Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez quercy.
      Czołem,
      jako iż zostałem zaproszony przez jedną z najważniejszych osób na forum, to czuję się zobligowany do napisania takiego tematu. Rzuciło mi się kilka rzeczy w oczy, a mianowicie:
       
      1. Wyłączenie naliczania postów w dziale "Przywitania/Pożegnania"
      Sprawa jest prosta - w wymaganiach na Moda i UBT (nie sprawdzałem innych) jest punkt "x postów". Jaki sens ma taki wymóg, jeżeli 90% postów ludzie nabiją sobie w tym dziale? Definicja osoby aktywnej i udzielającej się na forum to coś innego niż witanie nowych użytkowników. Ba, żeby to było jakieś konstruktywne powitanie, niektórzy piszą "cześć" i to wszystko. Mało tego - wiem z doświadczenia, że nowi, którzy napisali nowy temat z powitaniem - idą i spamują "cześć, witam, hej" w poprzednich tematach. (Gdzie tu sens i logika, skoro napisałeś temat po tym jak oni się zarejestrowali czyli już ich powitałeś...) Tak więc wyłączyć naliczanie postów w tym dziale i ewentualnie zmniejszyć ilość wymaganych postów o kilkadziesiąt procent, ale za to, żeby były one treściwe, merytoryczne i wnosiły jakąś wartość na forum - w końcu tego się wymaga od ludzi "z kolorkiem", czyż nie?
       
      2, Przebranżowienie się
      Tak, wiem. To kiedyś była sieć serwerów do CS 1.6. I co z tego? Sprawdziłem ilość polskich graczy i to co zobaczyłem - nie jest optymistyczne. Do tego dochodzi to, że mało kto (żeby nie używać określenia "nikt") zmieni serwer, który prawie przez całą dobę jest pełny, na rzecz kilkunastu graczy. Tak więc Droga Administracjo - nie mówię, żeby wszystkie serwery wyłączyć, ale zostawienie jednego, ewentualnie dwóch byłoby optymalnym rozwiązaniem. A raczej nie stać was na utrzymywanie pustych serwerów, bo w wymogach jest opłacanie składki. A za zaoszczędzone pieniądze:
      a) wykupić jakąś reklamę i rozkręcić ten zostawiony serwer czy dwa
      b) postawić serwery do innych gier, które mają więcej graczy (np. CS:GO, ale to już w planach macie)
      c) zorganizować jakiś rzeczowy (albo nawet i nie) konkurs, którego celem byłaby aktywność na forum i serwerach, a do tego dobrze przemyślane nagrody zaowocowałyby dodatkowymi graczami na serwerach do innych gier (klucze do cs:go jako nagrody, dla przykładu)
      ------------------------------------------------------
      Powyższy punkt nieważny, jeżeli administracja jest w tak dobrej sytuacji ekonomicznej, że może pozwolić sobie na utrzymywanie pustych serwerów.
       
      3. Szablony moderacyjne i rangi
      To akurat byłaby wizualna poprawka, aczkolwiek nadałaby swoistego uroku forum. Mowa tutaj oczywiście o graficznych szablonach moderacyjnych typu "temat zamknięty, podanie zaakceptowane", itd. To samo tyczy się rang - gdzie się podziały tradycyjne rangi? Nie dyskryminujcie daltonistów, którzy nie będą mogli po legendzie poznać kto jest kto.
      Odpowiadając zawczasu - tak, jestem chętny.
       
