Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

slabooo

Quake Engine

Polecane posty

Counter-Strike 1.6 jest na silniku Half-Life, znajdź go :D Ciekawe w ile gier/modyfikacji i jakie z tego obrazka grałeś? :D Temat trzyma luźno z tematyką poradników, jest to raczej geneza pod tytułem "Od czego się zaczęło z tym Counter-Strikiem" :D

g2750_2.jpg

Wersja rozszerzona: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Quake_-_family_tree_2.svg

Po lewej stronie Mody i ewolucja silnika QuakeWorld (poprawiony Q1), po prawej to co wynikło z modyfikacji Q1. Po lewej gdy na obrazkach szukając w google się sprawdzi to wiele modyfikacji zawierało efekty które były nowością na tamte czasy! A rozwiązania z tych modów są na prawo w postaci wielu dziś znanych gier i są wykorzystywane do dziś! Przykłady poniżej :)

Przypomnijmy, tak wygląda Quake 1.

qdm.jpg

Przykład: Fisheye Quake

2012-04-22_15.15.48.png

Przykład: Tenebrae Quake

quake93.jpg

Przykład: Qfusion (efekt "cel-shader" znany dziś np. z Borderlands czy Team Fortress 2)

7694620334_582e77a00f_z.jpg

Przykład: Cheaphack

2500.jpg

Polecam obejrzeć

iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/Isna9dL1C9I?feature=oembed" frameborder="0">
- Historia jak z Quake 1 zrobiono Half-Life 1. Ciekawostką jest to jakie są przedstawione bugi w grze i jakie efekty (jak na tamte czasy nie było takich efektów). To co wymyślono w modach do Q1 (na lewo) wykorzystano przy tworzeniu HL1.

Podsumowując tak wyglądał początek.

qdm.jpg

A tak koniec.

Halflife_ingame.jpg

Serwerownia poświęcona głównie jest CS 1.6 a to był kawałek historii... Potem już z CSem poszło z górki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...