Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

NeverGiveUp

Propozycja klas i perków

Polecane posty

Klasy zwykłe:

Klasa: Cheater

Inteligencja: -10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 40

Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47

Opis: Ma zmniejszony rozrzut.

Klasa: Spowalniacz

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 20

Kondycja: -10

Bronie:smokegranade, famas

Opis: Po naładowaniu noża ma 1/4 szansy na spowolnienie wroga o 40%

Klasa:Elektryk

Inteligencja: 0

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 0

Bronie:aug, smokegranade

Opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń

Klasa: Bandyta

Inteligencja: 0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 30

Bronie:mac10, flashbang

Opis: Ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci

Klasa:Kamikadze

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 15

Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang

Opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.

Klasa: Radziecki Żołnierz

Inteligencja: 10

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: -30

Kondycja: 0

Bronie:ak47, usp

Opis: 15 procent obrażeń z ak.

Klasa: Ciężki Obrońca

Inteligencja: 5

Zdrowie: 10

Wytrzymałość: 150

Kondycja: 0

Bronie:deagle.. usp, mac10

Opis: Jest bardzo wytrzymały, ale zadaje mniej dmg oraz jest wolny.

Klasy premium:

Klasa: Jumper [Premium]

Inteligencja: 0

Zdrowie: 50

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 60

Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90

Opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.

Klasa: BomberMan [Premium]

Inteligencja: 5

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 15

Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang

Opis: Ma 2 dynamity i aug z którego ma 1/10 na zabicie.

Klasa: Rambo [Premium]

Inteligencja: 20

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 30

Bronie:m249, m3, wszystkie granaty

Opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń większy dmg z krowy i m3 oraz zmniejszony odrzut.

Klasa: Matrix [Premium]

Inteligencja: 15

Zdrowie: 30

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 40

Bronie:2xMP5, 2xelite, granat HE i flash

Opis: Zadaje podwójne obrażenia, nie słychać jego kroków.

Może podwójnie skoczyć, widzi miny.

Perki:

Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.

Wykrywacz metali: Widzisz miny.

Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.

Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.

Tajemnica Elektryka: Dostajesz 1/2-3 błyskawic 100+int/2 obrażeń.

Tajemnica BlackDeada: Dostajesz awp 1/1, m4a1 1/5 oraz 50 kondycji i 20 hp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałam dodać jeszcze jednej klasy

Klasa: Dyrektor [Premium]

Inteligencja: 10

Zdrowie: 5

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 70

Bronie: knife

Opis: Ma 1/1 z kosy PPM, widoczność 30%, mniejsza grawitacja jest bardzo szybki ale ma mało hp i wytrzymałości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie:

Klasy zwykłe:

Klasa: Cheater - Nie za mocna?

Klasa: Spowalniacz - nie będzie za dużo osób, które będą nią grały.

Klasa: Elektryk - Ok.

Klasa: Bandyta - Spoko, tylko za duży procent i za słaba broń

Klasa: Kamikadze - Słaba.

Klasa: Radziecki Żołnierz - OK

Klasa: Radziecki Żołnierz - Za mocna. Jak dostanie dobry perk to będzie z nią problem.

Klasy premium:

Klasa: Jumper [Premium] - Słaba, bonusy tylko z kosy.

Klasa: BomberMan [Premium] - Dynamity? Nie.

Klasa: Rambo [Premium] - Ok.

Klasa: Matrix [Premium] - spoko, jesli faktycznie będzie miał 2xMP5

Klasa: Dyrektor [Premium] - Zmniejszyc widocznosc i dodac 2-3 skoki

Perki:

Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające. - Dobry

Wykrywacz metali: Widzisz miny. - Jest już pod nazwą Przekleństwo Sapera

Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga. - Jest taki tylko bez wytrzymałości (naboje oślepiające)

Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości - Słaby, chyba był pod tą samą nazwą

Tajemnica Elektryka: Dostajesz 1/2-3 błyskawic 100+int/2 obrażeń. - OK, jeśli wejdzie elektryk

Tajemnica BlackDeada: Dostajesz awp 1/1, m4a1 1/5 oraz 50 kondycji i 20 hp. - Stanowczo za mocny, AWP 1/2 i M4a1 1/8-10 starczy

I masz 2xRadzieckiego Żołnierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klasy zwykłe:Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.

Wszystkie propozycje klas nie pasują na naszego coda. Co do granatów to lipa, gracze skarżą się na spadki fps, a taki wybuchający granat zabierze im na pewno z 15-20fps, przez co praktycznie będą zlagowani na około 5sec co tworzy z nich łatwy cel, za łatwy, dam nawet uciąć sobie głowę, że zaczną wychodzić z serwera przez te lagi, a My chcemy, żeby przychodzili, a nie odchodzili.

Reszta propozycji perków... One już są na serwerze, ale pod inną nazwą. ;_;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tych wymienionych klas to tak:

1. Cheater do premium, bo jest za mocna.

2. Bandytę też bym widział.

3. Reszta mnie nie interesuje. ;)

Takie małe pytanko mam: czy była by możliwość dodania podwójnego skoku do Rushera? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko mam: czy była by możliwość dodania podwójnego skoku do Rushera? :D

Nie ma takiej opcji. Rusher byłby w tedy za mocny, a podwójny skok, to bardzo przydatny atut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...