      4.Konkurs
      Jak już wspominałem w podpunkcie nr. 2 - przydałby się jakiś konkurs. Tutaj są dwie opcje do wyboru:
      a) są pieniądze na nagrody
      b) nie ma pieniędzy na nagrody
      Podpunkt "a" chyba jest prosty i zrozumiały, (Jakikolwiek konkurs, na jakichkolwiek zasadach, można nawet zorganizować turniej, jeżeli cieszyły się dużym zainteresowaniem - będzie można późniejsze edycje robić z wpisowym i nagrodami). Za to - jakim cudem zrobić konkurs, gdy nie ma się pieniędzy na nagrody? Sprawa jest prosta, może wtedy nie będzie się wpisywał w standardową definicję konkursu, a raczej loterię, ale za to da mały zastrzyk gotówki. Kupujecie przykładowo jeden klucz do jakiejkolwiek gry, np. CS:GO, Rust, PUBG, Hurtworld, etc., kilka 'randomowych' kluczy, a do tego dorzucacie jakieś VIPY na serwerach, brak opłat za admina na jakiś okres (jeżeli ktoś, kto wylosowałby brak opłat nie miałby admina - mógłby wymienić na np. VIPa lub po prostu się o niego starać, a wtedy pierwszy miesiąc nie musiałby opłacać swojej rangi). Tworzycie listę numerków (nawet  w notatniku), a ludzie za sms o małej wartości (ale, takiej, żeby w ostatecznym rozrachunku zwrócił koszta za nagrody, a za razem opłacał się użytkownikom (trafić klucz do cs:go za sms o wartości 5zł to jednak sporo radochy), taki dokument pakujecie w rar, oczywiście z hasłem (wiem, że można złamać, ale wątpię, by ktoś łamał hasło przez kilkadziesiąt godzin, jak nie więcej, żeby zdobyć klucz do cs:go)  i wstawiacie do tematu z losowaniem, ludzie wysyłają sms i wybierają numery np. od 1-100 i po pewnym czasie, lub po pewnej ilości wykupionych 'losów' - dajecie hasło do archiwum.
       
      Myślę, że na ten moment to tyle moich sugestii, zapraszam do wypowiadania się.
      Pozdrawiam, quercy.
    • Przez Break.
      Witam , jak wiecie zostałem opiekunem DD2 , więc mam dla was kilka propozycji mianowicie . 
       
      Wgranie CampMeter - działał by na zasadzie że sprawdzał by tylko drużynę która ma Cele czyli np TT ma podłożyć pakę , ale woli kampić awp na respie i już ciach camp meter mu nalicza camp i robi mu czarny ekran , ale gdy TT podlozy pake to role sie odwracają ct kampiacy jemu bedzie naliczalo camp metry . 
      Sprawdzanie grafiki 32 bitowej . 
      Pojedynek 1 na 1 na kosy potarcie o ścianę . 
      1 minutowa rozgrzewka na start przy kazdej mapie . 
      Ewentulanie mozna by zrobić jeszcze rangi na serwerze to też jakieś urozmaicenie gry . 
      Nowe RS .
       
      Pisać co o tym myślicie . !
    • Przez Break.
      Dobry wieczór .
       
      Na początek pragnę prosić graczy oraz użytkowników by nie zakładali tematów oraz pisali na shoutbox by Pimp coś zrobił z serwerem ponieważ on nie ma obecnie dostępu do ftp , a ma tylko BlackDead.
       
      Więc tak , zacznę od tego iż od dłuższego czasu gracze jak i ja odnotowałem coraz częstsze skoki PING podczas gry , dzieje się tak średnio co 5 minut na 10 sekund czasem wgl , ale tak na 2 godziny grania można odnotować dość często skoki . Proszę to naprawić zapewne problemy z hostingiem lub ustawieniami serwera , albo inaczej serwer stoi na słabym hoscie , tak czy obaw proszę sprawdzić dlaczego tak się dzieje . 
      ScreanShoot: 



       
       
      Kolejną ważną rzeczą którą trzeba zbadać jest problem z AMX , potrafi pokazać że ma zły dzień tak jak np dzisiaj . 
      A tak na poważnie mamy wakacje , przynajmniej w Polsce dlatego też dzieci jak i młodzież mają więcej czasu na grę co także da się zauważyć podczas gry jak i śledząc Gametracker .Lecz to szybko minie ! Dlaczego ? Ponieważ Amx płata figle raz działa , raz nie działa , a co za tym idzie ? Brak uprawnień dla adminów lub np mają prawa , ale nie mogą zbanować gracza bo amx się zaciął i nie banuje ... W tej sytuacji Admin jest bezradny ,a nowi gracze myślą że Admina nie ma i wychodzą gdy lata odpalony gnojek z przedszkola . 
       
