Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
ja_pier_Tole

"pan" :)

Recommended Posts

Witam!

Od jakiegos czasu bylem, jestem i bede przekonany ze wasz pseudo kolega o nick'u ":)" gra na wh.

Nie bede tutaj zbytnio sie rozpisywal co i jak, daje link do demka z hltv. Moze to dla kogos malo, bo wszyscy na tym serwie mowia o kreceniu demka, na co nie mam ochoty tracic czasu. Oczywiscie typ nie jest totalnym bezmuzgiem i nie biega z celownikiem po teksturach.

http://305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1406032301-de_dust2-1401829260-1401831060.zip demko z dnia 2014/06/03 godz. 23,01

Nie bede tutaj tez sie rozpisywal szczegolowo o najdrobniejszych akcjach. Podam tylko jedna ktora, wedlug mnie, kazdego powinna przekonac jak zerowy jest ten czlowiek.

Jest to 7:30 minuta demka, w ktorej wchodzac na gale "pan" wesolek cofa sie przed granatem rzucanym akurat prze zemnie (juz czuje jego tlumaczenie ze oczywiscie slyszal szum nadlatujacego he, bo on gra na sluchawkach pff) po czym wychodzi z celownikiem od razu na glowe. Tez gram na sluchawkach i to nie z biedronki ale za pare ladnych groszy, jednak nie da sie uslyszec dzwiekow ktorych zwyczajnie nie ma.

Reasumujac.

Na tym demku znajdziecie jeszcze kilka podobnych akcji i jezeli zalezy wam na uczciwej administracji to obejzyjcie je dokladnie i usuncie tego typa z waszego grona bo jest czarna owca ktora psuje wasz wizerunek.

Pozdrawiam, zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie skarga słuszna." :) " widział jak Zet rzuca granat i się schował, potem wyszedł i od razu strzelił. Gdyby miał najlepsze słuchawki, to i tak by tego nie usłyszał. Chyba, że chłopak jest jasnowidzem. Na tym demku jest kilka takich sytuacji, na samym początku jak ze środka idzie na B , wie wszystko, ile osób było w trupie , ile na podeście. Również zauważyłam taką sytuacje jak " :)" wchodzi na długą. Już z anarchii wiedział, że na skrzynkach siedział ktoś z CT - to było gdzieś w 6 minucie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nareszcie mnie ktos poparl.. Odrazu mowilem , ze jest odpalony jak krecilem demko i bylem na spectcie gral beznadziejnie widocznie offal .. gdy krecilem pod innym nickiem napisalem w czacie dla admina jakiegos ze krece demko na ":)" i powiedzialem zeby mnie nie kickali oczywiscie :) zobaczyl ze zmienilem nick to mnie kickna.. A na tym demku widac ewidetnie wh :D Pozdrawiam

|HausE|

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednak nie da sie uslyszec dzwiekow ktorych zwyczajnie nie ma.

sa tez dzwieku ktora nie sa zezwalane na granie na ligach itp , lecz na nich slychac nawet jezeli idziesz na walk (shift domyslnie) to co 2 krok slychac normalnie tak samo jak zmiana broni sa o kilkanascie bardziej podgloszone te dzwieki i naprawde czasami mozna sie podubic az bo slychac np typa z B a ty stoisz na respie ct i slyszysz jak wchodzi np na podest

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa tez dzwieku ktora nie sa zezwalane na granie na ligach itp , lecz na nich slychac nawet jezeli idziesz na walk (shift domyslnie) to co 2 krok slychac normalnie tak samo jak zmiana broni sa o kilkanascie bardziej podgloszone te dzwieki i naprawde czasami mozna sie podubic az bo slychac np typa z B a ty stoisz na respie ct i slyszysz jak wchodzi np na podest

Wybacz hades, ale przedewszyskim powinienes obejzec demko, skomentowac jego gre i wtedy ewentualnie opowiedziec o tych dzwiekach ktorych ja osobiscie nie slysze.

Poza tym, jezeli nawet istnieja owe "podkrecone" dzwieki (o ktorych nigdy nie slyszalem), to moim zdaniem jest to modyfikacja gry podobna do podmiany modeli na czerwone dla druzyny przeciwnej, a tym samym powinien byc BAN!

