Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Mora

MEGA PORADNIK ! DLA ZIELONYCH MOŻE KOMUŚ SIĘ PRZYDA !! :D

Polecane posty

1. DEMKO !

Krok.1 Wchodzimy na serwer na którym chcemy nagrać demko!

Krok.2 Otwieramy konsole ''~'' i wpisujemy record np. UltraAktywni i naciskamy enter , i się nagrywa!

Krok.3 Aby zakończyć demko wpisujemy w konsoli ''~'' stop i demko się już nie nagrywa

Krok.4 Aby odnalez demko wchodzimy do Counter-Strike 1.6 / cstrike i szukamy demka

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Tęczowy Celownik !

-Wklejamy tą linijkę do configu

bind "MOUSE1" "+attack; adjust_crosshair; cl_crosshair_translucent 0"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Prawidłowe Ustawienia RATE

-W Twoim configu powinny znajdować się odpowiednie ustawienia dla łącza, oto najlepsze ustawienia dla tych komend :

rate 25000

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

ex_interp 0.01

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Dodatkowe komendy

_cl_autowepswitch "0" - wyłącza automatyczną zmianę na silniejszą broń jeśli taką posiadamy.

cl_dynamiccrosshair "0" - wyłącza dynamiczny celownik (rozszerzający się podczas biegania, skakania ).

cl_radartype "1" - wyłącza radar nieprzeźroczysty.

hud_centerid "1" – przy nacelowaniu pojawianie się nicku gracza przy celowniku.

hud_fastswitch "1" - zmiana broni klawiszami ( 1,2,3,4,5 ) bez akceptacji myszką (tzw, szybka zmiana broni).

fps_max "101" – ustawia maxymalną liczbę fps – 101.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Komendy ATI/ Nvidia

NVIDIA :

ati_npatch 1

ati_subdiv 2

gl_polyoffset 0.1

ATI :

ati_npatch 0

ati_subdiv 0

gl_polyoffset 4

VIEWSIZE :

Jeśli grasz na rozdzielczości 640x480 wartość komendy viewsize powinna wynosić 110 – „viewsize 110”.

Jeśli grasz na rozdzielczości większej niż 640x480 wartość komendy viewsize powinna wynosić 120 – „viewsize 120”.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Odświeżenie Monitora

Ppm na wolną przestrzeń pulpitu/właściwości/ustawienia/zaawansowane/monitor.

Dla monitorów LCD wartością do wybrania jest 75 hz , a dla monitorów CTR 100 hz.

Następnie wchodzimy w steam/biblioteka/ppm counter strike/właściwości/parametry startowe i w linijce dopisujemy „-freq 75/100” ( w zależności od monitora ).

W tym momencie nasza linijka w parametrach startowych powinna wyglądać następująco :

LCD : „-noforcemaccel -noforcemparms –noforcemspd –freq 75”

CTR : „-noforcemaccel -noforcemparms –noforcemspd –freq 100”

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Bronie i ich zastosowanie

Bronie i ich zastosowanie.

Wielu graczy wyklucza istnienie jakichkolwiek broni oprócz ak47 m4a1 oraz AWP

Jest to wielce błędne myślenie. Dlaczego ? Bo po prostu wbiłem na pierwsze lepsze angielskie FFA i co ja pacze ? same kałachy.

0 skilla. Wziąłem tak bardzo niepopularną broń UMP i po prostu ich ścisnąłem ze względu na to że umiem się z UMP obsługiwać.

wypiszę tutaj wszystkie bronie i ich polecane zastosowanie.

a) Pistolety

- Glock G18 - Bazowa broń Terrorysty. Ma spory jak na pistolet magazynek (20). Wadą są jednak jego obrażenia. Posiada 2 rodzaje strzałów - pojedynczy oraz serie. Używamy tego pierwszego, drugi jest słabszy i raczej dla zabawy.

Na dalekie odległości strzelamy z rozwagą najlepiej na kuckach. Na średnie strzelamy we własnym tempie ze stojaka. Z bliska tłumaczyć nie muszę.

- USP .45 - Bazowa broń CT. Średni magazynek (12) jednak nadrabia to celnoscią i obrażeniami. Strzelamy z rozwagą najlepiej na kuckach chyba że przeciwnik jest bardzo blisko.

