Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

TeQu

[COD NOWY] Call of Duty Mod - Nie modyfikowany

Polecane posty

do.php?imgf=142305880623451.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Autor: QTM. Peyote
Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.

do.php?imgf=142305861961822.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Wiadomo.

do.php?imgf=142305862026993.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

do.php?imgf=142305897025511.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike do folderu cstrike na serwerze.

Opis Klas znajdziecie w pack/cstrike/addons/amxmodx/scripting/ i tu np: codclass_snajper.sma(Perki Tak samo)

 

do.php?imgf=14230590106891.png

forward cod_perk_changed(id, perk);


/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/

 

do.php?imgf=142305913157191.png

native cod_get_user_xp(id);


/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/

Call of Duty Mod (COD NOWY) - Pobrano z Cs-StaraSzkola.pl.rar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie ;) Czy wiesz moze czy to jest paczka, ktora byla planowana od 2014 roku?

Nie. To jest nie modyfikowany przez nikogo Nowy CoD wydany w 2010 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez BlaQ517
      Opis
      Paintball Mod - to mod,w którym mp5 jest zamienione na marker i strzelamy się kulkami.
      W tym pb nie rozwalają się skrzynki od kulek.

      Instalacja
      1. Wszystko wrzucamy do cstrike,tak aby pliki z models traiły do models itd.
      2. Do plugins.ini dodajemy: paintballgun.amxx paintballmod.amxx paintballnade.amxx
      Cvary amx_pbgun "1" - Włącza paintballgun amx_pbusp "1" - Włącza USP paintballgun amx_pbglock "1" - Włącza Glock paintballgun pbgun_color "2" - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_shots "100" - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed "0.08" - Czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life "15" - Czas po ktorym znikaja kulki ze scian pbgun_glow "a" - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage "100"- DMG które zabiera 1 kluka pbgun_sound "1" - Dzwieki paintballowe amx_pbmod "1" - Wlącza paintballmoda amx_pbammo "4" - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje amx_pbmoney "0" - Włącza/Wylancza $ w grze amx_pbstrip "1"- Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm "0" - Tryb dm.Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu amx_pbspawnprotect "4" - Czas ochrony na poczatku rundy.
      Wymagane moduły fakemeta hamsandwich
      Download
      W załączniku (dla zalogowanych). PaintBall Mod - Pobrano z Cs-StaraSzkola.pl.rar
    • Przez BlaQ517
      Regulamin serwera Call Of Duty
       
      1. Zasady ogólne
      1.1 Zanim wejdziesz na serwer cs-staraszkola.pl call of duty: mw3, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
      1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
      1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
      1.4 Oficjalną stroną (forum serwera) jest www.cs-staraszkola.pl.
      1.5 Zabrania się plagiatowania jakichkolwiek elementów serwera oraz używania w celu innym niż prywatny plików pobranych z serwera (np. modeli, dźwięków).
       
      2. Rozgrywka
      2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".
      2.2 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych ( Skype, TeamSpeak i innych).
      2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
      2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
      2.5 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie (celowe blokowanie, podrzucanie fleszy itp.).
      2.6 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
      2.7 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
      2.8 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@ (pisanie na zwykłym say lub mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      2.9 Zabrania się stawiania min w taki sposób aby uniemożliwiały wykonywania celi.
      2.9a Zakazane jest podkładanie min:
      - na drabinach - blokują członków teamu,
      - w drzwiach otwieranych - blokują drzwi (np. na de_nuke),
      - wentylacji - blokują członków teamu,
      - na schodach - blokują członków teamu,
      - na wąskich pochylniach, jeśli blokują członków teamu,
      - wszędzie indziej, gdzie miny tworzą podwyższenie nie do przeskoczenia dla członków swojego teamu.
      2.10 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
      2.11 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
      2.12 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.).
      2.13 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
      2.14 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
      2.15 Zabrania się spamowania na czacie.
       
      3. Regulamin administratora
      3.1 Każdy admin jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, w przeciwnym razie może go stracić.
      3.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
      3.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
      3.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
      3.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina. Grozi to utratą stanowiska.
      3.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
      3.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
      3.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
      3.9 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.
      3.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum (www.cs-staraszkola.pl) w odpowiednim dziale i wzorem.
       
      4. Kary
      4.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - zrzuty ekranu + ban permanentny.
      4.2 Obrażanie - kick/ban do 1h.
      4.3 Reklamowanie - najpierw ostrzeżenie, później ban permanentny.
      4.4 Wchodzenie na tekstury mapy - kick/ban do 30 minut.
      4.5 Utrudnianie gry członkom drużyny - kick/ban do 30 minut.
      4.6 Zabijanie zakładników - kick/ban do 10 minut.
      4.7 Zgłaszanie cheatera na say - kick/ban do 5 minut.
      4.8 Podpowiadanie (np. na ts3) - ban do 1 Dnia.
      4.9 Kary kumulują się. Ciągłe nierespektowanie regulaminu może prowadzić do nadania kary według własnego uznania przez administratora.
       
       
      © BlackDead & Opsiq | 2020.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • Przez adv129
      1. Nazwa przedmiotu:Paczka CodMod 501 | Paczka CodMod 301 | Jailbreak | Deathrun+Klasy
      2. Opis: Szczegolowe informacje dot.paczek,demo oraz dodatkowe zdj udzielam po skontaktowaniu sie
      3. Cena:Codmod 501 i 301 | JailBreak | Dr+Klasy SMA+AMXX 30zlPrzelew/Paypal/Paysafecard/SMS Premium
      4. Kontakt:GG:65172503/Mail:[email protected](nie odpisuje na pw forum)
      5. Sposób zapłaty:Przelew/PayPal/Paysafecard/SMS PREMIUM.Jest mozliwosc wystawienia na (allegro) Mam 100% pozytywow
      Robie tez paczki/pluginy oraz strony www wiecej informacji udzielam na priv(gg,mail)

       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...