Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich graczy naszego DD2 :)

 

 

Dzisiaj wychodzę z propozycją odnośnie tego co dzieje się na serwerze, czyli jednego wielkiego chaosu. 

Niektórzy czekali na dodanie admina ponad Tydzień (np. Tjomus), inni chcą zakupić VIPa (z czego są pieniądze na utrzymanie serwera) jednak nie mają możliwości. 

Nie wiem co jest przyczyną spadku aktywności PIMPa w sprawach serwera, nie interesuje mnie to ponieważ jest to jego sprawa. 

 Jednak serwer trochę czasu już stoi, wysokie miejsce w GT zobowiązuje do tego, aby utrzymać go w jak najlepszej kondycji. 

Opiekun serwera miałby sumiennie wypełniać swoje obowiązki, między innymi...

  • Usuwać niekompetentnych administratorów z serwera / dodawać nowe osoby po zaakceptowaniu podania.
  • Pomagać w wykupieniu VIPa na serwerze
  • Sprawować piecze nad administratorami 

Jednym słowem odciążyć BlackDeada, który ma już wystarczająco obowiązków na głowie, nie wliczając własnych potrzeb ( życia prywatnego )

Na innych serwerach ta funkcja sprawuje się zazwyczaj bardzo dobrze, tutaj zapewne też tak będzie. 

Wiem że właściciel serwera podejdzie do tego tematu z góry negatywnie, ponieważ trochę go znam, ale fakt że ludzie grają i są admini nie oznacza że na serwerze dobrze się dzieje - jak myślisz dlaczego starzy gracze odeszli i otworzyli swoje serwery? 

Niestety nie wszystko jest tutaj  takie kolorowe, dlatego proszę o poważne przemyślenie tematu i podejście do niego na poważnie.

 

~ Szyberek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W formie pisemnej ładnie to wygląda, ale prawda jest taka że były takie propozycje i Blacku nie da "przypadkowej" osobie dostępu do amx'a. Jest to zbyt odpowiedzialna robota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodzę się z tobą w 100% że o ten serwer nikt nie dba :)

Pimp mówił że mu się komputer zyebał i że przeinstalował system i nie ma dostępu do niczego ale oczywiście na granie w CS:GO ma :)

Ktoś musi się w końcu zabrać za ten serwer bo jak dalej tak będzie to serwer długo nie potrzyma ....

Już mi parę osób pisało że chciało by kupić vipa ale nie wiedzą gdzie i jak .... Na serwerze są 2 opcje /vip , /vips i nawet nie działają a bardzo by ułatwiły kupienie vipa osobom.

Niech black da dostęp do ftp serwera zaufanej osobie i niech wreszcie opiekuje się serwerem :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zaufany gracz.. Tzn.. Mam namyśli osobę z wyższą rangą

Mógłby zostać zastępcą pimpa?

Przecież na takim zaniedbaniu tracimy w cholere graczy :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle ze to nie jest tak, poniewaz opiekun serwera zawsze sie dobrze sprawdzal. Wszedzie. Powinien byc to ktos kto poswieca naprawde duzo czasu jest solidny pracowity i przede wszystkim ktos zaufany kto nic nie odwali ze tak sie wyraze. Bo sama sie na sobie przekonalam ze PIMP ma ten serwer daleko w nosie.... opiekun zawsze sie sprawdza i jest to odciazenie faktycznie dla właściciela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ★ ChwiałeK. ale jesli znowu masz czekac (nie tydzien tylko dluzej) na dodanie admina to naprawde sie odechcielwa. Ziemniakowi admina dodali dopiero po poscie na forum a mi zalatwila justynka bo gadala chyba z pimpem. Jak widac teraz eR! nie ma admina i ciekawe kto jemu doda. 

 

Dla mnie propozycja bardzo trafna ale musiala by to byc osoba i siedzaca duzo na forum jak i grajaca na serwerze i znajaca ludzi. Bo naprawde zle sie dzieje.