Posiada tłumik który zmniejsza celność jednak gwarantuje ciche strzały - jeśli koles jeszcze muzyki słucha to nie ma szans na usłyszenie .

- Sig Sauer P228 - Kontrowersyjna i niepopularna broń jednak w dobrych rękach może zOWNIĆ wroga. 13 strzałów, średnia celność, średnie dmg.

- IMI Desert Eagle - Deagle przez większośc graczy nazwana najlepszym pistoletem (zgodzę się z tym). Świetny DMG, świetna celność, jednak mały magazynek(7).

Strzelamy z niego bardzo ale to bardzo rozważnie - strata jednego pocisku decyduje o naszym życiu ( w grze ).

- M9 Beretta EliteS - Celne pistolety z ładnym magazynkiem (30!) Jedyną wadą są obrażenia dlatego musimy strzelać z EliteSów bardzo szybko. Długi czas ładowania Zabójcze i bardzo szybkostrzelne.

- FiveSeven - Słaby pistolet. Jedyną jego zaletą jest magazynek (20). Nie polecam.

B) ShotGuny

- M3 ( pompa). Broń w realu dużo mocniejsza niż w CSie, znalazła jednak swoich fanów. Zabójcza na bliskie i średnie starcia jednak Na snajpera na drugim końcu mapki mając kose i m3 wybrałbym nóż....

- XM1014- Autopompa ze słabszymi obrazeniami.

c) SMG(Sub-Machine Guns) Po polsku pistolety maszynowe .

- Mac10 ( Uzi(Terror)) Broń mocna jednak ma spory rozrzut i jest niecelna. Przydatna do szturmu wroga. Deagle jest jeszcze bardziej zabójczy w parze z tą bronią.

- TMP (Wiertara(CT)) Broń mocniejsza od uzi i mimo rozrzutu - jest dosyć celna.

- MP5 - Według mnie najsilniejszy przedstawiciel SMGsów. Spory demejdż , mały rozrzut, celny, ładny magazynek. Bardzo mocna broń.

- UMP - Bron srednia. Srednie obrazenia srednia celnosc. Strzelamy seriami po 4 pociski gdyz ma dosyc spory recoil. Z bliska strzelamy na auto w okolice klaty i bani.

- HERSTAL P90 - Broń na CoDach dodana do klas "Saper" lub "Inżynier". Broń mocna z 50-pociskowym magazynkiem ze sporymi obrażeniami lecz dużym recoilem. Najlepiej strzelać z niej seriami po 3-4 strzały.

d) Rifles

-Galil - Broń dla Terro, Słabsza wersja ak47 z lepszym jednak magazynkiem i bardziej zbalansowanym recoilem ( mniej celny pierwszy strzał, celniejsze kolejne 34 )

- Ak47 - Broń dla Terro- Ruska broń z ogromnym dmg i bardzo celnym pierwszym i drugim pociskiem ... jednak jeśli w tym momencie nie przestałeś strzelać to kolejne

pociski na bank nie trafią ( wyjątek aim/no recoil). Na dalekie odległości strzelamy pojedynczo. Na średnie seriami (starając się serie zatoczyć w małe koło myszą)

Z bliska ( ale tylko na 3-4 metry odległości od wroga) Strzelamy ogniem ciągłym starając się zatoczyć koło/zrobić odwróconą siódemkę celownikiem. Główną zasadą

grania z kałachem jest ogarnięcie recoila. Jak się tego nauczyć ? Walnij w ścianę ( w kolege jeśli chcesz wyładować emocje ) cały magazynek. Na ścianie będzie widok

Siódemki. A teraz spróbuj jeszcze raz. wystrzel cały magazynek jednak staraj się narysować celownikiem odwróconą siódemkę. efekt będzie podobny jeśli zatoczysz

celownikiem koła - wszystkie pociski znajdą się w jednym kole.

- Famas (CT) Bardzo mocna broń z dwoma trybami strzelania ( serie i ciągły ogień) serii używamy na spore odległości Celując w klatę albo szyję - dlaczego nie w head ?

Bo rozrzut famasa idzie do góry. Jeśli walniesz w banie serią - to trafi jeden pocisk a pozostałe chybią. Celując w klate walną wszystkie 3. 1 w klate, 2 w banię

a to jest śmierć na miejscu. Trybu ciągłego używamy w tunelach i przez większą część gry, gdyż niewycelowana seria w starciu z wrogiem z bliska to czekanie na następną a wtedy wróg już cię zabije.

