Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

TeQu

Tworzenie Klas za pomocą generatora klas(dla ułomnych)

Polecane posty

Autor: TeQu

Przedstawię jak stworzyć klasę np na serwer COD. Dzięki generatorowi jest to bardzo proste. Ma dość dużo opcji, jednak niektóre rzeczy trzeba dodawać ręcznie samemu ale skupmy się na Generatorze Klas

origin

W górny lewym rogu ukazuje się nam okno ,,Podstawowe Informacje''

1. Nazwa- Tutaj Wpisujemy Nazwę naszej klasy w tym przypadku to ,,Szturmowiec''.

2.Opis- Tutaj piszemy co klasa posiada, jakie umiejętności lub posiadane bronie.

Następnie ,,Statystyki''

1. Ile zdrowia ma mieć dana klasa. Liczba 0 (zero) to podstawowe 100 HP/ Np 40 to 140 HP

2. Podobnie jest z Kondycją 0 to podstawowa kondycja.

3. Inteligencja jest używana do podnoszenie Umiejętność np; DMG w broni. Czy też w perkach np Modul odrzutowy który daje 666+INT

4. Wytrzymałość obniża DMG jakie otrzymujemy.

origin

Tuż po prawej stronie znajduje się wybór broni jakich klasa ma posiadać. (Aby wybrać więcej niż jedną należy nacisnąć CTRL)

1. Broń Główna - Znajduje się tu większość broni CS. Karabiny, Snajperki oraz SMG.

2. Broń Pomocnicza - Tu znajdują się tzw Pistolety np Glock czy też USP

3. Wyposażenie - Swoją klasę możemy też wyposażyć w granaty jak też i Noktowizor oraz ''DEFUSER''

origin

Dodatki

1. Premium - jeśli klasa ma być premium zaznaczamy. ADMIN_LEVEL_H to flaga T czyli standardowa flaga pod premium. Dzięki temu ograniczamy dostęp do Klasy.

2. Frakcja - Nigdy sam nie korzystałem, nie wiem czy działa. Frakcje Jak Dodać !? - Polecam To.

3. Przezroczystość postaci - Czyli niewidzialność 255 To w pełni widzialna Postać 0 Brak widoczności. Można też ustawić czy ma być klasa widoczna na nożu czy też podczas kucania.

4.Grawitacja - 800 standardowa. Damy Np 400 a Klasa Będzie latał nam po mapie jak Kosmonauta ;d

Część Dalsza

origin

5. Rakiety - Czy postać ma posiadać rakiety a jeśli tak to jaką ilość.

Jak Zmienić zadawane DMG rakiety oraz DMG*INT.

Pod koniec Kodu szukamy:

public DotykRakiety(ent)

{

	if (!is_valid_ent(ent))

		return;


	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);



	new Float:fOrigin[3];

	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);


	new iOrigin[3];

	for(new i=0;i<3;i++)

		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

	write_byte(TE_EXPLOSION);

	write_coord(iOrigin[0]);

	write_coord(iOrigin[1]);

	write_coord(iOrigin[2]);

	write_short(sprite_blast);

	write_byte(32);

	write_byte(20);

	write_byte(0);

	message_end();


	new entlist[33];

	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


	for (new i=0; i < numfound; i++)

	{

		new pid = entlist[i];


		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

			continue;

		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

	}

	remove_entity(ent);

}

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));

Czerwonym kolorem zaznaczyłem DMG a Zielonym DMG*INT. Gdy ustawimy 0.5 Int to 1 punkt Inteligencji daje nam 0.5 DMG.

6. Miny - Podobnie ustawiane jak rakiety.

7. Dynamit - Tak samo jak powyższe.

8. Apteczka - Ile apteczek nasza klasa ma dostać. Nigdy nie grzebałem w kodzie Apteczek i nie za bardzo mogę o nich dużo napisać. Grunt że leczą.

origin

9. Działko Strażnicze - chyba każdy je widział. Aby Działało poprawnie należy pobrać dźwięki i modele. (Pokazane wyżej)

10. Multijump - Wiadomo, pisze w generatorze.

11. AutoBH - Wiadomo też.

12. 1/x na natychmiastowe Z KAŻDEJ BRONI !. Aby było np tylko z M4A1 trzeba dodawać osobny kod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...