      Dlatego prośba dla graczy by nie zakładali nigdy więcej tematu o braku aktywności Adminów bo aż się ciśnienie podnosi gdy widzę tego typu posty lub tematy .

      Myślę że warto będzie zrobić restart całego serwera przeinstalować go na nowo , wraz z amx lub zmienić hosting , ponieważ jak widać to jest najlepszy serwer na tej sieci counter-strike . 
       
      Przeczytałeś ? Jesteś ze mną ? Daj łapkę !
    • Przez BENG
      Granie ciągle na jednej wersji DD2 jest trochę nudnawe, może wykorzystamy mapy, które są w sieci?
       
      Kilka przykładów:
       
      css_dust2:
      http://cs.gamebanana.com/maps/173939
       
      de_dusferno2:
      http://cs.gamebanana.com/maps/164613
       
      de_dust2_long_2012
      http://cs.gamebanana.com/maps/162532
       
      de_dust2_remake2013
      http://cs.gamebanana.com/maps/175509
       
      de_dust2_remake
      http://cs.gamebanana.com/maps/170654
       
      Jeśli chodzi o mapy to można dobrać też wiele innych.
      Po prostu fajnie byłoby grać na dust2, ale w innych wersjach
       
    • Przez ChwialekK
      WITAM
      W tym pseudo-poradniku napiszę wam parę porad dot. ustawień, fps i configu.
       
      USTAWIENIA
      Cóż tutaj mogę dużo mówić. Ja mam ustawienia podobne do "profesjonalistów" Oto i one : 
      -rozdzielczość 800x600
      -niska czułość [2.9, polecam mniej niż 3.0], zależy również od czułości systemowej
      -MP3 na 0 lub bardzo mało
      -parę ustawień klawiszy np.: skok na rolce, na "x" celownik/zmiana trybu ognia/tłumik
      -biały celownik [ cl_crosshair_color "250 250 250" 
      -celownik również mały i bez przezroczystości [cl_crosshair_size small oraz cl_crosshair_transculent 0 ]
      -komendy inne : ex_interp 0.0160, rate 2000, cl_updaterate 106, cl_cmdrate 2
       
       
      CONFIG I FPS
       
      Tutaj w sumie o FPS nie będę pisał, wszystkie komendy są w configu. Do configu są setki programów. Oto mój [jeśli go wgrywacie pamiętajcie o zmianie nicku !]

      Config :
       
