Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl
Strona w trakcie budowy
Sign in to follow this  
ggac

[Only De_Dust2] Perfidny czit ':)"

Recommended Posts

Twój nick podczas gry: nigdy nie grałem na tej sieci

Nick czitera: ;), ._.-*Hs^Sport!nG # Fatal1T*-._., - a czy to problem zmienić nick?

Serwer: Only DD2

Data oraz mapa: de_dust2

IP / SteamID czitera: STEAM_0:0:645937 - w razie czego comlexity demo player i jazda

Opis sytuacji: Co tu dużo pisać. Natrafiłem na ten temat: http://www.cs-staraszkola.pl/viewtopic.php?p=43801 dzięki jednemu z waszych moderatorów - 'KarQ'. Napisze tyle, "ja_pier_Tole" nie mylił się i co więcej podał czasy, które gołym okiem widać. Jest coś takiego jak 'X-Spec 1.1', proszę o tym przeczytać, potem ściągnąć i obejrzeć z tym demko. Ten program to wh do demek. Różnica taka, że jest to legalny program, którego nie wykorzystasz w grze (program celowo blokuje wejście na serwery). Zobaczycie to co ':)' widzieć mógł, a w zasadzie widział. Jeśli ktoś nadal twierdzi, że osobnik ten jest czysty to spoko. Ja mogę do jutra rozpisać całe demko i podać bez problemu ok. 30 spalonych akcji. Co mogę dodać więcej, mam nadzieję, że ktoś doceni graczy takich jak ten zet. Jeśli dla właściciela serwerowni liczy się dobro uczciwych graczy to podejmie odpowiednie kroki w celu usunięcia ';)'. Wczoraj 'KarQ' dodał zgłoszenia na Blacklisted.pl. Jeśli ono zostanie odrzucone (wymagaja oryginalnego linku hltv) to ja sie pofatyguję i dodam demko hltv z wczoraj. Serio jest to perfidny odpał.

Dowody: http://www.speedyshare.com/ZpERX/buzka.zip - to demko hltv z 3 czerwca

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest stare co już było 3 raz je oglądam, daj to co mówisz z wczoraj. Dostałem druga szansę więc to już jest nie ważne, daj to co mówisz z wczoraj i rozpisz je

Share this post


Link to post
Share on other sites

02:14 on chyba wie i pozwala koledze iść pierwszemu

07:32 ucieka od HE, którego nie widzi i nie słyszy

09:08 pre-fire

10:38 strzela równo z modelem

12:17 celownik na kucającego

12:32 za szybko

13:40 reakcja na model

14:48 też szybko

15:07 za szybko

16:31 ucieka od FB

Dalej nie oglądałem, bo nie ma sensu.

http://www.anticheat.pl/zgloszenie/pokaz/15869

Share this post


Link to post
Share on other sites

02:14 on chyba wie i pozwala koledze iść pierwszemu

07:32 ucieka od HE, którego nie widzi i nie słyszy

09:08 pre-fire

10:38 strzela równo z modelem

12:17 celownik na kucającego

12:32 za szybko

13:40 reakcja na model

14:48 też szybko

15:07 za szybko

16:31 ucieka od FB

Dalej nie oglądałem, bo nie ma sensu.

http://www.anticheat.pl/zgloszenie/pokaz/15869

A Ty kumasz że to demko co rozpisałeś jest to jest stare? :) za to był ban a potem druga szansa... Bez sensu to teraz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

AeN`, dzięki za fatygę ;)

Co do ciebie ':)' myślisz, że ktoś nadal będzie ktoś ufał takiej osobie jak ty? Myślisz, że tego nie widać? Człowieku. dam dla beki demka z tego wieczoru:

http://305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1406252049-de_dust2-1403722140-1403723940.zip

9:59 - biegniesz z celownikiem skierowanym do ziemi, nagle obierasz inny kurs co jest reakcją na modele. Do tego potem skanujesz MP5 haha. Dla twojej wiedzy - bronią tej klasy nie da się skanować;

11:23 - czemu przestałeś biec? :)

13:26 - wyczekujesz, bo widzisz go. Jednak odpuszczaj jak widzisz typa po lewej;

14:39 - co ty tam widzisz? :D Dla niewtajemniczonych - on luka przez tekstury na dolnego trupa;

15:17 - cofasz się;

17:41 - cofasz się;

19:13 - zerkałeś w ziemie, by zobaczyć czy czasem ktoś tam na dole nie został, a skoro nikogo nie było to biegniesz dalej długą;

21:43 - haha brak słów;

27:13 - gubisz ściany'

27:15 - rzucasz w tempo flasha i uciekasz, bo widzisz typa;

27:22 - reakcja na nadlatującego flasha. Z tym masz straszny problem nie od dziś ;)

27:35 - Ach jak ty lubisz te modele...

28:47 - haha jak wyczekujesz xd

http://305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1406251919-de_dust2-1403716740-1403718480.zip

2:11 - widzisz go;

3:32 - widzisz go. Jednak odpuszczasz sobie i na głupiego fejkujesz;

5:11 - celownikiem po modelu;

5:23 - za modelem, byle gościa zobaczyć;

7:07 - ładnie tam lukasz ściany;

7:16 - modelowo z celownikiem skierowanym do ziemi;

8:49 - chciałeś zmienić broń, ale widzisz typa za ścianą to nie robisz tego;

14:14 -nagle się zatrzymujesz.

http://305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1406251618-de_dust2-1403705880-1403707620.zip

8:43 - hahahhaha reakcja na granat wybuchowy, którego nie widzisz, a bynajmniej nie powinieneś :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko jasne. Miałeś drugą szansę, nie wykorzystałeś jej. Dam Ci 1 dzień do ewentualnej wypowiedzi na ten temat.

@@edit

Zbanowany!

_ban

_cl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...