Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

  • Podobna zawartość

    • Przez Break.
      Regulamin i zasady postępowania Unban Team
      1. Ogólne zasady
      a) Obowiązkiem każdego członka Unban Teamu (zwanego dalej "UT") jest codziennie przeglądanie działu "odwołań od banów" .
      b) Każdą nieobecność na forum powyżej 72h należy zgłosić w http://cs-staraszkola.pl/forum/19-przywitania-pożegnania/ lub bezpośrednio do zarządcy UT.
      c) UT powinno podejmować własne, niezależne i obiektywne decyzje bez względu na opinię innych.
      d) Zabrania się dodawania wiadomości, które nie przybliżają nas do rozwiązania problemu.
      e) UT reaguje tylko w przypadku cheat'ów podpartych demem lub screenami.
      f) Przy podejmowaniu decyzji UT musi kierować się zarówno dobrem gracza jak i sieci.
      g) UT ma obowiązek  rozpisywanie dem HLTV  . 
      h) Wszyscy członkowie UT będą rozliczani ze swojej działalności przez zarządce UT/Junior Admina/ Ostatecznie H@.

      2. Zasady dotyczące działu "Zgłoś czitera"
      a) Obowiązkiem UT jest wypowiedzieć się w zgłoszeniu w przeciągu 24h.
      b) Zgłoszenie musi otrzymać co najmniej 2 odpowiedzi.

      3. Zasady dotyczące działu "Odwołania od banów"
      a) W przypadku gdy gracz złoży odwołanie i nie zastosuje się do wzoru obowiązkiem członka UT jest napisanie w jednym poście (raz w temacie i nie więcej) o konieczności stosowania wzoru wraz z linkiem do niego.
      b) UT może proponować podtrzymanie lub zmianę kary w konkretnym temacie dodając swój post.
      c) UT podejmuje decyzje ostateczne1 tylko wtedy kiedy spełniony jest jeden z następujących warunków:
      członek UT jest adminem na serwerze, którego ban dotyczy - wtedy jako reprezentant UT i H@dmina ma prawo do samodzielnej decyzji co najmniej dwóch członków UT wypowiedziało się jednomyślnie w odwołaniu dotyczącym serwera, na którym nie są adminami (przy czym muszą oni być świadomi realiów panujących na serwerze i znać jego regulamin) d) UT musi pilnować aby każde odwołanie zostało rozpatrzone i zamknięte.
      e) UT ma prawo zdjąć bana każdej osobie po 24h jeśli w tym czasie nie dostarczono dowodów winy.
      f) W przypadku kiedy decyzje J@ i UT są sprzeczne, ostateczną podejmuje H@ (czerwony).
      g) Decyzje sporne2 rozstrzygamy zawsze na korzyść graczy.
      h) Gdy gracz odwoła się od bana z powodem "Wh (Do odwołania na forum demko z hltv) - członek UT ma obowiązek ściągnąć demo HLTV , a następnie rozpisać demo kro po kroku .

      1 decyzje ostateczne - decyzje, po których zapada wyrok: ban/unban
      2 decyzje sporne - decyzje nie dające 100% pewności o winie oskarżonego 
       
      Z poważaniem ekipa Cs-staraszkola.pl
      Regulamin wszedł w życie dnia 15/07/2015r o godzinie 23:00
    • Przez Break.
      1. ZASADY OGÓLNE
       
      a) Serwer dostępny zarówno dla Graczy Steam jak i Non Steam.
      b) Oficjalną stroną – forum serwera jest www.cs-staraszkola.pl
      c) Jest 48h (2 dni) na odwołanie od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą H@ tylko ze względu na szczególne okoliczności.
      d) Na serwerze gramy dynamicznie i wykonujemy cele mapy. Notoryczne kampienie na respie będzie karane wg taryfikatora. Terroryści mają obowiązek opuścić resp TT do 1:30!
      e) Zakaz spamowania na „y”, „u”, oraz na admin-czacie „u@”
      g) Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
      h) Wszystkie cheaty, skrypty są surowo zabronione.
      i) Zakaz utrudniania gry innym Graczom.
      j) Zakaz używania modeli które ułatwiają widoczność graczy ze zmniejszoną widocznością (modele o jaskrawych jednolitych kolorach MODELE ESL również sa zakazane)
      k) Upodabnianie się do innych graczy, adminów (np. BlackDead , -=Rush3r=- itp.) jest nie dozwolone..
      l) Nicki rasistowskie, zbrodniarzy wojennych, sławnych osób, obrażające czyjąś kulturę lub wyznanie, religijne (np. Jezus, Bóg itp.), zawierające przekleństwa są zakazane.
       
