Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl
Strona w trakcie budowy
Sign in to follow this  
Break.

Regulamin i zasady postępowania Unban Team

Recommended Posts

Regulamin i zasady postępowania Unban Team

1. Ogólne zasady
a) Obowiązkiem każdego członka Unban Teamu (zwanego dalej "UT") jest codziennie przeglądanie działu "odwołań od banów" .
b) Każdą nieobecność na forum powyżej 72h należy zgłosić w http://cs-staraszkola.pl/forum/19-przywitania-pożegnania/ lub bezpośrednio do zarządcy UT.
c) UT powinno podejmować własne, niezależne i obiektywne decyzje bez względu na opinię innych.
d) Zabrania się dodawania wiadomości, które nie przybliżają nas do rozwiązania problemu.
e) UT reaguje tylko w przypadku cheat'ów podpartych demem lub screenami.
f) Przy podejmowaniu decyzji UT musi kierować się zarówno dobrem gracza jak i PGC.
g) UT ma obowiązek  rozpisywanie dem HLTV  . 
h) Wszyscy członkowie UT będą rozliczani ze swojej działalności przez zarządce UT i @forum.

2. Zasady dotyczące działu "Zgłoś czitera"
a) Obowiązkiem UT jest wypowiedzieć się w zgłoszeniu w przeciągu 24h.
b) Zgłoszenie musi otrzymać co najmniej 2 odpowiedzi.

3. Zasady dotyczące działu "Odwołania od banów"
a) W przypadku gdy gracz złoży odwołanie i nie zastosuje się do wzoru obowiązkiem członka UT jest napisanie w jednym poście (raz w temacie i nie więcej) o konieczności stosowania wzoru wraz z linkiem do niego.
b) UT może proponować podtrzymanie lub zmianę kary w konkretnym temacie dodając swój post.
c) UT podejmuje decyzje ostateczne1 tylko wtedy kiedy spełniony jest jeden z następujących warunków:

  • członek UT jest adminem na serwerze, którego ban dotyczy - wtedy jako reprezentant UT i H@dmina ma prawo do samodzielnej decyzji
  • co najmniej dwóch członków UT wypowiedziało się jednomyślnie w odwołaniu dotyczącym serwera, na którym nie są adminami (przy czym muszą oni być świadomi realiów panujących na serwerze i znać jego regulamin)

d) UT musi pilnować aby każde odwołanie zostało rozpatrzone i zamknięte.
e) UT ma prawo zdjąć bana każdej osobie po 24h jeśli w tym czasie nie dostarczono dowodów winy.
f) W przypadku kiedy decyzje H@ i UT są sprzeczne, ostateczną podejmuje @forum (czerwony).
g) Decyzje sporne2 rozstrzygamy zawsze na korzyść graczy.
h) Gdy gracz odwoła się od bana z powodem "Wh (Do odwołania na forum demko z hltv) - członek UT ma obowiązek ściągnąć demo HLTV , a następnie rozpisać demo kro po kroku .

1 decyzje ostateczne - decyzje, po których zapada wyrok: ban/unban
2 decyzje sporne - decyzje nie dające 100% pewności o winie oskarżonego 

 

