Udręka graczy CS 1.6 przesiadających się na CS:GO. Jak mieć nóż w lewej ręce ?
W CS:GO nie ma takich komend jak "cl_lw 0" oraz "cl_lc 0". Aby mieć nóż w lewej ręce wystarczy wejść w folder xxx/steam/steamapps/common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/cfg i tam stworzyć nowy plik z rozszerzeniem .cfg. Kopiujemy poniższą frazę :
bind "0" "slot10; cl_righthand 1"
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
bind "9" "slot9; cl_righthand 1"
i zapisujemy plik pod byle jaką nazwą np: nozlewareka.cfg
Włączamy cs:go i wpisujemy w konsoli "exec xxx (nazwa pliku np: exec nozlewareka)" i gotowe. Jeśli chcemy cofnąć te ustawienia należy wpisać w konsoli : bind "3" "slot3; cl_righthand 1"
Witam. Moja propozycja to wprowadzenie ochrony na początku rundy na czas 2s. Na małych mapach, jak fy_pool_day ludzie biją od razu z respa, a te 2s ochrony zapobiegły by temu. Trochę głupio jest jak się jeszcze gracz nie ruszy a już zginie więc myślę, że ten pomysł przejdzie.
Postanowiłem zrobić spis klas, ponieważ taki temat jest na wielu serwerowniach i wg mnie pomaga wybrać klasę, którą będziemy grać. Tutaj wszystko jest w całości, możemy sb porównać klasy, a na serwie trzeba co chwile klikać daną cyferkę, cofać się itd.
Na serwerze jest 19 klas, 14 darmowych i 5 Premium.
Klasy Darmowe:
1. Snajper
Int: 0
HP: 20
Wyt: 20
Kon: 25
Broń: AWP, Deagle
Opis: Zadaje o 20% (+0.2int) DMG więcej z AWP. Ma 1/2 z kosy (PPM)
6. Cichociemny
Int: 5
HP: 5
Wyt: 0
Kon: 10
Broń: MP5
Opis: Zadaje o 5 (+0.2int) DMG więcej z MP5
7. Medyk
Int: 0
HP: 20
Wyt: 20
Kon: 15
Broń: SG552
Opis: Ma 2 apteczki, może wskrzeszać i bezcześcić zwłoki (dostaje za to dodatkowe PD)
8. Komandos
Int: 20
HP: 30
Wyt: 20
Kon: 60
Broń: TMP, Deagle
Opis: Ma 1/1 z kosy (PPM)
9. Ninja
Int: 0
HP: -50
Wyt: 0
Kon: 5
Broń: USP, Glock
Opis: Widoczność na kosie wynosi 10%, mniejsza grawitacja, zadaje 2x więcej DMG (+0,2int) z kosy
10. Rusher
Int: 5
HP: 15
Wyt: 20
Kon: 35
Broń: M3 (strzelba), Flesh
Opis: Ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
11. Saper
Int: 0
HP: 0
Wyt: 20
Kon: 5
Broń: P90, Flesh
Opis: Ma 2 miny, z których zadaje 70 (+0.5int) DMG
12. Wsparcie Ogniowe
Int: 0
HP: 0
Wyt: 10
Kon: 0
Broń: MP5
Opis: Ma 2 rakiety, z których zadaje 50 (+0,5int) DMG.
13. Szpieg
Int: 0
HP: 0
Wyt: 0
Kon: 5
Broń:Galil
Opis: Ma 1/10 na zrespienie się u wroga, strój wroga oraz jedną rakietę, która zadaje 50 (+0.5int) DMG
1. Agent 007
Int: 10
HP: 25
Wyt: 10
Kon: 10
Broń: Famas, HE, Smoke
Opis: Ma 15% szansy na natychmiastowe zabicie z famasa. Dostaje 20 HP i pełen magazynek za zabójstwo, ma podwójny skok.
2. Rebeliant
Int: 10
HP: 10
Wyt: 10
Kon: 10
Broń: AK47, P90, HE, Flesh
Opis: Zadaje o 5% (+0.2int) DMG więcej z AK47/P90. M0.2int) DMG wia 2 miny, z których zadaje 70 (+0.5int) DMG.
Ma 10% szansy na krytyka (2x większe DMG)
3. Terminator
Int: 10
HP: 30
Wyt: 10
Kon: 30
Broń: AWP, M4, Deagle, Flesh
Opis: Ma 1/2 z AWP, 3 rakiety, z których zadaje 50 (+0.5int) DMG. Gdy trzyma AWP widoczność spada do 40%.
4. Elitarny Strzelec
Int: 20
HP: 30
Wyt: 20
Kon: 20
Broń: Scout, M4, HE
Opis: Ma 1/2 z scouta i 1/5 z USP/Glock. Zadaje o 5% (0.2int) DMG więcej z M4, posiada podwójny skok.
5. Cichy Zabójca
Int: 10
HP: 10
Wyt: 0
Kon: 10
Broń: TMP, Flesh
Opis: Zadaje o 5% (+0.2int) DMG więcej z TMP. Ma 1/1 z kosy (PPM), na kosie widoczny w 10%, wyżej skacze.