Lista serwerów
ONLY DD2 54.38.134.2:27015 7/32de_dust2 Dema GT Zagłosuj PaintBall PD Mod 57.128.195.30:27016 1/24pb_papo Dema GT Zagłosuj Call of Duty Mod 57.128.195.30:27015 1/24awp_xgm Dema GT Zagłosuj Zombie Plague 2022 57.128.195.30:27019 1/24zm_facility_final Dema GT Zagłosuj Team Speak 3 51.83.230.35:9987 --/---- Pobierz GT Zagłosuj
-
Podobna zawartość
-
Przez Gefallen
Nazwa Klasy: Hacker
Broń: HK UMP
Kondycja: +20
Health: -10
Podczas stania nie ruchomo, Gracz z tą klasą będzie się robił coraz mniej widoczny.
Specjalna umiejętność pod klawiszem C: W polu rażenia 300(+int) graczom zostanie odwrócona konfiguracja poruszania się (W = S, A = D etc etc.) jak i Myszki (LPM = PPM, Odwrócony Ruch myszką) przez 5 sekund.
-
Przez stachu jones
Twój nick z gry: STACHU JONES
Twój SteamID: VALVE_0:4:1795035125
Twoje IP: 83.253.160.124
Kiedy zbanowany (data + godzina): 24.01.2018 godzina 20-21
Powód bana: Podejrzewanie WH
-
Przez quercy.
Czołem,
jako iż zostałem zaproszony przez jedną z najważniejszych osób na forum, to czuję się zobligowany do napisania takiego tematu. Rzuciło mi się kilka rzeczy w oczy, a mianowicie:
1. Wyłączenie naliczania postów w dziale "Przywitania/Pożegnania"
Sprawa jest prosta - w wymaganiach na Moda i UBT (nie sprawdzałem innych) jest punkt "x postów". Jaki sens ma taki wymóg, jeżeli 90% postów ludzie nabiją sobie w tym dziale? Definicja osoby aktywnej i udzielającej się na forum to coś innego niż witanie nowych użytkowników. Ba, żeby to było jakieś konstruktywne powitanie, niektórzy piszą "cześć" i to wszystko. Mało tego - wiem z doświadczenia, że nowi, którzy napisali nowy temat z powitaniem - idą i spamują "cześć, witam, hej" w poprzednich tematach. (Gdzie tu sens i logika, skoro napisałeś temat po tym jak oni się zarejestrowali czyli już ich powitałeś...) Tak więc wyłączyć naliczanie postów w tym dziale i ewentualnie zmniejszyć ilość wymaganych postów o kilkadziesiąt procent, ale za to, żeby były one treściwe, merytoryczne i wnosiły jakąś wartość na forum - w końcu tego się wymaga od ludzi "z kolorkiem", czyż nie?
2, Przebranżowienie się
Tak, wiem. To kiedyś była sieć serwerów do CS 1.6. I co z tego? Sprawdziłem ilość polskich graczy i to co zobaczyłem - nie jest optymistyczne. Do tego dochodzi to, że mało kto (żeby nie używać określenia "nikt") zmieni serwer, który prawie przez całą dobę jest pełny, na rzecz kilkunastu graczy. Tak więc Droga Administracjo - nie mówię, żeby wszystkie serwery wyłączyć, ale zostawienie jednego, ewentualnie dwóch byłoby optymalnym rozwiązaniem. A raczej nie stać was na utrzymywanie pustych serwerów, bo w wymogach jest opłacanie składki. A za zaoszczędzone pieniądze:
a) wykupić jakąś reklamę i rozkręcić ten zostawiony serwer czy dwa
b) postawić serwery do innych gier, które mają więcej graczy (np. CS:GO, ale to już w planach macie)
c) zorganizować jakiś rzeczowy (albo nawet i nie) konkurs, którego celem byłaby aktywność na forum i serwerach, a do tego dobrze przemyślane nagrody zaowocowałyby dodatkowymi graczami na serwerach do innych gier (klucze do cs:go jako nagrody, dla przykładu)
------------------------------------------------------
Powyższy punkt nieważny, jeżeli administracja jest w tak dobrej sytuacji ekonomicznej, że może pozwolić sobie na utrzymywanie pustych serwerów.