Generalnie nie chce rozkrecac dyskusji. Macie typa podanego na tacy, ale jezeli ktos ma watpliwosci, czy sentyment do niego, to chociaz zacznijcie go obserwowac i wyciagnijcie wnioski, bo jego gra jest daleka od normalnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtedy ewentualnie opowiedziec o tych dzwiekach ktorych ja osobiscie nie slysze.
http://reksio-cs.pl/dodatki-counter-strike-f16/glosne-dzwieki-chodzenia-w-counter-strike-t5238.html

2 sprawa jak rozmawialem z osoba co jest opiekunem serwera to sam mowil ze jedna wypisana akcja nic nie znaczy , zrob rozpiske i wtedy kazdy zobaczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy Hades to kolega wesolka, czy po prostu ma wyebane na funkcje jaka pelni. Nie bede za nikogo brudnej roboty odwalal. Jezeli ktos nie ma czasu albo ochoty poswiecic chwili na obejzenie demka, to moze powinien zrzec sie admina, a na pewno nie zabierac glosu w tym temacie.

Mnie to rybka co z nim zrobicie, dla mnie jest zerowy, to wam powinno zalezec na uczciwosci ekipy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hades jesli chcesz powiedziec ze ":)" jest czysty to go slabo znasz..

Odpala sie bardzo czesto , gdy nie ma adminow .

Obejzyj demko to zobaczysz pozniej bron tego zerowca..

To jest praktycznie malo mozliwe , ze on slyszy przy tak ogromnej strzelaninie jedno tupniecie.. iwgl

Wie kiedy sie cofnac jasnowidz ,ze ktos hg rzuci nie ? Mozliwe , ze admin siedzial na ts3 ale to jest mniej prawdopodobne, raczej jest tylko zerowcem,ktory spala sie z awp np:szybciej widzi niz strzela .. to on ma takei sluchawki ,ze go gubia nie ? typ sie jeszcze wychylil ,a on juz strzela .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja opinia co do dema z HLTV jest taka ze sa sytuacje w ktorych ewidentnie widac ze jest odpalony ale tez ciezko to stwierdzic czy tak naprawde gra na wspomagaczach po kilku sytuacjach. Wiec moje mysli sa mieszane co do jego infa na serwie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

OoOOOOO kiedyś sprawdzałem tego pana i znalazłem takie demko:

305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1405301503-de_dust2-1401454980-1401456720.zip

Akcja: Od 11:26:00 Idzie pewnie trupem, pewnie wchodzi na bs, idzie idzie nagle włącza celownik i bania skąd wiedział? (Ct na środku)

Akcja: 15:28:78- Zabija Jokera i skąd wiedział, że obok Jokera stoi jeszcze 1 tt, tak wiem nie trafił, ale skąd wiedział??

Akcja: 18:14:13 patrzyłem się wtedy na niego i mi pokazało, że był na fleshu(Ekran miałem cały biały), a wiedział dokładnie gdzie jest gracz o nicku LOL. Ale chyba można to stwierdzić po rzucie 2 flesha, wybuchł wtedy jak sie wychylił a i tak zabił LOLa.

Akcja 20:49 (ten przy gali) Albo mi się zdaje, albo zaczyna strzelać przed wyjściem ct.

Oczywiście, można całe oglądnąć ;)

A DODAJE STEAM ID :

2.SteamID: ":)" 13081 STEAM_0:0:645937 31 27:19 31 0

Nie wiem, czy coś ma czy nie, zostawiam to do waszej oceny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też dużo razy oglądałem tego kolegę. To fakt ma sporo akcji które są kontrowersyjne i wygląda to tak jak by miał rzeczywiście wh albo info od Boga ale Boga w to nie wkręcajmy. Ta akcja z flashem.

Akcja: 18:14:13 patrzyłem się wtedy na niego i mi pokazało, że był na fleshu(Ekran miałem cały biały), a wiedział dokładnie gdzie jest gracz o nicku LOL. Ale chyba można to stwierdzić po rzucie 2 flesha, wybuchł wtedy jak sie wychylił a i tak zabił LOLa.
Wiadomo każdy może mieć fart i może zabić na flashu. Oczywiście nagrywany kolega Miał bardzo dobre to szczęście i ma świetne info podczas gry. Ja bym poczekał poobserwował go jeszcze. Ostatnie słowo należy do was do adminów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po 1 jak sie sapiecie do mnie jaka pelnie funkcje to od tego jest na forum UBT po 2 jak piszesz skarge i mowisz ze ktos czituje musisz rozpisac akcje po 3 on sam jest adminem , macie problem piszcie do pimpa albo do osob z ubt wiec kur... przestancie spamowac i czekajcie na ich wypowiedz bo polowa z tego serwa placze nawet ze ola jest odpalona wiec zamilczcie amen ! -.-'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty tu hades nie wyliczaj, bo obejrzałbys demo i wypowiedzial sie rzeczowo w pierwszym poscie i dyskusji by nie bylo, a tak narzekasz na spam.