      bind "TAB" "+showscores"
      bind "ENTER" "+attack" bind "ESCAPE" "cancelselect" bind "SPACE" "+jump" bind "'" "+moveup" bind "+" "sizeup" bind "," "buyammo1" bind "-" "sizedown" bind "." "buyammo2" bind "/" "+movedown" bind "0" "slot10" bind "1" "slot1" bind "2" "slot2" bind "3" "slot3" bind "4" "slot4" bind "5" "slot5" bind "6" "slot6" bind "7" "slot7" bind "8" "slot8" bind "9" "slot9" bind ";" "+mlook" bind "=" "sizeup" bind "[" "invprev" bind "]" "invnext" bind "`" "toggleconsole" bind "a" "+moveleft" bind "b" "buy" bind "c" "radio3" bind "d" "+moveright" bind "e" "+use" bind "f" "impulse 100" bind "g" "drop" bind "h" "+commandmenu" bind "i" "showbriefing" bind "j" "cheer" bind "k" "+voicerecord" bind "m" "chooseteam" bind "n" "nightvision" bind "o" "buyequip" bind "q" "lastinv" bind "r" "+reload" bind "s" "+back" bind "t" "impulse 201" bind "u" "messagemode2" bind "v" "amxmodmenu" bind "w" "+forward" bind "x" "+attack2" bind "y" "messagemode" bind "z" "radio1" bind "~" "toggleconsole" bind "UPARROW" "+forward" bind "DOWNARROW" "+back" bind "LEFTARROW" "+moveleft" bind "RIGHTARROW" "+moveright" bind "ALT" "+strafe" bind "CTRL" "+duck" bind "SHIFT" "+speed" bind "F1" "autobuy" bind "F2" "rebuy" bind "F5" "snapshot" bind "F6" "save quick" bind "F7" "load quick" bind "F10" "quit prompt" bind "INS" "+klook" bind "PGDN" "+lookdown" bind "PGUP" "+lookup" bind "END" "centerview" bind "MWHEELDOWN" "invnext" bind "MWHEELUP" "+jump" bind "MOUSE1" "+attack" bind "MOUSE2" "+attack2" bind "PAUSE" "pause" _cl_autowepswitch "1" _snd_mixahead "0.1" ati_npatch "0" ati_subdiv "0" bgmvolume "1.000000" bottomcolor "6" brightness "100" cl_allowdownload "1" cl_allowupload "1" cl_backspeed "400" cl_cmdbackup "2" cl_cmdrate "106" cl_corpsestay "0" cl_crosshair_color "250 250 250" cl_crosshair_size "small" cl_crosshair_translucent "0" cl_dlmax "80" cl_download_ingame "1" cl_dynamiccrosshair "0" cl_forwardspeed "400" cl_himodels "0" cl_idealpitchscale "0.8" cl_lc "0" cl_logocolor "#Valve_Orange" cl_logofile "chuckskull" cl_lw "0" cl_minmodels "1" cl_radartype "0" cl_righthand "1" cl_shadows "0" cl_timeout "22" cl_updaterate "60" cl_vsmoothing "0.05" cl_weather "0" con_color "255 180 30" console "1.000000" crosshair "0" fastsprites "0" fps_max "999" fps_modem "999" gamma "3" gl_dither "1" gl_flipmatrix "0" gl_fog "0" gl_monolights "0" gl_overbright "0" gl_polyoffset "0.1" hisound "1" hpk_maxsize "4" hud_capturemouse "1" hud_centerid "0" hud_draw "1" hud_fastswitch "1" hud_saytext_internal "1" hud_takesshots "0" joystick "0" lookspring "0.000000" lookstrafe "0.000000" m_filter "0" m_forward "1" m_pitch "0.022" m_side "0.8" m_yaw "0.022" model "gordon" MP3FadeTime "2.0" MP3Volume "0.230000" mp_decals "0" name "Nie umiem zmienic nicku :]" net_graph "3" net_graphpos "1" net_scale "5" r_bmodelhighfrac "0" r_detailtextures "0" s_a3d "0" s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_bloat "2.0" s_distance "60" s_doppler "0.0" s_eax "0.000000" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_min_distance "8.0" s_numpolys "200" s_polykeep "0" s_polysize "0" s_refdelay "4" s_refgain "0.4" s_rolloff "1.0" s_verbwet "0.25" sensitivity "2.900000" skin "" spec_autodirector_internal "1" spec_drawcone_internal "1" spec_drawnames_internal "1" spec_drawstatus_internal "1" spec_mode_internal "4" spec_pip "0" suitvolume "0.250000" sv_aim "0" sv_voiceenable "1" team "" topcolor "30" viewsize "120" voice_enable "1" voice_forcemicrecord "1" voice_modenable "1" voice_scale "1" volume "0.510000" setinfo "_ah" "0" setinfo "_pw" "wasze_haslo" +mlook +jlook exec userconfig.cfg   UserConfig - znacząco dodaje FPS   fastsprites "0" joystick "0"   precache "1"   cl_dynamiclights "0" cl_highmodels "0"  cl_shadows "0" cl_weather "0"  cl_corpsestay "10" cl_bobcycle "1" cl_himodels "0" cl_bob "0" cl_showfps 1 cl_smoothtime "0" cl_smoothtime 0   d_mipcap "3" d_mipscale "3" d_spriteskip "0"     r_decals "25" r_detailtextures "0" r_dynamic "0"  r_mirroralpha "0"  r_mmx "1"  r_norefresh "0"  r_novis "0" r_shadows "0"  r_traceglow "0" r_waterwarp "0"      gl_playermip "3" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0" gl_clear "0"  gl_cull "1"  gl_dither "0"  gl_flipmatrix "0" gl_fog "0" gl_keeptjunctions "0"  gl_lightholes "0" gl_max_size "256"  gl_palette_tex "1" gl_reporttjunctions "0" gl_round_down "10"  gl_smoothmodels "0" gl_spriteblend "0" gl_texsort "0" gl_texturemode "GL_linear_mipmap_linear"  gl_wateramp "0" gl_zmax "4096"  gl_ztrick "1"    max_shells "0"  mp_decals "25"   snd_noextraupdate "1"     cl_rate "20000"   ati_npatch "0" ati_subdiv "0"  brightness "100" gl_polyoffset "4"   zoom_sensitivity_ratio "0.89" zoom_sensitivity_ratio  0.89   RATY:   cl_cmdbackup "2" cl_cmdrate "106" cl_updaterate "60" rate "25000" ex_interp "0.05" ex_extrapmax "1.2"   NEW     r_bmodelhighfrac "0"  r_decals "0" r_detailtextures "0" r_dynamic "0"  r_lightmap "0"  r_mirroralpha "0"  r_mmx "1" r_norefresh "0" r_shadows "0" r_traceglow "0"   cl_allowdownload "1" cl_backspeed "400" cl_corpsestay "0" cl_dynamiclights "0" cl_forwardspeed "400" cl_gaitestimation "1" cl_gibcount "0"  cl_nopred "0" cl_observercrosshair "1" cl_particlefx "0" cl_pitchdown "89" cl_pitchup "89" cl_resend "0" cl_shadows "0" cl_solid_players "1" cl_weather "0"     violence_ablood "1" violence_agibs "0" violence_hblood "1" violence_hgibs "0" GL_TEXTUREMODE "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0.25"  gl_clear "0"  gl_cull "1"  gl_dither "1" gl_keeptjunctions "0" gl_lightholes "0" gl_max_size "256" gl_monolights "0" gl_palette_tex "0" gl_picmip "0" gl_playermip "2"  gl_polyoffset "0.1" gl_reporttjunctions "0" gl_round_down "3" gl_smoothmodels "0" gl_texsort "1" gl_wateramp "0"  gl_ztrick "1"    _snd_mixahead "0.1" s_a3d "0" s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_distance "60" s_doppler "0.0" s_eax "0.000000" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_min_distance "8.0" s_occ_epsilon "0" s_occfactor "0" s_polykeep "0" s_polysize "0" s_reverb "0" s_rolloff "1.0" s_usepvs "0" sv_voiceenable "1"   ati_npatch "0"  ati_subdiv "0"    m_filter "0"     tracerred "0" traceralpha "0"   max_shells "0" max_smokepuffs "0"   ex_maxerrordistance "0"   _detailtexturessupported "0" ambient_fade "0"  d_spriteskip "0" developer "0" gunsmoke "0" joystick "0" loadas8bit "1" mp_decals "0" precache "1" sv_aim "0" tripplebuffer "0" vid_nopageflip "0"  vid_wait "0" viewsize "120" echo "Userconfig executed."    
      Jeśli ktoś chce całość : http://www.speedyshare.com/XnjVa/configchfiauegg.rar - wklejamy do folderu cstrike w folderze z grą
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...