3. Szablony moderacyjne i rangi
To akurat byłaby wizualna poprawka, aczkolwiek nadałaby swoistego uroku forum. Mowa tutaj oczywiście o graficznych szablonach moderacyjnych typu "temat zamknięty, podanie zaakceptowane", itd. To samo tyczy się rang - gdzie się podziały tradycyjne rangi? Nie dyskryminujcie daltonistów, którzy nie będą mogli po legendzie poznać kto jest kto.
Odpowiadając zawczasu - tak, jestem chętny.
4.Konkurs
Jak już wspominałem w podpunkcie nr. 2 - przydałby się jakiś konkurs. Tutaj są dwie opcje do wyboru:
a) są pieniądze na nagrody
b) nie ma pieniędzy na nagrody
Podpunkt "a" chyba jest prosty i zrozumiały, (Jakikolwiek konkurs, na jakichkolwiek zasadach, można nawet zorganizować turniej, jeżeli cieszyły się dużym zainteresowaniem - będzie można późniejsze edycje robić z wpisowym i nagrodami). Za to - jakim cudem zrobić konkurs, gdy nie ma się pieniędzy na nagrody? Sprawa jest prosta, może wtedy nie będzie się wpisywał w standardową definicję konkursu, a raczej loterię, ale za to da mały zastrzyk gotówki. Kupujecie przykładowo jeden klucz do jakiejkolwiek gry, np. CS:GO, Rust, PUBG, Hurtworld, etc., kilka 'randomowych' kluczy, a do tego dorzucacie jakieś VIPY na serwerach, brak opłat za admina na jakiś okres (jeżeli ktoś, kto wylosowałby brak opłat nie miałby admina - mógłby wymienić na np. VIPa lub po prostu się o niego starać, a wtedy pierwszy miesiąc nie musiałby opłacać swojej rangi). Tworzycie listę numerków (nawet w notatniku), a ludzie za sms o małej wartości (ale, takiej, żeby w ostatecznym rozrachunku zwrócił koszta za nagrody, a za razem opłacał się użytkownikom (trafić klucz do cs:go za sms o wartości 5zł to jednak sporo radochy), taki dokument pakujecie w rar, oczywiście z hasłem (wiem, że można złamać, ale wątpię, by ktoś łamał hasło przez kilkadziesiąt godzin, jak nie więcej, żeby zdobyć klucz do cs:go) i wstawiacie do tematu z losowaniem, ludzie wysyłają sms i wybierają numery np. od 1-100 i po pewnym czasie, lub po pewnej ilości wykupionych 'losów' - dajecie hasło do archiwum.
Myślę, że na ten moment to tyle moich sugestii, zapraszam do wypowiadania się.
Pozdrawiam, quercy.
-
Przez kitmax
1. Proponuje dodać nieśmiertelne hosty gdyż padają od 1 kulki i często gracze zabijają je przez przypadek
2. Proponuje też by dodać ograniczenie na małe mapy gdyż runda trwa na nich 30s jak nie mniej i ten kto kliknie pierwszy na tych mapach zabija ( Lecz głównie liczy się szczęście gdzie cie odrodzi )
3 . dodać ochronę początkową na rozgrzewkę (z 2-4s ) gdyż czasami rozgrzewki wyglądają jak rzeź niewiniątek (dopiero się zrespiłesi i już dostajesz kule w łeb )
-
Przez Typowy Grubas
Moje propozycje map:
1. css_dust2_go - Link
2. css_mirage_go - Link
3. de_dust2_mini - Link
4. de_cpl_mill - Link
5. de_ratworld - Link
6. cs_assault_upc - Link
7. css_dust2x2_go - Link
8. de_vegas - Link
9. de_nust2 - Link
10. cs_dune - Link
11. de_perfect_inferno - Link
12. css_mirage2x2_go - Link
13. css_dust3_go - Link
Myślę że połowa z tego nadaje się na coda.
-
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.