- M4A1 (CT) Broń szturmowa. Jeśli strzelasz ogień ciągłym to masz sporą szanse na zabicie wroga. Ma mniejszy recoil od ak47. Jednakże ma również mniejszy dmg. Posiada tłumik. Zmniejsza on celność ale również zmniejsza recoil. Przydatny jeśli kampimy.

Recoil idzie w góre - jesli chcesz być celny to przeciągaj myszkę w dół.

- Scout - Snajperka łatwiejsza w obsłudze od AWP .... jeśli nie używasz celownika Jednak żeby miec jakieś szanse jako sniper musisz sporo trenować tą bronią . Jest ona stabilniejsza jednak zadaje dużo mniejsze obrażenia od AWP.

- SG 552 (TT) - Broń szturmowa o większym recoilu od m4 i podobnych obrażeniach. Posiada wbudowane przybliżenie. Strzelamy z niej seriami bez przybliżenia lub pojedynczymi strzałami na przybliżeniu

- AUG A1 (CT) - Broń podobna do SG552 jednak z jeszcze większym recoilem i bardziej celna przy pojedynczych pociskach (najcelniejsza z broni pełno-maszynowych) Strzelamy seriami i a na dalekie dystanse zoom+ pojedyncze .

- SIG 550 Sniper - AutoLama dla CT - "Maszynowe AWP" o mniejszym dmg jednak jest półmaszynowa i zwykle gracze jej nie nawidzą ze względu na skuteczność. Kluczem do tej broni jest ogarnięcie jej recoila i obrażen. Trzeba mieć gotowy celownik, ponieważ 1 strzał najprawdopodniej przeciwnika nie zabije. Wydaje się że mały rozrzut jednak na zoomie bardzo odrzuca. Dlatego staraj się atakować pojedynczych przeciwników

- HK G3 - AutoLama dla TT - "Maszynowe AWP" o mniejszym dmg jednak jest półmaszynowa i zwykle gracze jej nie nawidzą ze względu na skuteczność. Użycie : czytaj SIG 550. Ta broń jest jednak mocniejsza od SIG'a głównie ze względu na DMG.

AWP - Jedna z najmocniejszych broni w CSie. Broń ta ma jedną Zasade Trafisz= 99% na Fraga mógl się tylko żeby trafiło powyżej pasa... Jedyną wadą AWP. jest jej cena. Broń niby OK dla początkujących ale żeby z niej często zabijać wymaga sporych treningów. Nigdy nie strzelaj w ruchu. Najlepiej znajdź kampę ( polecam beczki, tunele oraz obszary z jak najmniejszą liczbą wejść np. Lampa na Rats 1337 ) .

M249(krowa) - Jedyny Karabin Maszynowy w CSie. Broń o największym magazynku(100!!) Jednak ze sporym recoilem i średnimi obrażeniami.

Knife - Najmocniejsza według mnie broń... Z jednego prostego powodu. Każda broń zabija.. A ta w dodatku upokarza przeciwnika i zwykle doprowadza do płaczu bo to wstyd być zabitym z kosy....

Kevlar & Helmet Kamizelka z kaskiem przeciwnik nie zabije Cię tak szybko jak jak bez kamizelki czy bez kev+helm

Granaty :

HE : Granat odłamkowy.... jednak mała szansa na zabicie. Licz bardziej na osłabienie wroga. Rzucaj w pomieszczenia kampy itd. Bierz pod uwagę że może się on odbić od ściany !

FB: Flash to trudny do opanowania granat. Staraj się go wrzucać do kampy ale dopiero wtedy gdy twój team jest gotowy do rashu. Cudowne efekty na TeamPlayu

SG: Jeśli chcesz rzucić ten granat to upewnij się wpierw czy nie ma w twoim teamie snajperów. Dlaczego ? bo rzucając to tylko utrudnisz im robotę. Natomiast jeśli we wrogiej drużynie jest kilku sniperów to wal śmiało. Jeśli jeszcze 2-3 kolesi kupi to i dobrze rzucicie to najprawdopodobniej rash na longu się uda i wybijecie wrogich sniperów.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Operowanie AWP !