Z poważaniem ekipa Cs-staraszkola.pl

Regulamin wszedł w życie dnia 15/07/2015r o godzinie 23:00

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Sn1CkY
      Od 07.05.2015r. czepiamy się wszystkiego co się da w reklamach. Wszystkiego. Jeśli widzisz, że reklama nie wygląda tak jak powinna to ją popraw.
      -Regulamin-
      Można podbijać istniejące reklamy, jeśli są dość zakopane (max 5 reklam). Reklama musi być dostępna bez zalogowania się. Reklama nie może oczekiwać na akceptację. Reklama nie może być usunięta lub znajdować się w dziale typu "Kosz". Reklamy są sprawdzane nie wcześniej niż 20h po napisaniu postu. Reklamy są odpowiednikiem odrobienia warna/itp/itd. Przyjmujemy tylko reklamy na forach z domeną najwyższego poziomu (np. .pl, .com). UWAGA!
      W związku z faktem, Iż zdażały się przypadki wykupowania reklam u osób trzecich i bez wątpienia jest to niesprawiedliwe wobec graczy, którzy odrabiają warny ręcznie, od dnia 07.05.2015r nick reklamiarza musi wyraźnie wskazywać osobę, która robi reklamy. 
      Przykład: użytkownik BlackDead chce odrobić ostrzeżenia poprzez reklamy - przykładowe nicki do reklamy na zewnętrznych forach: Blacku, BlackDedzik, BlackDeadus, wybielonyblackdead, wyblackdedowany, BlackDead-cs-staraszkola.pl
    • By Break.
       
       
       
       
      1. ZASADY OGÓLNE
       
      a) Serwer dostępny zarówno dla Graczy Steam jak i Non Steam.
      b) Oficjalną stroną – forum serwera jest www.cs-staraszkola.pl
      c) Jest 48h (2 dni) na odwołanie od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą H@ tylko ze względu na szczególne okoliczności.
      d) Na serwerze gramy dynamicznie i wykonujemy cele mapy. Notoryczne kampienie na respie będzie karane wg taryfikatora.
      e) Zakaz spamowania na „y”, „u”, oraz na admin-czacie „u@”
      g) Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
      h) Wszystkie cheaty, skrypty są surowo zabronione.
      i) Zakaz utrudniania gry innym Graczom.
      j) Zakaz używania modeli które ułatwiają widoczność graczy ze zmniejszoną widocznością (modele o jaskrawych jednolitych kolorach MODELE ESL również sa zakazane)
      k) Upodabnianie się do innych graczy, adminów (np. BlackDead , -=Rush3r=- itp.) jest nie dozwolone..
      l) Nicki rasistowskie, zbrodniarzy wojennych, sławnych osób, obrażające czyjąś kulturę lub wyznanie, religijne (np. Jezus, Bóg itp.), zawierające przekleństwa są zakazane.
       
      2. Konfiguracja gry
       
      a) Nie wolno mieć ustawionych 16 bitów, gramy tylko i wyłącznie na 32 bitach (Spadków FPS i tak nie zanotujecie).
      b) Dozwolony interp wynosi od 0.01 do 0.05. Jeśli masz inne wartości, to należy zmienić za pomocą komendy. (np. ex_interp 0.01)
      c) Jeśli masz modele postaci, które stanowczo ułatwiają grę (np. niebieski model CT a czerwony TT. Nie dotyczy się high fps models.), są one traktowane jako oszustwo.
      d) Jeśli pokazuje Ci się celownik przy strzelaniu z AWP bez przybliżenia, to natychmiast go usuń, jest on nie dozwolony.
      e) Jeśli używasz fullbright natychmiast ustaw standardowy config, używanie tego rodzaju rzeczy jest nie dozwolone.
      f) Jeśli macie ustawioną grafikię Software , zmieńcie od razu na OpenGL ! Gra na Software surowo zakazana.
       
      3. KULTURA
       
      a) Nie obrażamy - Graczy, Adminów oraz innych ludzi.
      b) Nie wyrażamy opinii na temat klubów i zespołów sportowych - TO NIE STADION !
      c) Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
      d) Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOGów przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
      e) Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia i przejściu mutacji głosu.
      f) Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy itp.
       
      4. ADMIN
       
      a) Admin ma obowiązek utrzymywać serwer w należytym porządku.
      b) Admin powinien przyjrzeć się zgłoszeniu nawet jeśli zostało ono napisane na say, po uprzednim upomnieniu gracza.
      c) Admin, ma dawać przykład.
      d) Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń. (np. Zaprzestania przeklinania, nadużywania mikrofonu itp.)
      e) Admin nie ma prawa zmienić mapy bez zgody graczy. (Nie dotyczy się crashy serwera i powtarzania map).
      f) Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, powinien mu zrobić ss'y. (Nie dotyczy się aimbotów itp.)
      g) Jeśli admin nie jest do końca pewny, czy dany gracz oszukuje, powinien skonsultować się z innymi adminami. (Przy braku adminów może nakręcić demo).
      h) Admin powinien starać się utrzymywać porządek bez konieczności dawania banów, czy kicków.
       