      2. Konfiguracja gry
       
      a) Nie wolno mieć ustawionych 16 bitów, gramy tylko i wyłącznie na 32 bitach (Spadków FPS i tak nie zanotujecie).
      b) Dozwolony interp wynosi od 0.01 do 0.05. Jeśli masz inne wartości, to należy zmienić za pomocą komendy. (np. ex_interp 0.01)
      c) Jeśli masz modele postaci, które stanowczo ułatwiają grę (np. niebieski model CT a czerwony TT. Nie dotyczy się high fps models.), są one traktowane jako oszustwo.
      d) Jeśli pokazuje Ci się celownik przy strzelaniu z AWP bez przybliżenia, to natychmiast go usuń, jest on nie dozwolony.
      e) Jeśli używasz fullbright natychmiast ustaw standardowy config, używanie tego rodzaju rzeczy jest nie dozwolone.
      f) Jeśli macie ustawioną grafikię Software , zmieńcie od razu na OpenGL ! Gra na Software surowo zakazana.
       
      3. KULTURA
       
      a) Nie obrażamy - Graczy, Adminów oraz innych ludzi.
      b) Nie wyrażamy opinii na temat klubów i zespołów sportowych - TO NIE STADION !
      c) Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
      d) Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOGów przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
      e) Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia i przejściu mutacji głosu.
      f) Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy itp.
       
      4. ADMIN
       
      a) Admin ma obowiązek utrzymywać serwer w należytym porządku.
      b) Admin powinien przyjrzeć się zgłoszeniu nawet jeśli zostało ono napisane na say, po uprzednim upomnieniu gracza.
      c) Admin, ma dawać przykład.
      d) Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń. (np. Zaprzestania przeklinania, nadużywania mikrofonu itp.)
      e) Admin nie ma prawa zmienić mapy bez zgody graczy. (Nie dotyczy się crashy serwera i powtarzania map).
      f) Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, powinien mu zrobić ss'y. (Nie dotyczy się aimbotów itp.)
      g) Jeśli admin nie jest do końca pewny, czy dany gracz oszukuje, powinien skonsultować się z innymi adminami. (Przy braku adminów może nakręcić demo).
      h) Admin powinien starać się utrzymywać porządek bez konieczności dawania banów, czy kicków.
      PRZY PODEJRZENIU O WH PRIORYTETEM SĄ SSY!
       
      Admin nie jest do zabawy, lecz do utrzymania porządku i przyjaznej atmosfery na serwerze.
      Każdy admin odpowiada sam za siebie i za swoje czyny.
      Stracić admina można szybciej niż się go zdobyło.
       
      5. TARYFIKATOR - przykładowy
       
      a) Czity (wh, aim, mh, sh i inne) – perm
      b) Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
      c) Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
      d) Flood granatami – od 5 min do 1h
      e) Spam na sayu (y,u,u@) – od 5 min do 30 min
      f) Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
      g) Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
      h) Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
      j) Podszywanie się pod cudze nicki – ban permamentny
      k) Podszywanie się pod Admina - ban permamentny
      l) Prowokowanie innych Graczy – 5 min do 24h
      m) Wejście na aktywnym banie – ban permamentny
      n) Kampienie na respie (brak dynamicznej gry) - slapa, slay, kick, ban 5 min
      o) Gra na Software oraz używanie niestandardowych modeli graczy (modele o jaskrawych jednolitych kolorach) - BAN PERMANENTNY!!
       
      Powyższy taryfikator jest tylko sugestią dla Adminów i nie może być JEDYNĄ podstawą do odwołań. Ze względu na szereg różnych uwarunkowań Admin może dać bana wg uznania.
      Recydywa karana będzie Banem wyższym o 1 stopień.
       
      6.INFORMACJA DLA GRACZY
       
      a) Admin to nie robot. Nie będzie siedział ciągle na serwerze.
      b) Admini nie mogą zmieniać map bez wyraźnego powodu.
      c) Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum www.cs-staraszkola.pl w odpowiednim dziale i wzorem.
      d) Headadmin jest bardzo zapracowanym człowiekiem. Dlatego nie nadużywaj jego cierpliwości i pisz tylko w sprawach wyjątkowych, jest on jedyną osobą na serwerze której nie obowiązują powyższe zasady.
      e) Wszystkie sprawy związane z serwerem (Western Mod) kierujemy do Opiekuna Serwera.
       
      7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
       
      a) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi przez admin-chat (say_team @ "treść") lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      b) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt Opiekunowi Serwera lub H@ na forum.
      c) Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.
      d) Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.
      e) Regulamin może się zmienić o dowolnej porze dnia, godziny.
       
       
      Copyrights by Break.TM 2014.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • Przez BlaQ517
      Wzór prośby o odbanowanie
       
      Aby Twoja prośba o odbanowanie została rozpatrzona zastosuj się do poniższego wzoru.
       
       
      Zgodnie z uznaniem można dodać dodatkowe punkty.
       
      Copyrights by cs-staraszkola.pl
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...