Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Colin ;P

Własny RoundSound

Polecane posty

1. Zaczniemy od przygotowania Sobie muzyki:

A więc aby skrócić swoją muzykę i przekonwertować ją na rozszerzenie .wav potrzebujemy programu. Ja używam Virtual Dj 5.0 i WavePad 3.05, ale można to tylko zrobić tym programem http://www.dobreprogramy.pl/WavePad-Sound-Editor,Program,Windows,13104.html

¦ciągasz programik instalujesz, odpalasz muzykę poprzez WavePad. Gdy ją otworzysz poprostu zaznaczasz myszką i wciskasz klawisz Delete muzykę którą chcesz wyciąć. Gdy już skróciłeś swoją muzykę na roudnsound klikasz File>Save File As...>wybierasz gdzie ma być zapisany ten plik i w jakim formacie ma być (czyli wav) Następnie wyświetli Ci się tabelka w której wybierzesz takie ustawienia:

Nazwa: (bez nazwy)

Format: PCM

Atrybut: 22,050 kHz; bitów 16; Mono 43 kb/s - Jeżeli we¼miesz na więcej nie będzie działało, a jeżeli na mniej to będzie gorsza jakość!

(Dodam jeszcze, że w tym programie możesz dodać echo i dużo dużo więcej - naprawdę fajny program.)

Teraz kliknij na twój plik PPM>Właściwości>Podsumowanie>Zaawansowane i teraz twój plik powinien wyglądać tak:

Szybkość transmisji bitów: 352 kb/s

Rozmiar próbki audio: 16 bitów

Kanały: 1 (mono)

Częstotliwość próbkowania audio: 22 kHz

Format d¼więku: PCM

2. Teraz przejdę do pliku .sma o rozszerzeniu .wav

#include 


public plugin_init()

{

    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 

}


public t_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"spk misc/TT1")

        case 1: client_cmd(0,"spk misc/TT2")

        case 2: client_cmd(0,"spk misc/TT3")

        case 3: client_cmd(0,"spk misc/TT4")

        case 4: client_cmd(0,"spk misc/TT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public ct_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"spk misc/CT1")

        case 1: client_cmd(0,"spk misc/CT2")

        case 2: client_cmd(0,"spk misc/CT3")

        case 3: client_cmd(0,"spk misc/CT4")

        case 4: client_cmd(0,"spk misc/CT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/CT1.wav")

    precache_sound("misc/CT2.wav")

    precache_sound("misc/CT3.wav")

    precache_sound("misc/CT4.wav")

    precache_sound("misc/CT5.wav")

    precache_sound("misc/TT1.wav")

    precache_sound("misc/TT2.wav")

    precache_sound("misc/TT3.wav")

    precache_sound("misc/TT4.wav")

    precache_sound("misc/TT5.wav")


    return PLUGIN_CONTINUE

}

2. Teraz przejdę do pliku .sma Rozszerzenie .mp3
#include 


public plugin_init()

{

    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 

}


public t_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT1")

        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT2")

        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT3")

        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT4")

        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public ct_win()

{

    new rand = random_num(0,4)


    client_cmd(0,"stopsound")


    switch(rand)

    {

        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT1")

        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT2")

        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT3")

        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT4")

        case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT5")

    }


    return PLUGIN_HANDLED

}


public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/CT1.mp3")

    precache_sound("misc/CT2.mp3")

    precache_sound("misc/CT3.mp3")

    precache_sound("misc/CT4.mp3")

    precache_sound("misc/CT5.mp3")

    precache_sound("misc/TT1.mp3")

    precache_sound("misc/TT2.mp3")

    precache_sound("misc/TT3.mp3")

    precache_sound("misc/TT4.mp3")

    precache_sound("misc/TT5.mp3")


    return PLUGIN_CONTINUE

}

Można dodać więcej piosenek niż 5 dla każdej z drużyn.

Wtedy trzeba zmienić new rand = random_num(0,4) - na ilość ile mamy w case

3. Kompilacja pluginu.

Aby Skompilować nasz plik .sma na .amxx wchodzimy tutaj http://amxx.pl/kompilator.html

amxx.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...