Lista serwerów
ONLY DD2 54.38.134.2:27015 12/32de_dust2 Dema GT Zagłosuj PaintBall PD Mod 57.128.195.30:27016 1/24aim_m4a1 Dema GT Zagłosuj Call of Duty Mod 57.128.195.30:27015 1/24css_deagle Dema GT Zagłosuj Zombie Plague 2022 57.128.195.30:27019 1/24zm_vercetti_estate Dema GT Zagłosuj Team Speak 3 51.83.230.35:9987 --/---- Pobierz GT Zagłosuj
-
Podobna zawartość
-
Przez BlaQ517
REGULAMIN FORUM
I. Postanowienia ogólne
1) Każdy użytkownik korzystający ze strony zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu przez użytkownika, traci on prawo do korzystania ze strony.
2) Na stronie wymaga się przestrzegania netykiety oraz postępowania według ogólnie przyjętych norm moralnych.
3) Każdy użytkownik ma obowiązek swoim zachowaniem szanować dobro oraz prawo do posiadania odmiennego zdania innych użytkowników.
4) Administracja strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek treści zamieszczane przez użytkowników oraz ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania strony.
5) Dokonując rejestracji na cs-staraszkola.pl, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie na swoją skrzynkę mailową wiadomości wysyłanych przez administrację strony.
II. Konta użytkowników
1) Każdy użytkownik może korzystać tylko i wyłącznie z jednego konta na stronie. Używanie większej ilości kont może zostać ukarane ich zawieszeniem oraz zablokowaniem adresu IP użytkownika. Posiadanie więcej niż jednego konta na stronie z tego samego adresu IP dozwolone jest jedynie w sytuacji, gdy z danego komputera korzysta ze strony więcej, niż jedna osoba. W takim przypadku osoby te zgłaszają się do jednego z administratorów strony, prosząc o pozwolenie na założenie większej ilości kont.
2) Konta użytkowników o niecenzuralnych/wulgarnych nickach będą usuwane.
III. Zasady korzystania ze strony
1) Użytkownik ma prawo zgłaszania uwag i propozycji odnośnie działania i funkcjonowania strony oraz serwerów w działach, które są do tego celu przeznaczone. Zwracanie uwagi w miejscach do tego nieprzeznaczonych oraz kwestionowanie decyzji podjętych przez administrację będzie karane ostrzeżeniem.
2) Zabronione jest:
A. Floodowanie - wielokrotne wysyłanie wypowiedzi pod wypowiedzią.
B. Nadużywanie stylów formatowania i emotikon.
C. Pisanie postów niewnoszących niczego konkretnego do tematu.
D. Obrażanie innych użytkowników.
E. Celowe powodowanie kłótni, podjudzanie do sprzeczek (trolling).
F. Używanie wulgaryzmów i przeklinanie (włącznie z gwiazdkowaniem i kropkowaniem).
G. Pisanie pismem PoKeMoNoWyM oraz tzw. leet speech (alesz, szpoko, n00b, jush, boshe itp.).
H. Umieszczanie treści rasistowskich, obrażających uczucia religijne, pedofilskich, pornograficznych i erotycznych.
I. Propagowanie, reklamowanie i zamieszczanie linków do konkurencyjnych stron.
J. Ujawnianie danych personalnych, adresu, fotografii itd. innych użytkowników bez ich zgody.
K. Odświeżanie tematów częściej niż co 72h.
Nakazane jest:
A. Odnoszenie się z szacunkiem do innych użytkowników.
B. Wykonywanie instrukcji wytyczanych przez administrację.
C. Upewnienie się przed napisaniem tematu, czy nie powstał już taki sam lub podobny (w przypadku założenia przez użytkownika podobnego tematu, zostanie on zamknięty bądź usunięty. Jeżeli sytuacje będą się powtarzać, użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem).
D. Podawanie w podaniach minimum dwóch sensownych powodów.
E. Nazywanie tematów zgodnie z Jego treścią.
4) Za przewinienia opisane w powyższych punktache oraz wszelkie inne, użytkownik może zostać ukarany punktami ostrzeżeń, o których liczbie decyduje moderator/administrator bądź w sytuacjach skrajnych - natychmiastowym zablokowaniem konta.
5) Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 4, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie na czas nieokreślony. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 5, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony.
IV. Administratorzy
1) To osoby posiadające pełnię władzy na stronie.
2) Mają prawo do działania poza granicami regulaminu, jeśli uznają, że wymaga tego sytuacja.
3) Stanowią zasady panujące na stronie i mogą zmieniać je wedle swojego uznania.
4) Są zwolnieni z przestrzegania zasad opisanych w punkcie III.
5) Odpowiadają jedynie przed Głównym Administratorem.
V. Moderatorzy
1) To osoby, które zajmują się pilnowaniem porządku na stronie i dbają o jej prawidłowe funkcjonowanie. Mają możliwość moderacji forum oraz prawo do nadawania ostrzeżeń użytkownikom bądź banów, w zależności od przewinienia.
2) Moderator nie zawsze musi mieć rację. Jak każdy jest człowiekiem i jego opinie i przekonania mogą być błędne.
3) Moderator musi swoim własnym przykładem prezentować użytkownikom uprzejmość oraz dobre zachowanie na stronie.
VI. Postanowienia końcowe
1) Administracja zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, o których użytkownicy zostaną poinformowani w stosownym ogłoszeniu. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się ze zmianami w chwili ich wprowadzenia.
2) Kopiowanie, edytowanie itd. niniejszego regulaminu jest zabronione.
-
Przez Yaudso
proponuje zmienic klasa takim jak prorok/sanitariusz uzycie ich wbudowanej umiejetnosci na inny klawisz poniewaz ktos moze chciec uzyc spadochronu i moze na proroku od razu maskowanie odpalic , proponuje zmienic uzycie wbudowanych umiejetnosci na c a perki np na x bo juz to troche denerwuje
-
Przez YsIo
Kiedyś proponowałem black'owi pewien pomysł, mianowicie co byś Cię powiedzieli aby do coda dodać dm ? Oczywiście to by się wiązało z nowym balansem klas. W sieci mało jest już takich serwerów, a jeżeli są to są oblegane przez graczy co by na pewno pomogło w rozwoju sieci.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.