Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

d2b90

Nowości

Polecane posty

Dzisiaj grająć zauważyłem pare zmianek.

Doszły dwa nowe perki:

- noże którymi można rzucać

- metalowy łuk zadający wysokie obrażenia

Ponadto, ze ścierwa gracza można zebrać nieśmiertelniki, hp, exp a czasem perk.

To ostatnie dostaniemy jeśli nie posiadamy przedmiotu (jeśli mamy jakiś to go nie zastępuje).

Fajnie to wygląda, nieco przyjemniej się gra, taki dodatkowy bonus od trupa.

Podsumowując, Black zajebista zmiana! Fajne zaskoczenie, czekam na więcej takich. :)

P.s: Będą nowe mapki (z ostatniego głosowania)? Nie mówię o sonie, vertigo.

I która to była mapka w której można jeździć opancerzonym samochodem lub czołgiem?

Pozdro.

d2b90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że podobają się ostatnie zmiany.

Może macie jakieś pomysły na bonusy ze skrzynek? Bo na razie zrobiłem tylko 4 bonusy (perk, doświadczenie(losowe ilość), apteczka(losowe ilość), nieśmiertelniki(losowe ilość))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że podobają się ostatnie zmiany.

Może macie jakieś pomysły na bonusy ze skrzynek? Bo na razie zrobiłem tylko 4 bonusy (perk, doświadczenie(losowe ilość), apteczka(losowe ilość), nieśmiertelniki(losowe ilość))

Możesz też zrobić z tego puszkę pandory. Np. po zebraniu jej nie dostajemy bonusów (jw.) ale tracimy HP (losowa ilośc) lub natychmiastowa śmierć. Jeśli zginiemy nikt nie dostaje fraga jak to w przypadku np. miny/rakiety.

Co myślisz?

Przenikanie przez ściany :facepalm::frustgrey:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z niewidzialnością mogą być problemy, np. masz perk dający dużą niewidoczność a zebranie skrzynki ustawi inną więc może zrobić tak:

Jeśli po zebraniu skrzynki wylosujesz niewidzialność to pokaże się na czacie wiadomość: [COD] Zdobyłeś coś tam i otworzy się menu:

Chcesz zebrać np. płaszcz pimpa?

1. TAK - ustawi Ci niewidoczność.

2. Nie - wyjdziesz z menu i nic sie nie stanie.

Co o tym myślicie i ile niewidoczności ustawić? 100-150?

Przenikanie to bardzo zły pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niewidzialność nie wielką. Napewno nie taką, żeby być całkowicie niewidzialnym bo jak zwykle będzie tak, że jak juz stanie się niewidzialnym zacznie kampić nie wykonując celi. Wtedy każdy się wkurza i psuje to gre.

Oprócz skrzynek które mogą nas ranić tudzież zabić, dorzucić skrzynkę w której jest ammo. Bo zmieniłeś to, że amunicji nie tracimy tak więc przydałoby się czasem zebrać pare dodatkowych pocisków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niewidzialność już dodałem do bonusów.

Jeśli wylosujemy niewidzialność to otworzy się menu z pytaniem czy chcemy niewidoczność.

Macie jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pulapki co po zebraniu daje menu i jest 1 2 3 i w ktoryms jest trucizna w ktorym rozrzot max. Czyli nie moze trafiac a w 3 cos pozytywnego regeneracja szybkie kroki czy cus :->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ammo się nie kończy, tylko chwilowo jest to wyłączone.

Chyba, że pełny magazynek?

Jakieś inne pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ammo się nie kończy, tylko chwilowo jest to wyłączone.

Chyba, że pełny magazynek?

Jakieś inne pomysły?

No to ewentualnie na ten czas (póki jest wyłączone) wrzucić do skrzynek albo pełen magazynek albo zapas amunicji (dopełnia do końca, nie wlicza wystrzelonej amunicji z bierzącego magazynku) albo full ammo jak to jest na początku rundy.

Jeszcze pomysł na bonus ze skrzyni to:

- armor (10, 15, 25, 50(rzadkie), 100(Bardzo rzadkie)).

- granaty (HE, flash, smoke); jeden granat! (losowy)

Co do perków w skrzyniach.

Jeśli nie posiadamy - zdobywamy. Jeśli posiadamy - pojawia się pytanie czy chcesz zamienić na....(nowy, ten ze skrzyni).

Na tę chwilę nic mi więcej do głowy nie przychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ewentualnie na ten czas (póki jest wyłączone) wrzucić do skrzynek albo pełen magazynek albo zapas amunicji (dopełnia do końca, nie wlicza wystrzelonej amunicji z bierzącego magazynku) albo full ammo jak to jest na początku rundy.

Jeszcze pomysł na bonus ze skrzyni to:

- armor (10, 15, 25, 50(rzadkie), 100(Bardzo rzadkie)).

- granaty (HE, flash, smoke); jeden granat! (losowy)

Co do perków w skrzyniach.

Jeśli nie posiadamy - zdobywamy. Jeśli posiadamy - pojawia się pytanie czy chcesz zamienić na....(nowy, ten ze skrzyni).

Na tę chwilę nic mi więcej do głowy nie przychodzi.

Dodałem do bonusów armor.

Teraz jeśli w skrzynce był perk to otworzy się menu:

Chcesz zebrać perk?

1. TAK

2. NIE

Granaty to zły pomysł, utrudniałoby to grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne dodałeś perki.

Jedyne zastrzeżenie to "nanosuit". Zbędny ten perk. Jest tak jak pisałem wcześniej. Dostaje taki przedmiot i kampi całą mape a potem strzela w plecy. Oprócz niewidzialności, nie słychać kroków? Too much.

To samo tyczy się klasy "kucacz".

Zastanów się nad tym aby to wycofać (perk). Nie na tym polega ta gra aby siedział w jednym miejscu i czekał, tym bardziej nie wykonując celi.

Granaty odpadają? W jaki sposób utrudniały by gre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zrozumienie. A Smoke grenade w ogóle jest gdzieś? Czy może jest możliwość dodania tylko tego jednego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

d2b90, dodałem granaty.

Jest już 9 bonusów, nie będą tak często granaty wypadać.

Macie jeszcze jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...