I Wyczekiwanie na przeciwnika:

Ustawiamy się w jednym miejscu i czekamy. Wydaje się to proste ale musimy wziąć pod uwagę kilka aspektów:

-Wybieramy miejsce gdzię przez pewien czas mamy pewność że przeciwnik nie zaatakuję nas od tyłu.

-Miejsce też musi mieć dobrą zasłonę lub miejsce gdzie możemy się wycofać jeśli spudłujemy.

-Przez czas celowania próbujemy maksymalnie skupić się na celu, patrzymy przez celownik i tylko to nas interesuje.

-Po oddaniu strzału zmieniamy jak najszybciej pozycję.

-Staramy się co rundę zmieniać pozycję na inną.

II Otwarta walka:

Jeden schemat: wychodzimy,strzelamy,chowamy,strzelamy. Prosto się mówi trudniej to wykonać. Jest kilka tricków:

-"Spawn Jump":

Polega to na tym że wyskakujemy za skrzynek lub osłony i równo z dotknięciem podłoża oddajemy strzał.Możemy celować już w locie. Sposób dobry dla początkujących ale w przypadku doświadczonych przeciwników nie sprawdza się. Podczas lotu jesteśmy narażenie na strzały.

-Wychodzenie na "duck":

Wychodząc za skrzyni lub osłony naciskamy krótko na klawisz odpowiadający za kucanie. Wychodzą za skrzyni daje nam to delikatny podskok, dzięki czemu widzimy co nas czeka. Wychodzą za osłony trudniej nas trafić.

UWAGA: Nigdy nie kucamy, ponieważ jeśli spudłujemy stajemy się łatwym celem.

-Wychodzenie na "dwa razy"

Wychalamy się delikatnie, żeby przeciwnik zobaczył nasz model i od razu się chowamy. Po czym wychodzimy i natychmiast strzelamy.

Ta taktyka sprawdza się na przeciwników z awp którzy wyczekują z awp. Przeważnie nie wytrzymują napięcia i oddają strzał dzięki temu my możemy się wychylić i wyczekać ich.

Strzelając z awp staramy się jak najszybciej strzelać. Najlepiej z "no zoom". Wciskając delikatnie szybciej przycisk odpowiadający za zoom niż przycisk strzału( nie powinniśmy zobaczyć naszego celownika od awp) robimy nz(no zoom). Strzał leci prosto w środek ekranu. Daje na to kilka cennych chwil dzięki temu możemy wygrać pojedynek bliskiego starcia m4/ak vs awp.

~~Ekwipunek:

-Staramy się mieć kev+hel. To podstawa. Daje nam to większość pewność że nie padniemy po jednym strzale z usp/m4 w głowę.

-Warto też mieć he i fb. Gdy trafimy kogoś w nogi(zabiera to 81 hp) rzucamy he i dobijamy przeciwnika.

-Fb używamy, żeby przeciwnik nas nie skrócił na początku rundy( anty rasz) lub gdy musimy ratować się z tarapat.

-Co to pistoletu, wszyscy piszą żeby kupować dgl. Nie polecam tej zasady. Wszystkie z używanych broni(dgl,usp lub glock) mają swoje wady i zalety. Używamy wedle uznania.

~~Ciekawostki

-Gdy oddamy strzał i będziemy się odr azu przesuwać w lewo(prawo), przeciwnik ustawiony na wprost będzie słyszał odgłos strzału na lewej(prawej) słuchawce.

-Maksymalnie możemy zabić trzy osoby z awp w głowę.

-Kilku z profesjonalnych graczy ma ustawiony na spacji zoom.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Bindy !

bind "klawisz" "funkcja1; funkcja2; itp.

- glock

- usp

- p228

- deagle

- elites

- fn57

- m3

- xm1014

- mac10

- tmp

- mp5

- ump45

- p90

- galil

- ak47

- scout

- sg552

- awp

- g3sg1

- famas

- m4a1

- aug

- sg550

- m249

- Primammo

- Secammo

- vest

- vesthelm

- flash

- hegren

- sgren

- nvgs

- defuser

- shield

bind "F3" "m4a1; ak47; primammo" - bind na Ak lub m4 z nabojami do broni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Kolory Celownika

2.Tutaj podam wam jakie cyfry odpowiadaja za dany kolor:

Czarny: "0 0 0"

Zolty: "255 255 0"

Bialy: "255 255 255"

Czerwony: "255 0 0"

Rozowy: "255 192 203"

Fioletowy: "160 32 240"

Niebieski: "0 0 255"

Zielony: "0 255 0"

Brazowy: "165 42 42"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11. Zwroty w CS !

