Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl Sieć serwerów multiplayer
Sign in to follow this  
Colin ;P

Własny RoundSound

Recommended Posts

1. Zaczniemy od przygotowania Sobie muzyki:

A więc aby skrócić swoją muzykę i przekonwertować ją na rozszerzenie .wav potrzebujemy programu. Ja używam Virtual Dj 5.0 i WavePad 3.05, ale można to tylko zrobić tym programem http://www.dobreprogramy.pl/WavePad-Sound-Editor,Program,Windows,13104.html

¦ciągasz programik instalujesz, odpalasz muzykę poprzez WavePad. Gdy ją otworzysz poprostu zaznaczasz myszką i wciskasz klawisz Delete muzykę którą chcesz wyciąć. Gdy już skróciłeś swoją muzykę na roudnsound klikasz File>Save File As...>wybierasz gdzie ma być zapisany ten plik i w jakim formacie ma być (czyli wav) Następnie wyświetli Ci się tabelka w której wybierzesz takie ustawienia:

Nazwa: (bez nazwy)

Format: PCM

Atrybut: 22,050 kHz; bitów 16; Mono 43 kb/s - Jeżeli we¼miesz na więcej nie będzie działało, a jeżeli na mniej to będzie gorsza jakość!

(Dodam jeszcze, że w tym programie możesz dodać echo i dużo dużo więcej - naprawdę fajny program.)

Teraz kliknij na twój plik PPM>Właściwości>Podsumowanie>Zaawansowane i teraz twój plik powinien wyglądać tak:

Szybkość transmisji bitów: 352 kb/s

Rozmiar próbki audio: 16 bitów

Kanały: 1 (mono)

Częstotliwość próbkowania audio: 22 kHz

Format d¼więku: PCM

2. Teraz przejdę do pliku .sma o rozszerzeniu .wav

#include 


public plugin_init()

{

    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 

}


public t_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"spk misc/TT1")

        case 1: client_cmd(0,"spk misc/TT2")

        case 2: client_cmd(0,"spk misc/TT3")

        case 3: client_cmd(0,"spk misc/TT4")

        case 4: client_cmd(0,"spk misc/TT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public ct_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"spk misc/CT1")

        case 1: client_cmd(0,"spk misc/CT2")

        case 2: client_cmd(0,"spk misc/CT3")

        case 3: client_cmd(0,"spk misc/CT4")

        case 4: client_cmd(0,"spk misc/CT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/CT1.wav")

    precache_sound("misc/CT2.wav")

    precache_sound("misc/CT3.wav")

    precache_sound("misc/CT4.wav")

    precache_sound("misc/CT5.wav")

    precache_sound("misc/TT1.wav")

    precache_sound("misc/TT2.wav")

    precache_sound("misc/TT3.wav")

    precache_sound("misc/TT4.wav")

    precache_sound("misc/TT5.wav")


    return PLUGIN_CONTINUE

}

2. Teraz przejdę do pliku .sma Rozszerzenie .mp3
#include 


public plugin_init()

{

    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 

}


public t_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT1")

        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT2")

        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT3")

        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT4")

        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public ct_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT1")

        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT2")

        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT3")

        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT4")

        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/CT1.mp3")

    precache_sound("misc/CT2.mp3")

    precache_sound("misc/CT3.mp3")

    precache_sound("misc/CT4.mp3")

    precache_sound("misc/CT5.mp3")

    precache_sound("misc/TT1.mp3")

    precache_sound("misc/TT2.mp3")

    precache_sound("misc/TT3.mp3")

    precache_sound("misc/TT4.mp3")

    precache_sound("misc/TT5.mp3")


    return PLUGIN_CONTINUE

}

Można dodać więcej piosenek niż 5 dla każdej z drużyn.

Wtedy trzeba zmienić new rand = random_num(0,4) - na ilość ile mamy w case

3. Kompilacja pluginu.

Aby Skompilować nasz plik .sma na .amxx wchodzimy tutaj http://amxx.pl/kompilator.html

amxx.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...