniem adresu IP użytkownika. Posiadanie więcej niż jednego konta na stronie z tego samego adresu IP dozwolone jest jedynie w sytuacji, gdy z danego komputera korzysta ze strony więcej, niż jedna osoba. W takim przypadku osoby te zgłaszają się do jednego z administratorów strony, prosząc o pozwolenie na założenie większej ilości kont. 2) Konta użytkowników o niecenzuralnych/wulgarnych nickach będą usuwane. III. Zasady korzystania ze strony 1) Użytkownik ma prawo zgłaszania uwag i propozycji odnośnie działania i funkcjonowania strony oraz serwerów w działach, które są do tego celu przeznaczone. Zwracanie uwagi w miejscach do tego nieprzeznaczonych oraz kwestionowanie decyzji podjętych przez administrację będzie karane ostrzeżeniem. 2) Zabronione jest: A. Floodowanie - wielokrotne wysyłanie wypowiedzi pod wypowiedzią. B. Nadużywanie stylów formatowania i emotikon. C. Pisanie postów niewnoszących niczego konkretnego do tematu. D. Obrażanie innych użytkowników. E. Celowe powodowanie kłótni, podjudzanie do sprzeczek (trolling). F. Używanie wulgaryzmów i przeklinanie (włącznie z gwiazdkowaniem i kropkowaniem). G. Pisanie pismem PoKeMoNoWyM oraz tzw. leet speech (alesz, szpoko, n00b, jush, boshe itp.). H. Umieszczanie treści rasistowskich, obrażających uczucia religijne, pedofilskich, pornograficznych i erotycznych. I. Propagowanie, reklamowanie i zamieszczanie linków do konkurencyjnych stron. J. Ujawnianie danych personalnych, adresu, fotografii itd. innych użytkowników bez ich zgody. K. Odświeżanie tematów częściej niż co 72h. Nakazane jest: A. Odnoszenie się z szacunkiem do innych użytkowników. B. Wykonywanie instrukcji wytyczanych przez administrację. C. Upewnienie się przed napisaniem tematu, czy nie powstał już taki sam lub podobny (w przypadku założenia przez użytkownika podobnego tematu, zostanie on zamknięty bądź usunięty. Jeżeli sytuacje będą się powtarzać, użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem). D. Podawanie w podaniach minimum dwóch sensownych powodów. E. Nazywanie tematów zgodnie z Jego treścią. 4) Za przewinienia opisane w powyższych punktache oraz wszelkie inne, użytkownik może zostać ukarany punktami ostrzeżeń, o których liczbie decyduje moderator/administrator bądź w sytuacjach skrajnych - natychmiastowym zablokowaniem konta. 5) Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 4, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie na czas nieokreślony. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 5, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony. IV. Administratorzy 1) To osoby posiadające pełnię władzy na stronie. 2) Mają prawo do działania poza granicami regulaminu, jeśli uznają, że wymaga tego sytuacja. 3) Stanowią zasady panujące na stronie i mogą zmieniać je wedle swojego uznania. 4) Są zwolnieni z przestrzegania zasad opisanych w punkcie III. 5) Odpowiadają jedynie przed Głównym Administratorem. V. Moderatorzy 1) To osoby, które zajmują się pilnowaniem porządku na stronie i dbają o jej prawidłowe funkcjonowanie. Mają możliwość moderacji forum oraz prawo do nadawania ostrzeżeń użytkownikom bądź banów, w zależności od przewinienia. 2) Moderator nie zawsze musi mieć rację. Jak każdy jest człowiekiem i jego opinie i przekonania mogą być błędne. 3) Moderator musi swoim własnym przykładem prezentować użytkownikom uprzejmość oraz dobre zachowanie na stronie. VI. Postanowienia końcowe 1) Administracja zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, o których użytkownicy zostaną poinformowani w stosownym ogłoszeniu. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się ze zmianami w chwili ich wprowadzenia. 2) Kopiowanie, edytowanie itd. niniejszego regulaminu jest zabronione.
  2. 1 punkt
    Lewy.