Sytuacja wyglada tak, ze tytulowy "bohater" nawet sie nie wypowie w swojej obronie, bo wie ze to demo w 100% dowodzi gry na wh. Nawet na serwerze juz go nie widac, a gral co dzien.

Nie wiem tez czy post EagleEye, nie powinien byc w nowym temacie, zeby nie siac zametu o ktorym demku mowimy.

Na wszelki wypadek: http://305679.hltv1.pukaw...-1401831060.zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie oglądałem demka, jutro tzn dzisiaj rano luknę i dokładnie napiszę co i jak..

Więc tak kolego, nie gram i nie wypowiadałem się bo od wczoraj rana nie było mnie w domu, teraz wszedłem włączyłem kompa i wszedłem, nie jestem TOBĄ że 24/7 siedzę na cs i grał w grę, mam życie prywatne.. Co do twojego demka, słuchaj nie raz nagrywałem demka sobie jak gram i była taka gra że nawet nigdy nie widziałeś takiej ... Nie po to bym kupował steam, żeby być zbanowanym, prędzej bym grał na ns bo po co steam jak gram na WH niby... No ale to mniejsza... Jak Hades mówi akurat te słuchawki co mam maja tak dźwięk wyczulony że słyszę będąc na B i odwrócę się w stronę trupa słyszę wszystko w lewej słuchawce, czy biegnie czy nagle wskakuje na skrzynkę żeby wejść przez okno czy też wyrzuci broń, to że Ty tak czegoś nie masz, nie pierd... że inni tak nie mogą mieć, zainwestuj w słuchawki i pogadamy wtedy o twojej grze, po 2 to mówisz że jak wszedłeś na speca strasznie lamiłem, tylko sorki (nie chwaląc się) nie lamiłem jeszcze staty 4:1 może dla Ciebie są LAMIĄCE ale dla mnie nie, mogę jedno powiedzieć nie gram na WH ani na TS, mogę drugą sprawę powiedzieć, że admin w każdej chwili może mi ss zrobić, to dlaczego nie robią i tu piszę np do Oli, czemu nie zrobisz skoro tak mnie podejrzewasz, i byś miała problem z głowy :) Podkreślam raz jeszcze nie gram na wh nie do tego mi steam potrzebny...

I jak Hades pisze, kto was zabije od razu piszecie na [email protected] "ON dopalony" nie jednego wypisujecie bo was poskanował, pograjcie trochę czasu a wtedy pogadamy. Mam nadzieję, że ktoś tu ogarnia tą gre.

Pozdrawiam :)

Więc tak lukałem demko i pisze co widziałem.

4:25 - skan ( obejrzysz filmik na youtuba to się skanów nauczysz, polecam Tobie i innym)

po 4:30 - zwykłe uwagi podczas gry

6:24 - biegłem (przede mną typ) został zabity, jak widzisz widzę skrzynki i nagle wyłania się typek, to mam czekać i patrzeć na niego?

7:32 - szczerze, nawet nie wiem dlaczego się cofnąłem, przyznaję widać i można sądzić że mogłem na czymś być ale tak nie było, może zwykły instynkt że zawsze tam rzucają HE? Tylko jedna akcja nie przeważa że jestem cziterem.

7:44 - strzela w skrzynki t owiadomo albo stoi za rogiem (patrze nie ma) albo za murkiem (patrze jest)

9:08 - słychać jak biegną długą

10:33 - słychać na respie jak zaopatrywał się w broń

10:39 - słychać jak zbiega (wyczekuję)

10: 50 - słychać że biegaja na gali

13:40 - tu nic nie trzeba opisywać

14:48 - zwykłe skany ( wiem gdzie skanować)

Dalej nei oglądałem bo sorki ale trochę nauczcie się grać (mówię tu co do niektórych) i polecam ten filmik na youtube przyda się co poniektórym ....

iframe width="459" height="344" src="https://www.youtube.com/embed/qP80WyoTqM0?feature=oembed" frameborder="0">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim piszesz chaotycznie, bo na poczatku postu mowisz do mnie, a pozniej chyba do EgleEye bo ja o specie nic nie wspominalem ani o statach.

