Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

szeryf

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Tak, to jest SAS. Z tym, że Haze gra na tym nowszym (wdrożonym po wyjściu CS:CZ): SS żebyś zrozumiał: Stary (TWÓJ): Nowy (HAZE): Masz jeszcze tekstury: Stare: Nowe (Sam hełm, na oddzielnej mapie, dokładnie widać że hełm wygląda identycznie na ss z gry):
  2. Dlaczego nadal nie odniosłeś się do tego, że przedstawiłeś ss'y na których jest inny model? Co nam po GA skoro chcesz rozpatrywać kompletnie inne ss'y niż w temacie?
  3. 1. W sumie masz rację - nie ma tego na twoim modelu... dlatego, że jest inny. 2. 2 różne roździelczości gry 3. 2 różne ustawienia jasności Co chciałeś osiągnąć? Dostałeś też screen tekstury hełmu, na którym dokładnie widać element o który chodzi, ale nadal się sprzeciwiasz. (ja zrobiłem ss'y poglądowe z hlmv) #DOWN Robisz to na siłę. Wspomniałeś o drobnostkach, a nie odniosłeś się do najważniejszego zarzutu - NA TWOICH SS JEST INNY MODEL. Jasność gry ma na to wpływ, bo te "refleksy" nie są tworzone przez silnik gry, a nałożone są na TEKSTURĘ MODELU. Zacznij czytać posty w całości, zamiast wybiórczo.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...