Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl
Strona w trakcie budowy
Sign in to follow this  
Kociołę

Hs znwou na czitach.. inaczej pan "wesolek"

Recommended Posts

Twój nick podczas gry: Nie bylo mnie ciagle podczas gry..

Nick czitera: Hs Sporting Fatalit (Wasz super adminek ,ktory gral na czitach i gra)

Serwer: dd2

Data oraz mapa: de dust 2 dzisiaj

IP / SteamID czitera: 0:0:645937

Opis sytuacji: Co tu duzo rozpisywac ,gracz gra on off mysle ,ze odpala wh na gre strategiczna.

Dowody: http://305679.hltv1.pukawka.pl/dd2-1406231921-de_dust2-1403544060-1403545800.zip

PS:Jak bedziecie miec watpliwosci choc w to watpie ,to rozpisze demko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie mialem pisac nowy temat, ale skoro jest kolejna skarga to tutaj sie wypowiem.

To co wyprawiacie na tej serwerowni to sie ociera o parodie... Byl juz temat z tym typem http://cs-staraszkola.pl/viewtopic.php?t=9801&highlight=pan, bylo/jest demko za ktore rzekomo zostal zbanowany i co..? Kompletnie nic! Dosc tego ze zerowiec biega dalej po serwerze to nawet admina mu nie odebraliscie...

Powiedzcie lepiej, komu on tak dobrze laske robi, ze nic znim nie zrobicie?

Ile razy beda przedstawiane dowody ze jest odpalem i ile razy bedziecie czekac az sprawa przyschnie?

___________________________

Reset banow byl 08, a zbanowany przez utb zostal 09 i tu zadnej laski nie powinno byc!

Zero zawsze pozostanie zerem, nie mam pojecia czemu to cos jeszcze sie tu paleta, ale sprawa jest dosc oczywista jak napisalem wyzej, po prostu ktos na to pozwala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpisz demko bo powinieneś, szczerze nic tutaj nie widzę prócz skanów, a to chyba każdy wykonuje... Poza tym włącz serio słuchawki i będziesz miał wyjaśnione wszystko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahhahahhahahahahahahahaaha dobra zerowcu ,jak ktos bedzie mial watpiliwosci to rozpisze.

Dobre masz sluchawki przy 1000000 strzalach slyszysz typa ktory zdarzy zrobic 2 tupniecia bocie ,jeszcze szybciej strzelaz niz widzisz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogladalem pare minut, nie wiem z 5 moze, widze tylko skany, nic wiecej, tego typa co wylatywal z bramy bylo slychac.

Chcialbym, zebys rozpisal akcje, nie chce mi sie ogladac calego demka, chyba, ze to bedzie problem?

dodam tez ze istnieje mikrofon, info na sayu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahhahahhahahahahahahahaaha dobra zerowcu ,jak ktos bedzie mial watpiliwosci to rozpisze.

Dobre masz sluchawki przy 1000000 strzalach slyszysz typa ktory zdarzy zrobic 2 tupniecia bocie ,jeszcze szybciej strzelaz niz widzisz..

Rozpiska demka nie zależy ode mnie, dajesz skargę rozpisujesz gościu... No widzisz włącz słuchawki będziesz wszystko słyszał. ... Jest taka firma jak ROCCAT KAVE to są słuchawki właśnie takie mam od roku.. ;0 ale nie o to chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mario spodziewalem sie z twojej strony tego typu wypowiedzi.

Sam dajesz na mikrofonie dla adminow info na mikro.

Raz HS zapytal sie gdzie jest typ,odpowiedziales mu dobre info ,ze jest gornym idzie na srodek .On ci podziekowal ,za to powinna byc kara dla adminow dawanie sobie info ..To tak jakbyscie razem na ts3 siedzieli a z tego co wiem to sie rowna perm.

PS:Dobre masz te sluchawki zerze jak dostales bana za wh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie mialem pisac nowy temat, ale skoro jest kolejna skarga to tutaj sie wypowiem.

To co wyprawiacie na tej serwerowni to sie ociera o parodie... Byl juz temat z tym typem http://cs-staraszkola.pl/...&highlight=pan, bylo/jest demko za ktore rzekomo zostal zbanowany i co..? Kompletnie nic! Dosc tego ze zerowiec biega dalej po serwerze to nawet admina mu nie odebraliscie...

Powiedzcie lepiej, komu on tak dobrze laske robi, ze nic znim nie zrobicie?

Ile razy beda przedstawiane dowody ze jest odpalem i ile razy bedziecie czekac az sprawa przyschnie?

___________________________

Reset banow byl 08, a zbanowany przez utb zostal 09 i tu zadnej laski nie powinno byc!

Zero zawsze pozostanie zerem, nie mam pojecia czemu to cos jeszcze sie tu paleta, ale sprawa jest dosc oczywista jak napisalem wyzej, po prostu ktos na to pozwala.