Co do vipa to czesto sie spotykam z pytaniami gdzie, ile, na jaki czas. Odsylam ich zawsze na forum do Blacka bo wiem ze Pimp nawet nie zauwazy takiej wiadomosci. A potem jak juz serwerowi koncza sie oplaty to dopiero sobie przypomina i prosi o przelewy a z tych vipow napewno by sie utrzymal.

Edited by Tjomus

Share this post


Link to post
Share on other sites

PImp  ma wyebane na server - Black nie da nikomu możliwości dostępu do servera, bo nie chce, a sam gunwo robi na sieci - BŁĘDNE KOŁO BICZYSZ O

(wyszło prawie jak skrzyżowanie o ruchu okrężnym). To już jest niereformowalne do póki [email protected] nie dojrzeją do tego, żeby zacząć współpracę z odpowiedzialnymi osobami, oraz predyspozycjami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadome że nic z tego nie będzie chodź serwer dd2 jest opuszczony to widać gołym okiem jak zacząłem grać tutaj od czerwca tamtego roku było inaczej ale zgadzam się z użytkownikiem Szyberek 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem propozycja jest bardzo trafna.

Czekam 5 dzień na dodanie ponownie admina. Black odpisał mi tyle ze mam pisać do pimpa a on ma mnie głęboko w d****. Po 4 innych wiadomościach do Blacka w żadnej nie uzyskałem odpowiedzi. Napisałem do niego na GG dowiedziałem się że mam pisać do pimpa lub do niego na forum na priv. No to ja przepraszam bardzo ale po wysaniu Ci 5/6 wiadomości odechciewa się już wysyłania ich...

Robią na tym serwerze wszystko z łaska.

Myślę że opiekun, który byłby ogarnięty i w miarę dobrze spełniał się w tej roli byłby osoba przydatna. Zawsze to coś lepiej załatwić, z kimś ogarniętym niż z osobami które Cię olewaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodać kogoś kto będzie patrzył problemy i propozycje graczy i załatwiał je z Blackiem na Ts-ie bądz innym komunikatorze bo Black już nie daje rady i to widać.

 

Black zastanów się nad opiekunem bo to co się tu wyrabia to jeden wielki koszmar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By Break.
      1. ZASADY OGÓLNE
       
      a) Serwer dostępny zarówno dla Graczy Steam jak i Non Steam.
      b) Oficjalną stroną – forum serwera jest www.cs-staraszkola.pl
      c) Jest 48h (2 dni) na odwołanie od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą [email protected] tylko ze względu na szczególne okoliczności.
      d) Na serwerze gramy dynamicznie i wykonujemy cele mapy. Notoryczne kampienie na respie będzie karane wg taryfikatora. Terroryści mają obowiązek opuścić resp TT do 1:30!
      e) Zakaz spamowania na „y”, „u”, oraz na admin-czacie „[email protected]
      g) Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
      h) Wszystkie cheaty, skrypty są surowo zabronione.
      i) Zakaz utrudniania gry innym Graczom.
      j) Zakaz używania modeli które ułatwiają widoczność graczy ze zmniejszoną widocznością (modele o jaskrawych jednolitych kolorach MODELE ESL również sa zakazane)
      k) Upodabnianie się do innych graczy, adminów (np. BlackDead , -=Rush3r=- itp.) jest nie dozwolone..
      l) Nicki rasistowskie, zbrodniarzy wojennych, sławnych osób, obrażające czyjąś kulturę lub wyznanie, religijne (np. Jezus, Bóg itp.), zawierające przekleństwa są zakazane.
       
      2. Konfiguracja gry
       
      a) Nie wolno mieć ustawionych 16 bitów, gramy tylko i wyłącznie na 32 bitach (Spadków FPS i tak nie zanotujecie).
      b) Dozwolony interp wynosi od 0.01 do 0.05. Jeśli masz inne wartości, to należy zmienić za pomocą komendy. (np. ex_interp 0.01)
      c) Jeśli masz modele postaci, które stanowczo ułatwiają grę (np. niebieski model CT a czerwony TT. Nie dotyczy się high fps models.), są one traktowane jako oszustwo.
      d) Jeśli pokazuje Ci się celownik przy strzelaniu z AWP bez przybliżenia, to natychmiast go usuń, jest on nie dozwolony.
      e) Jeśli używasz fullbright natychmiast ustaw standardowy config, używanie tego rodzaju rzeczy jest nie dozwolone.
      f) Jeśli macie ustawioną grafikię Software , zmieńcie od razu na OpenGL ! Gra na Software surowo zakazana.
       