      Admin nie jest do zabawy, lecz do utrzymania porządku i przyjaznej atmosfery na serwerze.
      Każdy admin odpowiada sam za siebie i za swoje czyny.
      Stracić admina można szybciej niż się go zdobyło.
       
      5. TARYFIKATOR - przykładowy
       
      a) Czity (wh, aim, mh, sh i inne) – perm
      b) Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)
      c) Wyzywanie, obrażanie Admina – 1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie – perm)
      d) Flood granatami – od 5 min do 1h
      e) Spam na sayu (y,u,u@) – od 5 min do 30 min
      f) Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
      g) Reklama innych serwerów (również w nicku) – do 1 tygodnia
      h) Wysoki ping - ban od 5 min do 30 min
      j) Podszywanie się pod cudze nicki – ban permamentny
      k) Podszywanie się pod Admina - ban permamentny
      l) Prowokowanie innych Graczy – 5 min do 24h
      m) Wejście na aktywnym banie – ban permamentny
      n) Kampienie na respie (brak dynamicznej gry) - slapa, slay, kick, ban 5 min
      o) Gra na Software oraz używanie niestandardowych modeli graczy (modele o jaskrawych jednolitych kolorach) - BAN PERMANENTNY!!
       
      Powyższy taryfikator jest tylko sugestią dla Adminów i nie może być JEDYNĄ podstawą do odwołań. Ze względu na szereg różnych uwarunkowań Admin może dać bana wg uznania.
      Recydywa karana będzie Banem wyższym o 1 stopień.
       
      6.INFORMACJA DLA GRACZY
       
      a) Admin to nie robot. Nie będzie siedział ciągle na serwerze.
      b) Admini nie mogą zmieniać map bez wyraźnego powodu.
      c) Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum www.cs-staraszkola.pl w odpowiednim dziale i wzorem.
      d) Headadmin jest bardzo zapracowanym człowiekiem. Dlatego nie nadużywaj jego cierpliwości i pisz tylko w sprawach wyjątkowych, jest on jedyną osobą na serwerze której nie obowiązują powyższe zasady.
      e) Wszystkie sprawy związane z serwerem (Western Mod) kierujemy do Opiekuna Serwera.
       
      7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
       
      a) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi przez admin-chat (say_team @ "treść") lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      b) Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt Opiekunowi Serwera lub H@ na forum.
      c) Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do Graczy jak i Adminów.
      d) Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na Admina lub innego Gracza na forum w dziale do tego przeznaczonym.
      e) Regulamin może się zmienić o dowolnej porze dnia, godziny.
       
