Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

sQn

Poradnik. Nowa czcionka w cs.

Polecane posty

Witam myśle że moze wam sie przydac ten poradnik. To nic trudnego a zawsze mozna sobie cos zmienic czcionke lub jej kolori czy tez tabeli wyników (TAB).

Jak wiadomo każdy skin jest inny a co za tym idzie może mieć różną czcionkę na czacie.

Aby zmienic czcionke, wielkość lub grubość czcionki trzeba wejść w folder:

TO JEST PRZYKŁAD

D:Program FilesValveSteamSteamAppsNAZWA_KONTAcounter-strikecstrikeresource

Otwieramy plik trackersheme.res notatnikiem,

nastepnie kombinacja klawiszy ctrl+f aktywujemy wyszukiwarke.

W puste pole wpisujemy: EngineFont

Dzięki temu ukaze nam sie pole (standardowe ustawienia):

"EngineFont"

{

"1"

{

"name" "Verdana Bold"

"tall" "12"

"weight" "600"

"yres" "480 599"

"dropshadow" "1"

}

"2"

{

"name" "Verdana Bold"

"tall" "13"

"weight" "600"

"yres" "600 767"

"dropshadow" "1"

}

"3"

{

"name" "Verdana Bold"

"tall" "14"

"weight" "600"

"yres" "768 1023"

"dropshadow" "1"

}

"4"

{

"name" "Verdana Bold"

"tall" "20"

"weight" "600"

"yres" "1024 1199"

"dropshadow" "1"

}

"5"

{

"name" "Verdana Bold"

"tall" "24"

"weight" "600"

"yres" "1200 6000"

"dropshadow" "1"

}

Mamy do wyboru kilka opcji, opiszę pierwszą cześć ...

"name" "Verdana Bold" - nazwa czcionki

"tall" "12" - wielkość czcionki

"weight" "600" - grubość czcionki

"yres" "480 599" - 'rozdzielczość', dla której ma czcionka być zastosowana, tutaj jest to: 640x480

"dropshadow" "1" - cień czcionki, 1 włącza, 0 wyłącza

"yres" "480 599" = 640x480

"yres" "600 767" = 800x600

"yres" "768 1023" = 1024x768

"yres" "1200 6000" = 1280x1024

Tyle co do czcionki.

Co do wygladu tabeli sposób praktycznie taki sam poza zmiana kolorów.

Wchodzimy w:

TO JEST PRZYKŁAD

D:Program FilesValveSteamSteamAppsNAZWA_KONTAcounter-strikecstrikeresource

Otwieramy plik: ClientScheme.res notatnikiem

nastepnie kombinacja klawiszy ctrl+f aktywujemy wyszukiwarke.

W puste pole wpisujemy: DefaultUnderline

Dzięki temu ukaze nam sie pole: (standardowe ustawienia)

}

"DefaultUnderline"

{

"1"

{

"name" "Tahoma"

"tall" "12"

"weight" "500"

"underline" "1"

}

}

"Spec"

{

"1"

{

"name" "Bebas Neue"

"tall" "20"

"weight" "400"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

}

}

"SpecLabel"

{

"1"

{

"name" "Bebas Neue"

"tall" "16"

"weight" "400"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

}

}

"SpecScore"

{

"1"

{

"name" "Bebas Neue"

"tall" "26"

"weight" "400"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

}

}

"SpectatorScore"

{

"1"

{

"name" "csp_font"

"tall" "18"

"weight" "600"

"range" "0x0000 0x017F"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

}

}

"SpectatorTeam"

{

"1"

{

"name" "csp_font"

"tall" "10"

"weight" "600"

"range" "0x0000 0x017F"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

}

}

"SpecTimer"

{

"1"

{

"name" "Bebas Neue"

"tall" "10"

"weight" "400"

"antialias" "1"

"dropshadow" "1"

i znów to samo:

"name" "Verdana Bold" - nazwa czcionki

"tall" "12" - wielkość czcionki

"weight" "600" - grubość czcionki

"dropshadow" "1" - cień czcionki, 1 włącza, 0 wyłącza.

W tym samym pliku ClientScheme.res zmieniamy kolor tabeli.

Jest to pierwsza kombinacja po otwarciu tego pliku:

Colors

{

// base colors

"BaseText" "225 225 225 255" // used in text windows, lists

"BrightBaseText" "225 225 225 255" // brightest text

"SelectedText" "225 225 225 255" // selected text

"DimBaseText" "225 225 225 255" // dim base text

"LabelDimText" "255 255 255 164" // used for info text

"ControlText" "225 225 225 255" // used in all text controls

"BrightControlText" "225 225 225 255" // use for selected controls

"DisabledText1" "47 47 47 255" // disabled text

"DisabledText2" "0 0 0 0" // overlay color for disabled text (to give that inset look)

"DimListText" "188 188 188 255" // offline friends, unsubscribed games, etc.