AB - skrót od słowa "AimBot", czyli rodzaju czita, dzięki któremu gracz może celniej strzelać.

AFK - z ang. "Away From the Keyboard", co oznacza, iż gracza nie ma obecnie przy komputerze.

Admin - gracz zarządzający serwerem, do jego podstawowych możliwości zaliczymy: zmianę mapy, dawanie kicków, banów itp.

Ban - uniemożliwienie gry na danym serwerze nakładane przez admina. Wyróżniamy bany permanentne - niekończące się, oraz czasowe - czyli te, które miną po pewnym czasie. Warunkiem dostania bana jest złe zachowanie, np. cheatowanie, wulgarny język, strzelanie do graczy ze swojej drużyny, itp.

BRB - "Be Right Back", odpowiednik polskiego "Z/W" czyli: zaraz wracam.

BS / BombSite - miejsce, w którym terroryści podkładają bombę.

Bug - błąd w grze. W ligach i turniejach wykorzystywanie błędów jest zabronione.

C4 / Paczka / Plecak - bomba, którą terroryści muszą podłożyć aby wygrać rundę.

Camper / Kamper - gracz, który przez długi czas nie rusza się z miejsca, czekając aż wróg sam do niego przyjdzie.

CL / ClanLider - lider klanu. Z reguły jest to najważniejsza osoba w klanie, podejmująca kluczowe decyzje.

CU - skrót od "See You", czyli po polsku: Do zobaczenia.

CW / ClanWar / Klanówka - mecz pomiędzy dwoma klanami.

Cziter / Cheater - osoba grająca na kodach lub wspomagaczach.

DC / Disc. - skrót od komendy "Disconnect", która odpowiedzialna jest za odłączenie się od serwera; wyjście z serwera.

Def / Nożyczki - Defuse Kit - narzędzie, które przyśpiesza rozbrajanie bomby.

Eco - popularny sposób na zdobycie pieniędzy, polega on na tym, iż w danej rundzie gracz nie kupuje nic – chodzi tylko z pistoletem, a w następnej rundzie otrzymuje większą sumę pieniędzy.

ESL - Electronic Sports League, czyli bardzo popularna liga wielu gier multiplayer. Oficjalna strona ligi znajduje się pod tym adresem.

Fake / Fejk - coś fałszywego; np. fake skill - gracz mówi, że jest low, a tak naprawdę gra bardzo dobrze.

FPS - ilość wyświetlanych klatek na sekundę. Skrót pochodzi z j. angielskiego: Frames per second.

GG - skrót od "Good Game", czyli po polsku: Dobra gra. Najczęściej stosowany po zakończeniu meczu klanowego jako podkreślenie zadowolenia z gry.

GH - skrót od "Good Half", czyli po polsku: Dobra połówka. Stosowany po zakończeniu połówki (12 lub 15 rund) jako podkreślenie zadowolenia z gry.

GJ - skrót od "Good Job", czyli po polsku: Dobra robota.

GL - skrót od "Good Luck", czyli po polsku: Powodzenia. Najczęściej stosowany jako zwrot grzecznościowy przed rozpoczęciem meczu klanowego.

HA / HeadAdmin - główny admin serwera. Najczęściej jest to osoba opiekująca się serwerem, kontrolująca innych adminów itp.

HF - skrót od "Have Fun", czyli po polsku: Dobrej zabawy. Najczęściej stosowany jako zwrot grzecznościowy przed rozpoczęciem meczu klanowego.

HS / HeadShot - strzał w głowę, bardzo często śmiertelny.

Lag - opóźnienie na serwerze.

Lama - patrz: Newbie / Noob / Nab. Lama jest pojęciem obraźliwym.

LOL - skrót od "Laughs Out Loud", czyli po polsku: Śmiejąc się głośno. Najczęściej używane po jakiejś zabawnej sytuacji. Niektórzy gracze używają tego skrótu do wyrażania swojego zdziwienia pisząc np: "lol?"

Kick - wyrzucenie gracza z serwera (np. za złe zachowanie).

MR12/MR15 - ilość granych rund

N1 - zwrot wyrażający zachwyt; najczęściej używany po niesamowitej akcji jednego gracza.

