Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl
Strona w trakcie budowy
Sign in to follow this  
Typowy Grubas

Propozycje map

Recommended Posts

Moje propozycje map:

1. css_dust2_go - Link

2. css_mirage_go - Link

3. de_dust2_mini - Link

4. de_cpl_mill - Link

5. de_ratworld - Link

6. cs_assault_upc - Link

7. css_dust2x2_go - Link

8. de_vegas - Link

9. de_nust2 - Link

10. cs_dune - Link

11. de_perfect_inferno - Link

12. css_mirage2x2_go - Link

13. css_dust3_go - Link

 

Myślę że połowa z tego nadaje się na coda.

Edited by _TypowY_GrubaS_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propozycje map na coda :

I. Dust Zero - Mapa

II. de_dusferno2 - Mapa

III. css_train_go - Mapa

IV. css_cbble - Mapa

V. css_overpass - Mapa

VI. css_miragewinter_go - Mapa

VII css_dust2night_go - Mapa

VIII. css_cache2x2 - Mapa

IX. css_nuke_rarea - Mapa

X. css_aztec - Mapa

XI. css_nuke2x2 - Mapa

XII. de_prianesi - ( Starsi gracze pamiętają tą mapę . Można ją znaleźć w plikach gry)

XIII. de_portation - Mapa

XIV. Go:Office - Mapa

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By quercy.
      Czołem,
      jako iż zostałem zaproszony przez jedną z najważniejszych osób na forum, to czuję się zobligowany do napisania takiego tematu. Rzuciło mi się kilka rzeczy w oczy, a mianowicie:
       
      1. Wyłączenie naliczania postów w dziale "Przywitania/Pożegnania"
      Sprawa jest prosta - w wymaganiach na Moda i UBT (nie sprawdzałem innych) jest punkt "x postów". Jaki sens ma taki wymóg, jeżeli 90% postów ludzie nabiją sobie w tym dziale? Definicja osoby aktywnej i udzielającej się na forum to coś innego niż witanie nowych użytkowników. Ba, żeby to było jakieś konstruktywne powitanie, niektórzy piszą "cześć" i to wszystko. Mało tego - wiem z doświadczenia, że nowi, którzy napisali nowy temat z powitaniem - idą i spamują "cześć, witam, hej" w poprzednich tematach. (Gdzie tu sens i logika, skoro napisałeś temat po tym jak oni się zarejestrowali czyli już ich powitałeś...) Tak więc wyłączyć naliczanie postów w tym dziale i ewentualnie zmniejszyć ilość wymaganych postów o kilkadziesiąt procent, ale za to, żeby były one treściwe, merytoryczne i wnosiły jakąś wartość na forum - w końcu tego się wymaga od ludzi "z kolorkiem", czyż nie?
       
      2, Przebranżowienie się
      Tak, wiem. To kiedyś była sieć serwerów do CS 1.6. I co z tego? Sprawdziłem ilość polskich graczy i to co zobaczyłem - nie jest optymistyczne. Do tego dochodzi to, że mało kto (żeby nie używać określenia "nikt") zmieni serwer, który prawie przez całą dobę jest pełny, na rzecz kilkunastu graczy. Tak więc Droga Administracjo - nie mówię, żeby wszystkie serwery wyłączyć, ale zostawienie jednego, ewentualnie dwóch byłoby optymalnym rozwiązaniem. A raczej nie stać was na utrzymywanie pustych serwerów, bo w wymogach jest opłacanie składki. A za zaoszczędzone pieniądze:
      a) wykupić jakąś reklamę i rozkręcić ten zostawiony serwer czy dwa
      b) postawić serwery do innych gier, które mają więcej graczy (np. CS:GO, ale to już w planach macie)
      c) zorganizować jakiś rzeczowy (albo nawet i nie) konkurs, którego celem byłaby aktywność na forum i serwerach, a do tego dobrze przemyślane nagrody zaowocowałyby dodatkowymi graczami na serwerach do innych gier (klucze do cs:go jako nagrody, dla przykładu)
      ------------------------------------------------------
      Powyższy punkt nieważny, jeżeli administracja jest w tak dobrej sytuacji ekonomicznej, że może pozwolić sobie na utrzymywanie pustych serwerów.
       