    [Odrzucone] Podanko (Próba ostatnia :/)

    Tak +stara sie +ogar -wiek +wie o co chodzi w ubt ;)
  3. 1 punkt
    KarQ

    Skarga Arcymistrz

    Zmiany na forum to mogą być też zmiany w ekipie. Nie wiesz jak wygląda sytuacja to się nie wypowiadaj.
  4. 1 punkt
    Arcymistrz

    Skarga Arcymistrz

    Nie wiem czemu sie wypowiadasz nie mając pojęcia o sytuacji ;)
  5. 1 punkt
    BlaQ517

    Usunięcie perku

    Dodatkowe 30 DMG zostało zmniejszone do 10. Zmieniony perk zostanie wprowadzony po resecie wraz z innymi zmianami (w ciągu ~3 dni). Temat został zamknięty.
  6. 1 punkt
    ​Można zmieniać tytuł, wystarczy że wybierzesz opcję edytuj ;)
  7. 1 punkt
    K!LL3R3K

    Reklamy na stronie

    Gotowe.
  8. 1 punkt
    ProSzymix

    Reklamy na stronie

    gotowe :)
  9. 1 punkt
    Lewy.

    Jopel- Przypomnę Ci

    iframe width="459" height="344" src="https://www.youtube.com/embed/ebnqCs5ywm0?feature=oembed" frameborder="0">
  10. 1 punkt
    vENOM

    [CS:GO] Pokazywanie zadanych obrażeń

    To jest na "SERWER" :facepalm:
  11. 1 punkt
    Nick oskarżonego: pimpuś - cipuś, pimpek - cipek (jak kto woli) Nick oskarżyciela: ja Powód skargi: Banuje na ts3 bo mu sie mój avatar nie podoba a mi sie podoba i chuj mu do tego. I nawet zbanował bez powodu jeszcze. Jakoś dziś byłem, był również Majster byl BlackDead i im ten avatar nie przeszkadzał. I również gówno robi na dd2 nie ma żadnych komęd /vip /vips nie ma vipa w sklepie. Jest jedno wielkie gówno. I JESZCZE NABIJA GODZINY NA FORUM. I DO TEGO SIEDZI NA FORUM NIC NIE ROBI A TRZEBA BYŁO ZBANOWAĆ UŻYTKOWNIKA ZA REKLAMOWANIE A ON SOBIE SIEDZI I GÓWNO ROBI (pod siebie). Dowody: w załączniku Czego oczekujesz: degradacja bo za dużo sobie pozwala, a serwer zawsze można nowy zrobić który będzie o 1000000000000% lepszy od tego skurwiałego który nie ma NIC. Przy okazji odbanowania ale jebać to już. Proszę nie banować bo napisałem tylko prawdę i całą prawdę.
  12. 1 punkt
    A działa na windows 8.1 ?
  13. 1 punkt
    nie da sie wejsc w screena ak 47 na dd2
  14. -1 punktów
    vENOM

    Skarga Arcymistrz

    Nick oskarżonego:Arcymistrz Nick oskarżyciela:Darek Powód skargi: BEKA , tak dosłownie BEKA . Nasz ziomek wrócił na forum i po 1,2 dniu dostał UBT , do tego bez podania co jest w uuj smieszne . Nie wiem jak to zrobił , czy wystarczy wejść na ts pogadać i juz? Arcy zdradz mi swój sposób. Dowody: http://cs-staraszkola.pl/forum/25-unban-team-span-classipsbadge-ipsbadge_style4onspan/ , brak podania arcymistrza . Czego oczekujesz:Oczywiście zabrania rangi . Jak tak bardzo mu zależy na tej randze niech napisze podanie w którym każdy się wypowie . TO PROSZE WIELKA EKIPO O WYJASNIENIE MI TEGO .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...