N/C - z ang. "No comment", co oznacza: Bez komentarza.

Need - po polsku: potrzebować. Gracze używają tego zwrotu jeśli mają małą ilość pieniędzy i nie stać ich na kupno broni.

Newbie / Noob / Nab - określenie osoby, która nie radzi sobie w grze; gracz, który stawia swoje pierwsze kroki w CSie.

OMG - z ang. "Oh My God", co oznacza: O Mój Boże.

Pozdro & Poćwicz - gracze używają tego zwrotu gdy się żegnają. Wyrażenie ma charakter dokuczliwy lub też chamski, ponieważ odnosi się zazwyczaj do umiejętności jednego z graczy.

RR - restart

Reco / RC - skrót od komendy "Reconnect", która odpowiedzialna jest za ponowne podłączenie się do serwera.

Resp / Respawn - miejsce, w którym gracze zaczynają każdą rundę.

RN - z ang. "Real Nick", co oznacza: prawdziwy nick.

Rush - jak najszybsze dostanie się do określonego miejsca, często zaskakujące drużynę przeciwną. Np. CT zamiast pilnować BSów, biegnie przez resp T, aby zaskoczyć wroga od tyłu.

Skill - poziom umiejętności gracza.

Slap - kara od admina, polegająca na rzucaniu (slapowaniu) gracza po mapie.

Slay - automatyczne zabicie gracza, które może wykonać admin za pomocą komendy; Na przykład za nie przestrzeganie regulaminu serwera.

Spect - z ang. "Spectator", czyli obserwator - osoba przyglądająca się rozgrywce, ale nie biorąca w niej czynnego udziału.

Sry - skrót od słowa "Sorry", oznaczającego po prostu "Przepraszam".

TA - z ang. "Team Attack" - zadanie obrażeń członkowi swojego zespołu.

Tag - przedrostek, prefiks występujący przed nickiem, ma on z reguły na celu odróżnienie graczy danego klanu od innych.

TK - z ang. "Team Kill", czyli zabicie członka swojego zespołu. TK to również skrót od słowa "Team Killer" - osoba zabijająca graczy ze swojego teamu.

TS - popularny program o nazwie TeamSpeak, służący do komunikacji głosowej między graczami.

VCL z ang. "Vice Clan Lider", czyli jak łatwo się domyślić – zastępca clan lidera.

VIP - Osoba o specjalnym statusie związanym z wykonywaną funkcją.

Vote - Polega to na nominowaniu max. 4 map, z pośród których gracze będą mogli wybrać tą mapę na której chcą zagrać.

VT - popularny program o nazwie Ventrilo, służący do komunikacji głosowej między graczami.

W/O - walkower

W8 - skrót od "Wait", czyli po polsku: zaczekaj / poczekaj.

WH - skrót od słowa "WallHack", czyli rodzaju czita, dzięki któremu gracz może widzieć przez ściany.

WTF? - skrót od wyrażenia "What The Fuck?", czyli po polsku: Co do cholery?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. SteamID Offline A więc tak wchodzimy do katalogu gdzie mamy zainstalowanego steama

Wyszukujemy plik Steam, ktory mozemy otworzyc przez notatnik

Otwieramy go i szukamy takiej linijki

CsComm ConnectionPool Nov-29-2008 20:15:59.542 [4548] Attempting new connection 0,65.113.241.34:27030 for 0:0:17535829

tam gdzie pisze 0,65.113.241.34:27030, to jest adres serwera

a 0:0:17535829, to nasze STEAM ID

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13. Zwiększenie FPS !

No więc dam kilka komend na zwiększenie liczby FPS.

Wydajność czyli jak najwiecej FPS, ale jakość grafiki mniejsza:

cl_himodels 0

cl_dynamiclights 0

cl_shadows 0

cl_minmodels 1

cl_identiconmode 0

cl_particlefx 0

cl_weather 0

cl_corpsestay 1

gl_keeptjunctions 0

gl_clear 0

gl_cull 1

gl_dither 1

gl_lightholes 0

gl_palette_tex 1

gl_spriteblend 1

gl_ztrick 1

gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST

gl_round_down 4

gl_picmip 3

gl_playermip 3

gl_max_size 128

r_detailtextures 0

r_detailtexturessupported 0

r_mirroralpha 0

r_mmx 1

r_decals 1

violence_ablood 0

violence_hblood 0

violence_agibs 0

violence_hgibs 0

s_a3d 0

s_eax 1

s_reverb 0

voice_dsound 1

fastsprites 2

d_spriteskip 2

ati_npatch 0

ati_subdiv 0

hpk_maxsize 1

max_wallpuffs 1

max_rubble 1

max_shells 1

max_smokepuffs 1

mp_decals 1

Jakość czyli jeśli posiadasz zajebisty sprzęt i chcesz się czieszyc jak najlepszą grafiką.