      3. Szablony moderacyjne i rangi
      To akurat byłaby wizualna poprawka, aczkolwiek nadałaby swoistego uroku forum. Mowa tutaj oczywiście o graficznych szablonach moderacyjnych typu "temat zamknięty, podanie zaakceptowane", itd. To samo tyczy się rang - gdzie się podziały tradycyjne rangi? Nie dyskryminujcie daltonistów, którzy nie będą mogli po legendzie poznać kto jest kto.
      Odpowiadając zawczasu - tak, jestem chętny.
       
      4.Konkurs
      Jak już wspominałem w podpunkcie nr. 2 - przydałby się jakiś konkurs. Tutaj są dwie opcje do wyboru:
      a) są pieniądze na nagrody
      b) nie ma pieniędzy na nagrody
      Podpunkt "a" chyba jest prosty i zrozumiały, (Jakikolwiek konkurs, na jakichkolwiek zasadach, można nawet zorganizować turniej, jeżeli cieszyły się dużym zainteresowaniem - będzie można późniejsze edycje robić z wpisowym i nagrodami). Za to - jakim cudem zrobić konkurs, gdy nie ma się pieniędzy na nagrody? Sprawa jest prosta, może wtedy nie będzie się wpisywał w standardową definicję konkursu, a raczej loterię, ale za to da mały zastrzyk gotówki. Kupujecie przykładowo jeden klucz do jakiejkolwiek gry, np. CS:GO, Rust, PUBG, Hurtworld, etc., kilka 'randomowych' kluczy, a do tego dorzucacie jakieś VIPY na serwerach, brak opłat za admina na jakiś okres (jeżeli ktoś, kto wylosowałby brak opłat nie miałby admina - mógłby wymienić na np. VIPa lub po prostu się o niego starać, a wtedy pierwszy miesiąc nie musiałby opłacać swojej rangi). Tworzycie listę numerków (nawet  w notatniku), a ludzie za sms o małej wartości (ale, takiej, żeby w ostatecznym rozrachunku zwrócił koszta za nagrody, a za razem opłacał się użytkownikom (trafić klucz do cs:go za sms o wartości 5zł to jednak sporo radochy), taki dokument pakujecie w rar, oczywiście z hasłem (wiem, że można złamać, ale wątpię, by ktoś łamał hasło przez kilkadziesiąt godzin, jak nie więcej, żeby zdobyć klucz do cs:go)  i wstawiacie do tematu z losowaniem, ludzie wysyłają sms i wybierają numery np. od 1-100 i po pewnym czasie, lub po pewnej ilości wykupionych 'losów' - dajecie hasło do archiwum.
       
      Myślę, że na ten moment to tyle moich sugestii, zapraszam do wypowiadania się.
      Pozdrawiam, quercy.
    • By kitmax
      1. Proponuje dodać nieśmiertelne hosty gdyż padają od 1 kulki i często gracze zabijają je przez przypadek 
       
      2. Proponuje też by dodać ograniczenie na małe mapy gdyż runda trwa na nich 30s jak nie mniej i ten kto kliknie pierwszy na tych mapach zabija ( Lecz głównie liczy się szczęście gdzie cie odrodzi )
       
      3 . dodać ochronę początkową na rozgrzewkę (z 2-4s ) gdyż czasami rozgrzewki wyglądają jak rzeź niewiniątek (dopiero się zrespiłesi i już dostajesz kule w łeb )
    • By BlaQ517
      Urodzinowy konkurs odbędzie się w nieco późniejszym terminie.
      Proszę w odpowiedzi podawać propozycje.zasad konkursu.
       
