Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Gipsu

Opis Klas na COD MOD

Polecane posty

Poniżej jest opisanych 28 klas w tym jest 21 zwykłych oraz 7 PREMIUM powinno pomóc nowym graczom w wybraniu własnego bohatera w którym będzie im szło dobrze oraz zmniejszy czas wyboru w grze.

Po wpisaniu /klasa mamy cztery strony po siedem klas na stronie, klasy premium znajdują się na ostatniej stronie (czwartej), co jest udogodnieniem dla graczy którzy nie mają ich i nie muszą przewijać aby wybrać zwykłą klasę a takich graczy jest o wiele więcej

Nazwa Klasy: Snajper

Inteligencja: 0

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 25

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, awp, deagle

Opis: zadaje o 30% więcej obrażeń z AWP (+int, liczone *0,5 ), 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża (PPM).

Nazwa Klasy: Lekki Snajper

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 15

Obrażenia: 0

Ekwipunek: scout, elite, usp, glock18, flashbang

Opis: ma 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z SCOUTA, cicho biega.

Nazwa Klasy: Admiral

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: fams, usp, glock18

Opis: podwójny skok, +5 HP i pełny magazynek za fraga

Nazwa Klasy: Komandos

Inteligencja: 5

Zdrowie: 30

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 60

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, deagle

Opis: natychmiastowe zabicie z noża (PPM).

Nazwa Klasy: Kucacz

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 15

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, golck18, mp5navy

Opis: podczas kucania na nożu widoczność spada do 10%.

Nazwa Klasy: Cichociemny

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, mp5navy

Opis: zadaje dodatkowe 5 dmg (+int, liczone *0,2) z MP5.

Nazwa Klasy: Medyk

Inteligencja: 0

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 15

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, sg552

Opis: posiada dwie apteczki co rundę.

Nazwa Klasy: Ratownik

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, golck18, deagle, ak47

Opis: może wskrzeszać oraz bezcześcić zwłoki (dostaje za to dodatkowe doświadczenie).

Nazwa Klasy: Obrońca

Inteligencja: 10

Zdrowie: 40

Wytrzymałość: 30

Kondycja: -20

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, smokegrenade, usp, glock18, m249, flashbang

Opis: widzi miny.

Nazwa Klasy: Kamikadze

Inteligencja: 5

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 30

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, tmp

Opis: natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma mniejszą grawitacje.

Nazwa Klasy: Żołnierz

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: -20

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, m4a1, deagle

Opis: zadaje o 5% więcej obrażeń z M4A1 47 (+int, liczone *0,2).

Nazwa Klasy: Opanowany Strzelec

Inteligencja: -5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: -5

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, usp, glock18, tmp, flashbang

Opis: nie ma rozrzutu w broniach.

Nazwa Klasy: Rusher

Inteligencja: 5

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 35

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, m3, flashbang

Opis: ma 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika.

Nazwa Klasy: Saper

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 5

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, p90

Opis: posiada 2 miny, których zadaje 70 dmg (+int, liczone *0,5).

Nazwa Klasy: Strzelec Wyborowy

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 5

Kondycja: -10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, m4a1, ak47

Opis: brak specjalnych cech.

Nazwa Klasy: Wsparcie Ogniowe

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, mp5navy

Opis: posiada dwie rakiety z których zadaje 50 dmg (+int, liczone *0,5).

Nazwa Klasy: Szpieg

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

Obrażenia: 0

Ekwipunek: galil, usp, glock18

Opis: posiada jedną rakietę z której zadaje 50 dmg (+int, liczone *0,5), ubranie wroga, szanse 1/20 na zrespienie się u wroga.

Nazwa Klasy: Szturmowiec

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, ak47

Opis: zadaje dodatkowe 5 dmg (+int, liczone *0,2) z AK47.

Nazwa Klasy: Telegrafista

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: -10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, deagle, ak47

Opis: widzi wrogów na radarze.

Nazwa Klasy: Taktyk Wojenny

Inteligencja: 0

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 0

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, m4a1, deagle

Opis: nie słychać jego kroków.

Nazwa Klasy: Zwinny Żołnierz

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, galil, usp, glock18, deagle

Opis: ma mniejszą grawitacje i podwójny skok w powietrzu.

Nazwa Klasy: Glocker [PREMIUM]

Inteligencja: 5

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: smokegrenade, usp, glock18, flashbang

Opis: ma szanse 1/5 na natychmiastowe zabicie z uspp/gloock18.

Nazwa Klasy: Predator [PREMIUM]

Inteligencja: 10

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, usp, glock18, ak47

Opis: zadaje o 10% więcej obrażeń z AK47, ma 5 sekund niewidzialności co rundę, widzi niewidzialnych.

Nazwa Klasy: Rambo [PREMIUM]

Inteligencja: 5

Zdrowie: 25

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, fams, usp, glock18

Opis: ma szanse 1/20 na natychmiastowe zabicie z FAMSA, dostaje pełny magazynek za fraga.

Nazwa Klasy: Rebeliant [PREMIUM]

Inteligencja: 5

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 15

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, mp5navy

Opis: posiada dwie miny, z których zadaje 70 dmg (+int, liczone *0,5), zadaje dodatkowe 10 (+int) dmg z MP5NAVY.

Nazwa Klasy: Sanitariusz [PREMIUM]

Inteligencja: 20

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 20

Obrażenia: 0

Ekwipunek: hegrenade, smokegrenade, fams, usp, glock18, deagle, sg552

Opis: posiada dwie apteczki co rundę, może wskrzesić i bezcześcić zwłoki (dostaje za to dodatkowe doświadczenie)

Nazwa Klasy: Terminator [PREMIUM]

Inteligencja: 10

Zdrowie: 30

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 30

Obrażenia: 0

Ekwipunek: usp, glock18, awp, m4a1, flashbang, deagle

Opis: ma 1/4 szans na natychmiastowe zabicie z AWP oraz gdy je trzyma jest o 50% mniej widoczny, posiada trzy rakiety.

Nazwa Klasy: Elitarny Strzelec [PREMIUM]

Inteligencja: 20

Zdrowie: 30

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 20

Obrażenia: 0

Ekwipunek: scout, usp, glock18, deagle

Opis: ma 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z SCOUTA oraz 1/8 z DEAGLE, posiada trzy skoki w powietrzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę nie potrzebnie pisałeś to, dlatego że wszystko jest na serwerze i można przeczytać ;)

Łap piwko za chęci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Jak ci się chciało pisać tyle tego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytaliście jak mi się chciało tyle pisać a w sumie to nie miałem co robić jak rano przed pracą serwer był off a screeny z klasami miałem już wcześniej porobione a widziałem że na shoutbox i na serwie ludzie pytali o takie coś jak zrobiłem więc poświęciłem troszkę czasu i napisałem jak to mówią dla chcącego nic trudnego... :D

PS. dzięki za piwka będę miał co pić xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shielo, :facepalm:

Już to napisałeś przy opisie perków. Nie spamuj już, bo w tym miejscu Twoje komentarze są zbędne, posty nabijaj w inny sposób. Idź zrób coś innego i może nieco bardziej konstruktywnego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...