Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

TOBI. 8==D

PIERWSZE WRA¯ENIA GRANIA FIOR¡

Polecane posty

CZE¦ć

Ostatni zagrałem pierwszy raz Fiorą. Nie powiem, postać bardzo mi się spodobała. Będzie to krótki poradnik ze względu na to że grałem nią bardzo mało :p

Pierwsze wrażenia TOBIEGO.

Nie wiem co myśleć. Podstawową siłą Fiory jest prędkość ataku. Ani się obejrzysz, a ona zdąży kilka razy dziabnąć Cię swoją szpadą. Ale jeżeli sterując nią się zagapisz, nagle okaże się, że zginąłeś.

Jej Q to klasyczny doskok do celu, który można wykorzystać głównie do ścigania czempionów, a także szybkiego lasthitowania stworków. Jest to właściwie jedyna umiejętność Fiory, która może pomóc nieco szybciej czyścić nadciągające fale stworów wroga.

Jej W pasywnie zwiększa zadawane obrażenia, a także jest w stanie odbić jeden cios przeciwnika. Jeden cios. To niezbyt dużo. Ale może się przydać w sytuacjach, gdy zarówno ona, jak i jej wróg mają niewiele punktów życia.

Jej E to chyba podstawowa umiejętność. Dzięki niej Fiora jest jeszcze szybsza, a przez to bardziej zabójcza.

Jej R, ulti, wzbudza mieszane uczucia. Teoretycznie jest bardziej użyteczne w większym starciu niż Alpha Strike Mastera Yi (masz pewność, że zaatakuje bohatera, a nie losowego stworka, możesz walnąć jednego wroga kilka razy), ale jak na ulti nie zadaje zbyt wielu obrażeń. W przeciwieństwie jednakże do Alpha Strike, skaluje się z punktów AD, a nie AP, a to właśnie przedmioty AD powinno się dla Fiory składać.

Szybkie rady na początek? Widziałem ludzi junglujących Fiorą, ale biorąc pod uwagę, że nie ma ona żadnego ogłuszenia, a jedynie doskok, to skuteczne gankowanie przeciwnika wymaga nieco wprawy. Pierwsza umiejętność do rozwinięcia to zdecydowanie E, potem W, w Q przez długi czas wystarczy jeden punkt. Jeśli chodzi o przedmioty to pod rozwagę brałbym składanie Trinity Force - z jednej strony mamy szansę na lekkie spowolnienie, z drugiej po użyciu Q zadajemy jeszcze więcej obrażeń dzięki Sheenowi. Ale z drugiej strony, równie przydatny może być po prostu Frozen Mallet. Tak czy inaczej, Bloodthirster i Ostrze Nieskończoności wydają się być podstawowymi przedmiotami dla niej.

Docelowo jednak powinna być chyba jednak wypuszczana na górną linię. Ale nie wiem czy da radę w starciu z bardziej wytrzymałymi przeciwnikami.

UMIEJęTNO¦CI:

Fechtunek (bierna) - Fiora regeneruje zdrowie przez 6 sekund, ilekroć zada obrażenia. Trafienie bohatera sprawia, że efekt ten kumuluje się do 4 razy.

Wypad - Fiora rzuca się naprzód, by trafić cel, zadając obrażenia fizyczne. W ciągu kilku sekund może ona po raz drugi użyć tej umiejętności za darmo.

Riposta - Obrażenia od ataku Fiory zwiększają się. Po jej użyciu Fiora paruje następny podstawowy atak i odbija go w formie obrażeń magicznych. Działa przeciwko bohaterom, potworom i dużym stworom.

Zwinność Szermierza - Fiora tymczasowo otrzymuje premię do prędkości ataku. Każdy podstawowy atak lub Wypad zwiększa jej prędkość ruchu. Zabicie bohatera odnawia Zwinność Szermierza.

Taniec Ostrzy (superumiejętność) - Fiora skacze po polu bitwy, zadając wrogom obrażenia fizyczne. Kolejne trafienia tego samego celu zadają mniejsze obrażenia.

build dodam pó¼iej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomośc wygenerowana automatycznie.

Ten temat zostal zamkniety przez administratora lub moderatora.

Powód: Stare/Brak Zainteresowania

Jeśli sie z tym nie zgadzasz, zgłoś to moderatorowi lub administratorowi.

Z pozdrowieniami,

Zespol Cs-StaraSzkola.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...