      Wstępna lista nagród:
      2 x [Konto STEAM] Counter-Strike Complete (CS:GO + CS:S + CS 1.6) 2 x [Konto STEAM] Counter-Strike 2 x [Konto STEAM] Insurgency [Konto STEAM] 12 Labours of Hercules + 12 Labours of Hercules II [Konto STEAM] Half-Life 2 + HL 2: Episode One + HL 2: Deathmatch [Konto STEAM] Battlefield: Bad Company™ 2 [Konto STEAM] Football Manager 2013 [Konto STEAM] POSTAL 2 [Konto STEAM] Serious Sam 2
        [Prezent STEAM] Dino D-Day [Prezent STEAM] Serious Sam 2 [Prezent STEAM] Deponia
        [Klucz STEAM] Hitman 2: Silent Assassin [Klucz STEAM] RACE Injection [Klucz STEAM] Two Worlds Epic Edition [Klucz STEAM] Orbital Gear [Klucz STEAM] Anomaly Warzone Earth [Klucz STEAM] Knightshift [Klucz STEAM] Endorlight [Klucz STEAM] Knights and Merchants HD [Klucz STEAM] Pressure [Klucz STEAM] Bloop [Klucz STEAM] Enclave [Klucz STEAM] Commander: Conquest of the Americas [Klucz STEAM] Camera Obscura
        [Konto Origin] Battlefield 3™
        5 x [PB/WM/COD]1  Premium na okres 30 dni 5 x [PB/WM/COD/DD2]1  VIP na okres 30 dni 5 x [TeamSpeak 3] VIP na zawsze 
    • By BENG
      Granie ciągle na jednej wersji DD2 jest trochę nudnawe, może wykorzystamy mapy, które są w sieci?
       
      Kilka przykładów:
       
      css_dust2:
      http://cs.gamebanana.com/maps/173939
       
      de_dusferno2:
      http://cs.gamebanana.com/maps/164613
       
      de_dust2_long_2012
      http://cs.gamebanana.com/maps/162532
       
      de_dust2_remake2013
      http://cs.gamebanana.com/maps/175509
       
      de_dust2_remake
      http://cs.gamebanana.com/maps/170654
       
      Jeśli chodzi o mapy to można dobrać też wiele innych.
      Po prostu fajnie byłoby grać na dust2, ale w innych wersjach
       
    • By ChciwaBabaZRadomia
      wrzucam tu perki z tematu killerka te moje nikt nie odpisał więc pomyślałem że nikt nie przeczytał zamieszczę je do nowego tematu a jak widzieliście to proszę odpowiedzieć do zamknięcia.
       
      Zew walki - (działa 5-10 s w zależności od int) zadaje 2x większe obrażenia po użyciu perk znika
       
      pancerniak - przez 5-10 s (tak jak wyżej) jest nie do zabicia po użyciu perk znika
       
      Dron - Na mapie pojawia się dron sterowany przez gracza po użyciu znika lecz działa dopóki ktoś drona nie zestrzeli ( wyt drona: 50 hp)
       
      Heavy gun ( um. premium) - Dostajesz minigun ( albo krowe) ruszasz się wolniej ale masz więcej o 50 pkt hp dodatkowo dostajesz RPG i 4 rakiet
       
      Pawulon - możesz użyć na każdym z martwych wrogów żeby nie wyleczył go medyk ( blokuje działania medyka )
       
      AllahuBuggy - Zdalnie sterowany samochodzik sterowany przez gracza tylko myszka ( caly czas jedzie do przodu) po dotarciu do celu ( przeszkody ( pomijając schody ) eksploduje z obrazeniami 110 , można go zestrzalić lecz wybuchnie.
       
      Kosiarz - gracz dostaje meczete i dodatkowe 300 hp niestety tylko maczetą może walczyć jest odporny na noże ( na inną broń tak)
       
      przenikliwy Iwan - Gracz dostaje 3 kamery które sobie ustawia jak miny po zużyciu wszystkich ponownie wciska "c" i może przyglądać się przez nie widzi je cała drużyna ( dobra dla ct jak nie ma kto pilnować BS`ów albo tt hostów )
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...