Panie, panie hamuj się. Był reset banów, więc każdy dostał drugą szansę. Jeśli jej nie wykorzystał - trudno. Dostanie znowu bana i koniec zabawy... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahhahahahahahahahhahahahahaha leze niech to obejrzy ubt.

jakby nie byl adminem to by te gowno polecialo juz 2 x..

co ma admin do bana? ;o Po prostu grasz na głośnikach nic nie słyszysz i dlatego tak sadzisz :) nie masz słuchu też dobrego i nie słyszysz sorki ale teraz twój strzał jest niecelny.

I nie obrażaj mnie, na serwie ty i zet dostaliście bany na tydzień za ciągle obrażanie mnie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strzalu nie mam celnego ani nie mam sluchawek hahhahaha padlem to ty padales jak smiec i chciales na mnie krecic demko bo cie bilem .HAHAHAH jakbym nie mial sluchawek to by mi nawet admini ssy nie robili ,a ty zerze jestes spalony nawet nie masz 0 szczypty honoru ..Jakbys mial jakis honor chociaz gowna nie maja honoru to bys , juz sie nie zastawial sluchawkami ,ktore masz gowniane z biedy za 10 zl ..

Sam patrzylem cb miales plecy ,z tego co wiem wh nie widzi na plecach i plecow praktycznie nigdy nie slyszysz..

PS:Zet nie obrazal cie tylko mowil ze idzie typ spalony na dlugiej .. iwgl a ty jestes takie dziecko ,ze zamiast dac bana 30 min ochlon to dajesz po sobie jezdzic .. Pol servera z cb ma beke ,ze probujesz byc pro a jestes gluchy i plecow nie slyszysz i kucasz wyczekujac jakbys sral.

Tyle odemnie idz pocwicz na boty bez haxow zobaczysz jak fajnie sie gra czysto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za demko się zaraz wezmę . Wiem że tutaj mają nie którzy układy chcą i nie których wyrąbać z forum . Ale co po nie którym to się nie uda i szybciej oni strącą tych śmiesznych adminów .

Kocioł napisz do mnie na pw albo na gg albo na steam i wyślij mi rozpisane demko .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strzalu nie mam celnego ani nie mam sluchawek hahhahaha padlem to ty padales jak smiec i chciales na mnie krecic demko bo cie bilem .HAHAHAH jakbym nie mial sluchawek to by mi nawet admini ssy nie robili ,a ty zerze jestes spalony nawet nie masz 0 szczypty honoru ..Jakbys mial jakis honor chociaz gowna nie maja honoru to bys , juz sie nie zastawial sluchawkami ,ktore masz gowniane z biedy za 10 zl ..

Sam patrzylem cb miales plecy ,z tego co wiem wh nie widzi na plecach i plecow praktycznie nigdy nie slyszysz..

PS:Zet nie obrazal cie tylko mowil ze idzie typ spalony na dlugiej .. iwgl a ty jestes takie dziecko ,ze zamiast dac bana 30 min ochlon to dajesz po sobie jezdzic .. Pol servera z cb ma beke ,ze probujesz byc pro a jestes gluchy i plecow nie slyszysz i kucasz wyczekujac jakbys sral.

Tyle odemnie idz pocwicz na boty bez haxow zobaczysz jak fajnie sie gra czysto.

Szkoda że nie masz racji. Plecy słychać odwracam się, czasem się nie odwrócę to co? Zabronione? Po drugie zet nie powiedział tak tylko dokładnie powiedział "teraz jeszcze to gówno" poza tym wyzywa mnie już od paru dni i nie jeden admin to słyszał, nie wiesz to się nie wpierdalaj.. Po 3 nie obrażaj mnie tutaj, za to też coś powinno być.

Czytaj to co cytujesz, tam pod kreska, reset 08, ban 09.

A Ty czytaj całe, ma czas 48h a nie parę dni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za demko się zaraz wezmę . Wiem że tutaj mają nie którzy układy chcą i nie których wyrąbać z forum . Ale co po nie którym to się nie uda i szybciej oni strącą tych śmiesznych adminów .

Zastraszasz, czy jak?

Najlepiej niech OGARNIETY gosciu z UBT sprawdzi demko i oceni lub opiekun.

@do pana poniżej, nie chce juz spamic i wiecej odpowiadal nie bede. Po co mialbym lizac du*e? Tak dalem mu wtedy info, przestan plakac juz o to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahahahahaha ty mnie rozwalasz... weź się za rozpiskę a nie tu pierdzielisz 3 po 3 ;)

po prostu sam wiesz ze tam nie ma czemu się przypierdzielić i próbujesz zna siłę udowodnić.. bo patrzysz co było.

A co do tego tam typka z UBT to mario ma rację niech bardziej ogarnięty chłop to ogarnie a ty tego nie tykaj.. :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastraszasz, czy jak?

Najlepiej niech OGARNIETY gosciu z UBT sprawdzi demko i oceni lub opiekun.

@do pana poniżej, nie chce juz spamic i wiecej odpowiadal nie bede. Po co mialbym lizac du*e? Tak dalem mu wtedy info, przestan plakac juz o to.

Ja to oznajmię tak ty plebsie się nie odzywaj .. Ja dobrze wiem że tutaj nie które lamuski które mają adminów mają spółki jakieś zasrane ..

[ Dodano: 2014-06-24, 10:52 ]

Na demku nic nie ma . Tylko kilka skanów

_close

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...