Nie obchodzi mnie twoje zycie i ciebie nie powinno moje obchodzic. Gram duzo, bo lubie i mam na to czas i chu.. ci do tego. Mam duzo godzin ugranych w cs i dzieki temu potrafie wyczuc takich cwaniaczkow jak ty, a twoich demek nikt pewnie nie widzial. Nie pierd... tez o steam, ze ci go szkoda, bo pewnie na allegro mozna kupic 1.6 za 8zyla, a gdybys nawet mial w uj gier na samym steam, to i tak taki ban nawet na bl, nie wiele dzis znaczy, a odpalonych steam biega mnostwo. O sluchawkach to chyba nie domnie, bo jak juz pisalem sprzet mam dobry. A kolejne pier.... bajek z twojej strony to gadka o ss, choc dobrze wiesz ze anty ss to tez nie nowosc i sam pewnie o tym wspominales ludziom ktorym robiles ss. Na koniec twoje czytanie ze zrozumieniem. Hades nic nie pisal o wyczulonych sluchawkach, tylko o modyfikacji plikow gry, ktore wzmacniaja dzwieki, ale oczywiscie jak to przeczulem w pierwszym poscie, ty masz pro elo sluchawki. Sa tak dobre, ze w akcji w ktorej mi podpadles poraz pierwszy (nie ma jej na demku) biegnac od respa tt, skreciles w lewo przed anarchia i nagle zatrzymales sie na srodku kolo zielonej skrzynki z celownikiem w szczeline w bramie, choc nawet przez chwile nie mignol tam ct, nie rzucal granatow, nie strzelal i tylko sie pokazal glowa. Tak na pewno go slyszales.

To byla tylko odpowiedz na twoje wypociny, a teraz przejdzmy do opisu.

Chcialbym tez podreslic, ze wesolek nie biega odpalony non stop, robi to w celach, nazwalbym srategicznych, zeby ocenic gdzie najwygodniej bedzie ugrac, jakie sa sily przeciwnika itp.

Pomine akcje dyskusyjne, typu jak wspomniala Ola, bo tam puszczales leszcza na wabia i mogles byc odpalony ale nie musiales.

9:08 zeskakujesz na dol i stojac przodem do respa ct, slyszysz famasy na dlugiej przed anarchia, wiec idziesz pod skrzynke, kucasz do srania jak bot, odpalasz wh i czekasz. Tam nie slychac zadnego nadbiegania z dlugiej, koles co biegl przede mna mial fart, bo zatrzymal sie rzucic fb i poslales kulki w powietrze. Za nim szedlem ja i mozna sobie zobaczyc z mojej perspektywy, jak wchodzi czysty gracz sprawdzajac potencjalne miejsca gdzie moze byc przeciwnik, a jak ty kampisz odpalony i strzelasz zanim ktos sie pojawi.

7:32 to jest koronna akcja ktora ty nazywasz instynktem, co mnie rozbawilo do lez, a ja nazywam odruchem bezwarunkowym ktory ma kazdy kto pogra chwile w cs i widzac nadlatujacy/rzucany granat uskakuje w bok lub biegnie do przodu. Tylko ze czysty gracz jak zobaczy granat nie ma przed soba sciany. Gdybys sie cofnol, zawrucil, mozna by pomyslec ze sie rozmysliles i idziesz inna droga poczym wracasz. Ale nie ty ewidentnie uskakujesz przed tym he.

W tym momencie wspomne ze mowicie, jedna akcja nie swiadczy o czicie...

16:30 stoi z deaglem przed anarchia i kolejny uskok, tym razem przed fb ktorego tez nie mogl widziec jak jest rzucany, ani slyszec (rzucal 2k10) pewnie tez instynkt... A moze masz problemy gastryczne i srasz w stolek tak, ze az uskakujesz w grze..?