´

cl_himodels 0

cl_dynamiclights 1

cl_shadows 1

cl_minmodels 0

cl_identiconmode 2

cl_particlefx 2

cl_weather 3

cl_corpsestay 900

gl_keeptjunctions 1

gl_clear 1

gl_cull 0

gl_dither 0

gl_lightholes 1

gl_palette_tex 1

gl_spriteblend 1

gl_ztrick 1

gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

gl_round_down 0

gl_picmip 0

gl_playermip 0

gl_max_size 512

r_detailtextures 1

r_detailtexturessupported 1

r_mirroralpha 1

r_mmx 1

r_decals 999

violence_ablood 1

violence_hblood 1

violence_agibs 1

violence_hgibs 1

s_a3d 0

s_eax 1

s_reverb 1

voice_dsound 1

fastsprites 0

d_spriteskip 0

ati_npatch 1

ati_subdiv 2

hpk_maxsize 5

max_wallpuffs 999

max_rubble 999

max_shells 999

max_smokepuffs 999

mp_decals 999

A to orginalne komendy, które są od początku jakby ktos potrzebowal :

cl_himodels 0

cl_dynamiclights 1

cl_shadows 0

cl_minmodels 0

cl_identiconmode 1

cl_particlefx 1

cl_weather 1

cl_corpsestay 1

gl_keeptjunctions 0

gl_clear 1

gl_cull 1

gl_dither 1

gl_lightholes 1

gl_palette_tex 0

gl_spriteblend 0

gl_ztrick 1

gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

gl_round_down 2

gl_picmip 1

gl_playermip 1

gl_max_size 256

r_detailtextures 0

r_detailtexturessupported 0

r_mirroralpha 0

r_mmx 300

r_decals 300

violence_ablood 1

violence_hblood 0

violence_agibs 1

violence_hgibs 0

s_a3d 0

s_eax 1

s_reverb 0

voice_dsound 1

fastsprites 1

d_spriteskip 1

ati_npatch 0

ati_subdiv 1

hpk_maxsize 4

max_wallpuffs 300

max_rubble 300

max_shells 300

max_smokepuffs 300

mp_decals 300

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14. Zmiana koloru SAY

Aby zmienić kolor say w grze wpisujemy w konsoli

con_color "wartość"

Gdzie wartość to:

Kolor domyślny: "255 180 30"

Czarny: "0 0 0"

Szary: "156 156 156"

Biały: "255 255 255"

Czerwony: "255 0 0"

Brązowy: "165 42 42"

Fioletowy: "160 32 240"

Różowy: "255 192 203"

Niebieski: "0 0 255"

Pomarańczowy: "255 165 0"

Zielony: "0 255 0"

Złoty: "255 215 0"

Żółty: "255 255 0"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15. Zmiana modeli itp

W internecie znajduje się masa podmianek do cs'a. Największa baza to www.fpsbanana.com

Gdy już ściągneliśmy to co chcieliśmy to w przypadku:

1. Modele broni i graczy:

Domyślnie dla steam: C:\Program Files\Steam\steamapps\nazwa konta\counter-strike\cstrike_polish\models

Domyślnie dla nonsteam: C:\Program Files\Valve\cstrike\models

2. Odgłosy broni i świata:

Domyślnie dla steam: C:\Program Files\Steam\steamapps\nazwa konta\counter-strike\cstrike_polish\sound

Domyślnie dla nonsteam: C:\Program Files\Valve\cstrike\sound

3. GUI:

Domyślnie dla steam: C:\Program Files\Steam\Steamapps\nazwa konta\counter-strike\cstrike_polish i tu podmieniamy odpowiednie foldery.

Domyślnie dla nonsteam: C:\Program Files\Valve\cstrike i tu podmieniamy odpowiednie foldery.

Dzięki. :)Poradnik dla zielonych typowo zielonych :trol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...