      3. KULTURA
       
      a) Nie obrażamy - Graczy, Adminów oraz innych ludzi.
      b) Nie wyrażamy opinii na temat klubów i zespołów sportowych - TO NIE STADION !
      c) Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
      d) Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOGów przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
      e) Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia i przejściu mutacji głosu.
      f) Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy itp.
       
      4. ADMIN
       
      a) Admin ma obowiązek utrzymywać serwer w należytym porządku.
      b) Admin powinien przyjrzeć się zgłoszeniu nawet jeśli zostało ono napisane na say, po uprzednim upomnieniu gracza.
      c) Admin, ma dawać przykład.
      d) Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń. (np. Zaprzestania przeklinania, nadużywania mikrofonu itp.)
      e) Admin nie ma prawa zmienić mapy bez zgody graczy. (Nie dotyczy się crashy serwera i powtarzania map).
      f) Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, powinien mu zrobić ss'y. (Nie dotyczy się aimbotów itp.)
      g) Jeśli admin nie jest do końca pewny, czy dany gracz oszukuje, powinien skonsultować się z innymi adminami. (Przy braku adminów może nakręcić demo).
      h) Admin powinien starać się utrzymywać porządek bez konieczności dawania banów, czy kicków.
      PRZY PODEJRZENIU O WH PRIORYTETEM SĄ SSY!
       
      Admin nie jest do zabawy, lecz do utrzymania porządku i przyjaznej atmosfery na serwerze.
      Każdy admin odpowiada sam za siebie i za swoje czyny.
      Stracić admina można szybciej niż się go zdobyło.
       
      5. TARYFIKATOR - przykładowy
       
      a) Czity (wh, aim, mh, sh i inne) – perm
      b) Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
      c) Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
      d) Flood granatami – od 5 min do 1h
      e) Spam na sayu (y,u,[email protected]) – od 5 min do 30 min
      f) Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
      g) Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
      h) Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
      j) Podszywanie się pod cudze nicki – ban permamentny
      k) Podszywanie się pod Admina - ban permamentny
      l) Prowokowanie innych Graczy – 5 min do 24h
      m) Wejście na aktywnym banie – ban permamentny
      n) Kampienie na respie (brak dynamicznej gry) - slapa, slay, kick, ban 5 min
      o) Gra na Software oraz używanie niestandardowych modeli graczy (modele o jaskrawych jednolitych kolorach) - BAN PERMANENTNY!!
       
      Powyższy taryfikator jest tylko sugestią dla Adminów i nie może być JEDYNĄ podstawą do odwołań. Ze względu na szereg różnych uwarunkowań Admin może dać bana wg uznania.
      Recydywa karana będzie Banem wyższym o 1 stopień.
       
      6.INFORMACJA DLA GRACZY
       
      a) Admin to nie robot. Nie będzie siedział ciągle na serwerze.
      b) Admini nie mogą zmieniać map bez wyraźnego powodu.
      c) Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum www.cs-staraszkola.pl w odpowiednim dziale i wzorem.
      d) Headadmin jest bardzo zapracowanym człowiekiem. Dlatego nie nadużywaj jego cierpliwości i pisz tylko w sprawach wyjątkowych, jest on jedyną osobą na serwerze której nie obowiązują powyższe zasady.
      e) Wszystkie sprawy związane z serwerem (Western Mod) kierujemy do Opiekuna Serwera.
       
      7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
       
      a) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi przez admin-chat (say_team @ "treść") lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      b) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt Opiekunowi Serwera lub [email protected] na forum.
      c) Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.
      d) Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.
      e) Regulamin może się zmienić o dowolnej porze dnia, godziny.
       
