Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
M@cIN

Prosze o Ub

Recommended Posts

Prosze nie usuwac niech kazdy przeczyta i jak nie wierzycie ze juz nie ghram na wh. Gram na tej sieci od 3 lub 2 dni mozecie sprawdzic demka z hltv czy gralem na wh bo ja juz nie gram kiedys sobie gralem bo bylem glupi i mi zalezy na tej sieci bo chcialem nawet postawic codmoda 801lvl .Dlatego jeszcze raz pytam czy jak kupie new steama to dacie mi ub ?? Bardzo mi zalezy na tej sieci bo jest mila atmosfera i fajna administracja zreszta gdyby mi nie zalezalo bym nie zakladal konta i bym sie nie pytal czy dacie mi ub jak kupie new steama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Można dać mu szanse widzialem go na serwie i stwierdzam że nie czitował. Dostał bana ode mnie ale nie za czitowanie, decyzja należy do ludzi wyższych rangą:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie będę nazywał rzeczy po imieniu bo nie chce cię obrażać ale nie potrafię sobie wyobrazić dla czego odpalałeś wh na steam to po pierwsze a po drugie to czemu w ogóle się przyznałeś i o tym piszesz a w dodatku prosisz o UB. Ja nie będę szargał dobrej opinii UBT dla ciebie nie ma szans abyś otrzymał UB to jest absurd że prosisz nas o to. Ja jestem steam 2k3 i nie potrafię sobie wyobrazić tego że ty będąc na zbanowanym steam mówisz iż kupisz świerzutką grę i nie będziesz odpalał to tak jak by wierzyć złodziejowi że już nigdy nic nie ukradnie. Sory za takie porównania ale taka jest prawda ,nikt nie lubi cheaterów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie z toba w 100% ale ja tam czitowalem z kolega bo nam sie nudzilo. wiem ze to glupio brzmi ale wole byc szczery i ja sie przyznaje ze mam wh a inni sie nie przyznaja bo nadal z tym graja. a i tego bana to dawno wyrwalem jak bylem glupi . Oki niech jeszcze pare osob to rozpatrzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt nie lubi jak gracz ma wspomagacze Ty je miałeś żadne to wytłumaczenie że Ci się z kolegą nudziło sam wybrałeś i jeszcze prosisz o Ub ja bym nie dał drugiej szansy sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...