"ButtonFocusBorder" "47 47 47 255" // keyboard focus dashed line for buttons

// background colors

"ControlBG" "0 0 0 0" // background color of most controls

"ButtonBG" "0 0 0 64" // background color of buttons

"ControlDarkBG" "0 0 0 128" // darker background color; used for background of scrollbars

"WindowBG" "0 0 0 200" // background color of text edit panes (chat, text entries, etc.)

//"SelectionBG" "192 28 0 140" // background color of any selected text or menu item

"SelectionBG" "225 225 225 100" // background color of any selected text or menu item

"SelectionBG2" "255 255 255 16" // selection background in window w/o focus

"ListBG" "0 0 0 128" // background of scoreboard

"ViewportBG" "0 0 0 200"

"CareerBoxBG" "0 0 0 227"

"Menu/BgColor" "0 0 0 227"

// Credits ------------------------------------------------

"CreditsNormalFG" "255 255 255 255"

"CreditsNormalBG" "0 0 0 255"

"CreditsTitleFG" "255 255 255 255"

"CreditsTitleBG" "0 0 0 255"

"CreditsStudioTitleFG" "255 255 255 255"

"CreditsStudioTitleBG" "0 0 0 255"

"CreditsIndividualTitleFG" "255 255 255 255"

"CreditsIndividualTitleBG" "0 0 0 255"

// --------------------------------------------------------

// titlebar colors

"TitleText" "255 255 255 255"

"TitleDimText" "255 255 255 255"

"TitleBG" "255 255 0 0"

"TitleDimBG" "255 255 0 0"

"TitleIcon" "255 255 255 255" // big '!' icon in top left

// slider tick colors

"SliderTickColor" "127 140 127 255"

"SliderTrackColor" "31 31 31 255"

// border colors

"BorderBright" "235 235 235 240" // the lit side of a control

"BorderDark" "188 188 188 255" // the dark/unlit side of a control

"BorderSelection" "188 112 0 0" // the additional border color for displaying the default/selected button

"BorderBuyPreset" "225 225 225 255" // the lit side of a control

Nazwy ktore podam zmieniaja poszczególne części tabeli.

BorderDark - kolor kreski pod nazwą serwera.

ListBG - kolor tła tabeli.

BrightControlText - kolor górnych napisów np.: nazwa serwera, ping, itd.

SelectionBG2 - kolor paska oznaczający nasz nick.

BorderBright - kolor ramki tabeli

Edytowane przez sQn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Opsiq
      Witam.
      W tym poradniku pokażę Wam jak skorzystać ze sklepu,
       
      1. Wchodzimy na stronę http://sklep.cs-staraszkola.pl/  lub przechodzimy z forum tak jak na załączonym obrazku.

       
      2. Rejestrujemy się/Logujemy się do sklepiku - korzystając odpowiednio z : "Utwórz konto" i "Zaloguj".

       
      3. Po zalogowaniu naszym ukazuje nam się tekst powitalny i przechodzimy do zakładki "Mój profil" (prawy górny róg).

       
      4. Tutaj są wypisane takie rzeczy jak: Stan konta / Zakupione usługi / Aktywne usługi.

       
      5. Przechodzimy do zakładki "Doładuj konto" i wybieramy interesującą nas opcję doładowania konta (oczywiście w opcji przelewu, zamiast "OPSIQ" należy wpisać własny nick ).

       
      6. Po udanym doładowaniu konta przechodzimy do "Listy usług" i szukamy interesującej nas oferty na wybranym serwerze.

       
      Mam nadzieję, że w tym krótkim poradniku wytłumaczyłem choć trochę jak należy korzystać ze sklepu.
    • Przez BlaQ517
      [PORADNIK] Jak naprawić poniższy błąd
      Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank'  
      1. Otwórz plik
      botprofile.db 2. Usuń lub zakomentuj wszystkie linijki zaczynające się od 
      Rank = Gotowe
    • Przez BlaQ517
      Fake Detector by Asmodai wykrywa i karze popularne ostatnimi czasy boty xFakePlayers itp. wykorzystywane głównie do reklamowania.
       
      Instalacja:
      1. Umieść pliki z pobranego archiwum na serwerze.
      2. Otwórz plik plugins.ini metamoda znajdujący się w addons/metamod i dodaj do Niego:
      Dla Linux:
      linux addons/fakedetector/fakedetector_mm_i386.so Dla Windows:
      win32 addons\fakedetector\fakedetector.dll Gotowe
      Aby sprawdzić czy instalacja przebiegła pomyślnie i plugin działa wpisz meta list.
       