       
      Copyrights by Break.TM 2014.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By 19Majsteer
      ★ Regulamin Serwera TS3 ★
       
      §1. Zabrania się:
      Obrażania innych użytkowników.
      Używania słów wulgarnych na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
      Umieszczania treści erotycznych (dotyczy wszystkich języków).
      Przeklinania na kanałach publicznych (dotyczy wszystkich języków).
      Skakania po kanałach.
      Korzystania z programów do zmiany głosu.
      Wszelkiego reklamowania stron/sieci (dotyczy wszystkich języków).
      Spamowania/floodowania (dotyczy wszystkich języków).
      Nagrywania na kanałach publicznych.
      Nadużywania opcji 'poke'.Puszczania muzyki na kanałach publicznych - od tego jest radio.
      Spamowania w wiadomościach prywatnych (dotyczy wszystkich języków).

      §2. Grupy Użytkowników:
      Każdy użytkownik może posiadać max. 5 grup.
      Grupy użytkowników nie są rozdawane od tak, trzeba na nie zapracować.
      Grupy takie jak: Zarejestrowany/VIP/Przyjaciel Sieci/New Admin/Server Admin/Technik Server/ROOT/Zarezerwowane nie są brane pod uwagę przy wyznaczaniu rang (maksymalnie 5).
      Każdy użytkownik ma prawo starać się o dołączenie do grupy zarejestrowany.
      Administracja TeamSpeak 3 może bez uprzedzenia zabrać rangę danemu graczu.
      Grupy Administracyjne typu: VIP/New Admin/Server Admin/SERVER TECHNIK/ROOT są przyznawane przez główną Administrację, tj. BlaQ517.

      §3. Kanały prywatne:
      Kanały prywatne nie mogą zawierać treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
      Kanały prywatne nie mogą mieć nazw zawierających treści obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, wulgarnych, obrażających czyjeś uczucia religijne etc. (dotyczy wszystkich języków).
      Kanał prywatny może posiadać własny regulamin, który nie łamie tego regulaminu.
      Właściciel kanału jest odpowiedzialny za umieszczane w nim treści.
      Administrator kanału może poprosić administratora TeamSpeak 3 o bana dla danej osoby po przedstawieniu odpowiednich dowodów (screen’y, filmy etc.)
      Administracja nie przerzuca na kanały prywatne, proszę zapytać właściciela o hasło.
      Właściciel ma prawo wyrzucić użytkownika ze swojego kanału.
      Wymagana jest aktualizacja daty kanału.
      Max 14 dni do przodu. Kanały z nieakatualną lub z datą  powyżej 14 dni do przodu będę usuwane.
      Data kanału ma być podania w opisie (description).
      Każdy kanał musi mieć ustalonego admina.
      Każdy kanał musi mieć ustaloną datę.
      Każdy kanał nie musi lecz powinien mieć ustalone hasło aby uniknąć niepotrzebnych kłótni.
      Każdy kanał musi mieć ustalony numer.

      §4.Nicki :
      Dotyczy wszystkich języków
      Zabrania się ustawiania nicków:
      ~ rasistowskich,
      ~ wulgarnych,
      ~ obraźliwych,
      ~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
      ~ erotycznych,
      ~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
      ~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
      ~ reklamujące strony/serwery,

      §5.Avatary/zdjęcia:
      Dotyczy wszystkich języków
      Zabrania się ustawiania avatarów/wstawania zdjęć:
      ~ rasistowskich,
      ~ wulgarnych,
      ~ obraźliwych,
      ~ obrażających czyjeś uczucia religijne,
      ~ erotycznych,
      ~ zawierających linki do stron (innych, niż www.cs-staraszkola.pl),
      ~ zawierających IP serwerów (innych, niż ts3.cs-staraszkola.pl / serwery IP Counter-Strike tej sieci (www.cs-staraszkola.pl),
      ~ reklamujące strony/serwery,

