Skocz do zawartości
AcTIV

Zmiany w Ninji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Chcę poruszyć sprawę ninji moim zdaniem ta klasa jet trochę poszkodowana mimo to że ma ona tylko (niby) 15% widoczności widać ją za bardzo.
Chowam się w cieniu/ciemnych miejscach a i takie gracze mnie zauważają. Raczej tak być nie powinno....
Biorąc pod uwagę że klasa ma tylko 60hp i -40 pkt w statystykach życia. 
Obrażenia zadawane nożem też nie są oszałamiające 88DMG w korpus. Niby jest tam te 0,5 DMG za 1 int ale wiadomo w ninji trzeba władować w kondycje a tu przy okazji też i w int. co jest problematyczne gdy za zdobycie lvl można przyznać tylko 1 pkt. 
Proponował bym zmniejszyć widoczność ninji by chociaż naprawdę nie było jej widać w ciemnych miejscach. W hp no można by bylo tak zostawić tak samo jak DMG z noża ale przyznawana int niech zwiększa o nie co wiecej DMG lub ustawcie by ninja dostawał 2 pkt za lvl.
Bo naprawdę ciężko grać tą postacią. 
PS. 
W razie nie jasności proszę pisać ja wytłumaczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje dać 20 pkt. kondycji ciężej będzie trafić i łatwiej innych zabić a poza tym można się skupić na dmg  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20pkt kondycji to nic praktycznie więcej trzeba bo ta szybkość nie będzie prawie zauważalna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiecie ale jest specjalny system obliczania ile dana klasa ma punktów na start.

Zmian statystyk raczej nie będzie. Sądzę, że jedynie można zmniejszyć widoczność tak jak wspomniał mój przedmówca do 10%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10% bym poparł bo sam o tym myślałem z chęcią bym chciał zobaczyć jak to będzie wyglądało. 
Jeszcze jak by można było by tylko zwiększyć tempo biegu to sądze że było by o wiele lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tempo biegu raczej nie przejdzie, ponieważ zaburzyło by to statystyki między klasami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może się uda warto próbować. 
A jeszcze mam jedno pytanie czy jest możliwość że hp ninji będzie ograniczone ? 
O co mi dokładnie chodzi ?
By np. ninja normalnie na start miała by 100hp lecz max ile może mieć to 150hp. Jest możliwość wprowadzenia takiego oganicznika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ninja na start raczej na pewno nie będzie miała 100hp na start, ponieważ posiada 40 kondycji i 10 inteligencji/wytrzymałości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale nie ucz ojca dzieci robić ;)

Wiem co piszę.

do.php?imgf=150412960254281.bmp

Ninja ma 40 kondycji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem do Ciebie ale u mnie wygląda to tak:
 

Jeśli by było 40 to raczej miał bym z pozim poziomem 
64kondycji 

Edytowane przez AcTIV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opsiq a ja mam limit do 35 kondycji na agencie (wczoraj jeszcze był) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram już trochę tu ninja i stwierdzam że bardzo kiepsko jest zrobiony. Naprawdę. 
Widać go prawie wszędzie do tego ma tylko 60 hp gdzie ja żebym zabił musze trafić przeciwnika nożem uda mi się raz a gościu już wie i strzela full auto i mnie zabija... (a do tego są potrzebne od 2-5 strzałów)
Ktoś powie to ładuj sobie pkt w int by podnieść DMG z noża. Tylko dobra zrobię to i co z tego skoro w tedy nie mogę dogonić przeciwnika i latam za nim pół mapy... A on i tak wie że biegne za nim bo nie mam cicho biegów.
Praca głupiego jest z tym... Zabić kogoś z noża to jest nie lada wyczyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widoczność na nożu zmniejszona do 12%.

Obrażenia z noża zwiększone (33% +0.6 int).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czemu myślicie tak wąskim tokiem myślenia?, że albo większe dmg, albo mniej widzialności?

mi się wydaje, że najbardziej sprawiedliwym rozwiązaniem będzie przywrócić 15% widzialności,
Usunąć obrażenia od inteligencji (inteligentny komandos?, albo zabójca, albo inteligent...) Zamiast tego dodać 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża w dodatku zwiększyć mu hp do 65-70
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×