Jezeli kogos jeszcze trzeba przekonywac co do fermentu z tego dema i tego jak wesolek probuje mydlic oczy ze steam, ze sluchawki, ze zupa byla za slona, to chyba juz nic wiecej nie zdzialam :/

Na koniec "panie" wesolek, chcialbym cie uswiadomic, ze moze wiesz w co grasz, ale nie wiesz z kim. Twoje teksty o skanach mozesz sprzedawac nawet nie gimbusom, bo jak ty na chleb wolales jeszcze beb, to ja juz pierwszych skanow sie uczylem. Na serwenach na ktorych pokazywane sa obrazenia, poczatkujacy gracz moze zeskanowac, zaden wyczyn. Dlatego zalacze tu dwa skany z serwera ffa gdzie gralem dlugi czas, znalem cala administracje i nigdy nie myslalem nawet o tym zeby skladac podanie o admina, choc kilka osob mnie namawialo, dlatego miedzy innymi ze potrafilem wyczuc zerowca i nie jednego wystawilem.

Pierwszy z kabula gdzie robie go na sluchawki

iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/BnmzqWCTBXk?feature=oembed" frameborder="0">

Drugi z nuke robiony intuicyjnie, slyszalem tylko ze broi pake

iframe width="459" height="344" src="https://www.youtube.com/embed/-zOHK9gYSbM?feature=oembed" frameborder="0">

Takze swoj filmik szkoleniowy zachowaj dla siebie, bo nie tyko dd2 ogarniam.

Przepraszam za offtop, ale pewnie niektorym moze sie wydawac ze jestem kolejnym gimbusem krzyczacym czit, po otrzymaniu dwoch skanow, a w takim wlasnie swietle stara sie postawic mnie wesolek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje mając 18 lat pisząc tak że jesteś starszy, dobry z matmy jesteś gratki. Ale nie o to chodzi.. Nie będę tutaj za dużo pisał bo nie ma sensu się kłócić, i skarga zamieni się w spam... Napisałem co chciałem nie będę się tłumaczył bo nie mam z czego i nie żeby mi nie zależało czy będę zbanowany czy nie, ale nie ma sensu się kłócić skoro ja sam na iluś tam jestem... Napisałem, czekam na werdykt i uszanuję taki jaki jest jednak jeszcze raz dodam, gram czysto.

Mam duzo godzin ugranych w cs i dzieki temu potrafie wyczuc takich cwaniaczkow jak ty, a twoich demek nikt pewnie nie widzial.

Uwierz mi, że mam więcej niż ty przzez 2 lata :)

http://cs-staraszkola.pl/viewtopic.php?t=8313 SPOKO :D i nie cwaniaczkuj tutaj że teraz ty wielki znawca bo teraz z siebie takiego robisz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) wiesz ,ze jak krecisz na kogos demko i masz odpalone wh albo grasz na wh to tego nie widac?..

Moze i cie nie znam , ale takich akcjii jak ty to VIRUSTY.PRO nie ogarniaja :D,slyszysz jak hg leci albo fb nie ? ty , no sorry ale to nie mozliwe , ze to zwykly przypadek.

Mowisz ,ze grasz ostroznie tak? To czemu tam gdzie nikogo nie ma wchodzisz pewnie a , gdy ktos kampi w trupie to jestes pewien ,ze ktos kampi ? dokladnie w ,ktorym miejscu ?

Mysle ,ze moozesz miec esp ,ktore latwo podrobic ,a nie zadne anty ssy.

Kiedys z tobą gralem cwaniaczku skan co do cm celniutki :p ,jakbym mial vipa z esp to bys juz dawno za demko polecial :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie wh... Niech się wypowie inny UBT.

Zamknę niech inny UBT otworzy i się wypowie.

Temat został zamknięty

no a gdzie rozpiska jakaś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to tak ja oglądałem całe Demko i powiem tak dla mnie Wall-Hack

Akcja z Granatami - Jak niby wiedział skąd lecą one ? 7:30

Akcja z Deaglem - Skąd wiedział że właśnie tam stoi gracz a + do tego gracz CT szedł na Shifcie a ten strzelił mu banie przez ścianę

AWP- Dość dziwnie wiedział gdzie kto jest i nawet jak graz przeciwnej drużyny nie wyskoczył dobrze ten oddawał już strzał i zgon

FleshBang gracza 2k10 - Skąd on wiedział że właśnie z tego miejsca leci Flashbang i uciekł przed nim ?

Dopinam- Demko z całej rozgrywki tego pana " :) "

http://www.speedyshare.com/UH8aK/dd2.dem

_ban

_close

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...