      §6.Taryfikator kar:
      Administrator nadaje kary według własnego uznania. Wyjątki od nadawania kar według własnego uznania:
      ~ podszywanie się pod administrację,
      ~ wszelakie reklamowanie (strony, serwery, ts'y etc.)
      ~ masowa obraza (w krótkim przedziale czasu - większa ilość wyzwisk/obraz skierowana w jedną i/lub więcej osób.
      Kara może zostać nadana przez Administratora jedynie w wypadku złamania regulaminu.
      Administrator może nadać karę użytkownik zachowuje się w sposób nie podany wyżej nieodpowiednio kierując się przy tym rozsądkiem etc.
      Przed nadaniem kary należy pierw ostrzec delikwenta o tym, że łamie regulamin przez co może zostać zbanowany na czas nieokreślony.
      Jeżeli użytkownik po otrzymaniu kary nie będzie się stosował do regulaminu może zostać zbanowany bez ostrzeżenia Administratora.
      Kary kumulują się.
      Za usunięcie warn'a z opisu kanału (description) grozi kasacja kanału z powodu próby uniknięcia kary za nieprzestrzeganie regulaminu.
      Użytkownik ma prawo odwołać się od otrzymanej kary na forum (www.cs-staraszkola.pl).
       
      NIEZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE ZWALNIA CIĘ Z OBOWIĄZKU JEGO PRZESTRZEGANIA

       
      © BlackDead & Opsiq | 2020.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By BlaQ517
      Regulamin serwera Call Of Duty
       
      1. Zasady ogólne
      1.1 Zanim wejdziesz na serwer cs-staraszkola.pl call of duty: mw3, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
      1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
      1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
      1.4 Oficjalną stroną (forum serwera) jest www.cs-staraszkola.pl.
      1.5 Zabrania się plagiatowania jakichkolwiek elementów serwera oraz używania w celu innym niż prywatny plików pobranych z serwera (np. modeli, dźwięków).
       
      2. Rozgrywka
      2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".
      2.2 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych ( Skype, TeamSpeak i innych).
      2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
      2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
      2.5 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie (celowe blokowanie, podrzucanie fleszy itp.).
      2.6 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
      2.7 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
      2.8 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na [email protected] (pisanie na zwykłym say lub mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      2.9 Zabrania się stawiania min w taki sposób aby uniemożliwiały wykonywania celi.
      2.9a Zakazane jest podkładanie min:
      - na drabinach - blokują członków teamu,
      - w drzwiach otwieranych - blokują drzwi (np. na de_nuke),
      - wentylacji - blokują członków teamu,
      - na schodach - blokują członków teamu,
      - na wąskich pochylniach, jeśli blokują członków teamu,
      - wszędzie indziej, gdzie miny tworzą podwyższenie nie do przeskoczenia dla członków swojego teamu.
      2.10 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
      2.11 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
      2.12 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.).
      2.13 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
      2.14 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
      2.15 Zabrania się spamowania na czacie.
       
      3. Regulamin administratora
      3.1 Każdy admin jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, w przeciwnym razie może go stracić.
      3.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
      3.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
      3.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
      3.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina. Grozi to utratą stanowiska.
      3.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
      3.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
      3.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
      3.9 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.
      3.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum (www.cs-staraszkola.pl) w odpowiednim dziale i wzorem.
       
      4. Kary
      4.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - zrzuty ekranu + ban permanentny.
      4.2 Obrażanie - kick/ban do 1h.
      4.3 Reklamowanie - najpierw ostrzeżenie, później ban permanentny.
      4.4 Wchodzenie na tekstury mapy - kick/ban do 30 minut.
      4.5 Utrudnianie gry członkom drużyny - kick/ban do 30 minut.
      4.6 Zabijanie zakładników - kick/ban do 10 minut.
      4.7 Zgłaszanie cheatera na say - kick/ban do 5 minut.
      4.8 Podpowiadanie (np. na ts3) - ban do 1 Dnia.
      4.9 Kary kumulują się. Ciągłe nierespektowanie regulaminu może prowadzić do nadania kary według własnego uznania przez administratora.
       
       
      © BlackDead & Opsiq | 2020.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By YsIo
      Kiedyś proponowałem black'owi pewien pomysł, mianowicie co byś Cię powiedzieli aby do coda dodać dm ? Oczywiście to by się wiązało z nowym balansem klas. W sieci mało jest już takich serwerów, a jeżeli są to są oblegane przez graczy co by na pewno pomogło w rozwoju sieci. 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...