      Wyjaśnienie ustawień fake detectora:
      bantime = 0.0 // Rodzaj kary (0.0 - kick, 0 - perm lub ban w minutach) banreason = Fałszywy klient // powód bana onlylog = 0 // Tylko zapisuje w logach wykrytch bez wyrzucania/banowania fix_bo3_new = 1 // Ochrona przed buffer overflow v4 (patched v3)  
       
      Fake Detector 1.7 - Pobrano z Cs-StaraSzkola.pl.rar
    • Przez BlaQ517
      Jak wstawić zrzuty ekranu (screenshoty) na forum
      1. Wchodzimy do folderu cstrike, który znajduje się w folderze z grą.
      Np.:
      Steam: C:/Program Files/Steam/SteamApps/common/Half-Life/cstrike Non Steam: D:/Gry/Counter Strike 1.6 by BlackDead/cstrike 2. Znajdują się tam zrzuty ekranu o nazwie mapy na której zostały zrobione, np. de_dust20000,  de_dust20001 itd.
      3. Pakujemy wszystkie np. winrarem.
      4. Wrzucamy spakowane zrzuty ekranu na jeden z poniższych hostingów plików:
      http://www.zippyshare.com http://hosting.cs-staraszkola.pl 5. Piszemy nowy temat w dziale:
      UnBan Team --> Prośby o odbanowanie --> Serwer, na którym zostaliśmy zbanowany.
      W nazwie tematu musi być nasz nick z gry.
      Obowiązkowy wzór tematu: http://cs-staraszkola.pl/forum/97-prośby-o-odbanowanie/
      6. Czekamy na rozpatrzenie prośby o odbanowanie przez członków Unban Team.
      Copyrights by BlackDead.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • Przez p528
      Ustawienie mikrofonu w systemie Windows 7:
      ppm na tray'u, na głośniczek -> Urządzenia nagrywania
      Potem klikamy na nasz mikrofon domyślny, ppm -> właściwości.
      Tutaj nic nie zmieniamy, mamy opcję Użyj tego urządzenia na włączone.
      Następnym krokiem jest kolejna zakładka.
      I tutaj nie wybieramy opcji, "Nasłuchuj tego urządzenia".
      Kolejna zakładka.
      1 suwak - Głośność mikrofonu, musi być na 100%, by cała siła głosu i otoczenia miała naturalne brzmienie, bez harczenia itp.
      2 suwak - zwiększ moc mikrofonu, to znaczy, używamy jej, kiedy nasza karta dźwiękowa jest cicha, jak to z problemami realtek.
      Ja osobiście mam na +20 db, raczej dobrze mnie słychać na komunikatorach typu ts3 itp.
      Ostatnia zakładka
       
      Ustawiamy jak na screen'ie.
       
       
      Teraz tak.
      W Counter Strike'u musimy mieć w config'u niżej podane komendy:
      voice_enable "1" voice_forcemicrecord "1" voice_modenable "1" voice_scale "1" I teraz tak.
       
      Są 2 typy kodeków mikrofonu:
       
      1 - Steam update after 2014 (Steam obecna zaktualizana wersja) - Który generuje się komendą: sv_voicecodec voice_speex
      2 - Steam before 2009 (System kodeku, który jest używany dla non-steam'owych wersji) - Który generuje się komendą: sv_voicecodec voice_miles
       
      Ja osobiście używam tej 2, więc czasami mnie przerywa, wiadomo kodek na podstawce hl1 z 2000 roku.
       
      I teraz druga sprawa.
       
      Należy ustawić naszą jakość kodeku mikrofonu w skali od 1-5.
       
      Ogólnie komenda wygląda tak: sv_voicequality
      1 - 2400 bps (bitrate per second) 2 - 6000 bps (bitrate per second) 3 - 8000 bps (bitrate per second) 4 - 11200 bps (bitrate per second) 5 - 15200 bps (bitrate per second) Czyli nic innego, jak określamy szybkość naszego łącza.
       
      Teraz trochę matematyki i informatyki.
      1 bitrate = 1kb/s (Jednostka Przepływu). 1mb = 1024 kb/s sv_voicequality 1 = 2400 kb/s = 2,34 mb/s
      sv_voicequality 2 = 6000 kb/s = 5,86 mb/s
      sv_voicequality 3 = 8000 kb/s = 7,81 mb/s
      sv_voicequality 4 = 11200 kb/s = 10,94 mb/s
      sv_voicequality 5 = 15200 kb/s = 14,84 mb/s
       
      To jest prędkość internetu, czyli ustawiamy wg szybkości internetu.
      Do pomiaru aktualnej szybkości internetu, proponuję stronę:
      http://www.dslreports.com - Następnie wchodzimy w zakładkę "Speed test".
       
      Wybieramy typ naszego połączenia internetowego.
      Fiber - Światłowód. Cable - Internet, najczęściej modemowy, połączony urządzeniem kablem RJ-45, kabel sieciowy. DSL - Internet Orange Polska. Satelite - Internet ściągany z satelit, z miejsc, w których jest brak dostępu do internetu. WISP - Router połączony za pomocą punktu bezprzewodowego, który tworzy mostek. 4G - Jeden ze standardów przepływu danych sieci komórkowej, LTE-UMTS. Public Wifi - Wifi. Te najpotrzebniejsze.
       
      Kiedy znamy już naszą prędkość internetu, możemy ustawić naszą komendę.
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...