       
      Copyrights by Break.TM 2014.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By BlaQ517
      Regulamin serwera Call Of Duty
      1. Zasady ogólne
      1.1 Zanim wejdziesz na serwer cs-staraszkola.pl call of duty: mw3, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
      1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
      1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
      1.4 Oficjalną stroną – forum serwera jest www.cs-staraszkola.pl
      1.5 Zabrania się plagiatowania jakichkolwiek elementów serwera oraz używania w celu innym niż prywatny plików pobranych z serwera(np. modeli, dźwięków).
      2. Rozgrywka
      2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".
      2.2 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych( Skype, TeamSpeak i innych ).
      2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
      2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
      2.5 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie ( Celowe blokowanie, podrzucanie fleszy).
      2.6 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
      2.7 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
      2.8 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@ (pisanie na zwykłym say, mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum www.cs-staraszkola.pl .
      2.9 Zabrania się stawiania min w taki sposób aby uniemożliwiały wykonywania celi.
      2.9b Zakazane jest podkładanie min:
      - na drabinach - blokują członków teamu
      - w drzwiach otwieranych - blokują drzwi (np. na de_nuke)
      - wentylacji - blokują członków teamu
      - na schodach - blokują członków teamu
      - na wąskich pochylniach, jeśli blokują członków teamu
      - wszędzie indziej, gdzie miny tworzą podwyższenie nie do przeskoczenia dla członków swojego teamu
      2.10 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
      2.11 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
      2.12 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.)
      2.13 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
      2.14 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
      2.15 Zabrania się spamowania na czacie.
      3. Regulamin administratora
      3.1 Każdy admin jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, w przeciwnym razie może go stracić.
      3.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
      3.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
      3.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
      3.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina.Grozi to utratą stanowiska.
      3.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
      3.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
      3.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
      3.9 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.
      3.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum www.cs-staraszkola.pl w odpowiednim dziale i wzorem.
      4. Kary
      4.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - Zrzuty ekranu + ban permamentny.
      4.2 Obrażanie - Kick/ban do 1h
      4.3 Reklamowanie - Najpierw ostrzeżenie, później ban permamentny.
      4.4 Wchodzenie na tekstury mapy - Kick/ban do 30 minut
      4.5 Utrudnianie gry członkom drużyny - Kick/ban do 30 minut
      4.6 Zabijanie zakładników - Kick/ ban do 10 minut
      4.7 Zgłaszanie cheatera na say - Kick/ban do 5 minut
      4.8 Podpowiadanie np. na ts - Ban do 1 Dnia
       
      Copyrights by BlackDead 2014.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
    • By BlaQ517
       
      Ogólne zasady, Wymagania na administratora, Wzór oraz Skala znajomości AMXX
       
      1. Zasady ogólne
      - Tytuł tematu: Podanie o administratora - [nick]
      - Przed złożeniem podania zapoznaj się z wymaganiami oraz skalą znajomości AMXX.
       
      2. Wymagania
      - Ukończone 17 lat.
      - Minimum 12 godzin przegranych na serwerze.
      - Znajomość regulaminu serwera oraz forum.
      - Minimum podstawowa znajomość AMXX .
      - Zaangażowanie w dany serwer i forum (zapraszanie znajomych na serwer/forum, zgłaszanie błędów, pisanie propozycji, branie udziału w zbiórkach itd.).
      - Posiadanie kultury osobistej.
      - Dawanie przykładu innym graczom.
       
      3. Wzór podania o administratora
      Imię: Nick: Wiek: Staż w Counter-Strike: Byłeś/aś już administratorem serwera?: Znajomość AMXX (Zgodnie z naszą skalą): Link do konta STEAM, na którym grasz: Posiadasz działający mikrofon?: Dlaczego chcesz zostać administratorem?: Skala znajomości AMXX
      0. Nie wiesz co to AMXX.
      1. Potrafisz sprawnie korzystać z amxmodmenu.
      2. Poprzednie + Potrafisz skonfigurować serwer HLDS oraz wgrywać gotowe pluginy do amxx oraz metamoda.
      3. Poprzednie + Potrafisz edytować pluginy AMXX.
      4. Poprzednie + Potrafisz pisać proste pluginy AMXX.
      5. Poprzednie + Potrafisz pisać skomplikowane pluginy AMXX.
       
      4. W razie akceptacji
      Kontakt z H@ lub właśicielem danego serwera poprzez wiadomość na Forum/E-mail lub Steam.
      W tytule wiadomości piszesz: Administrator - [nick].
      W wiadomości podajesz:
       - Link do podania.
       - Nick w sklepie.
       - Dane na administratora (Steam ID lub Nick + hasło).
       
      Każdy Administrator jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu. Obowiązują go te same zasady co gracza!
       
      Copyrights by BlackDead.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
      Zakaz kopiowania.
    • By POROBIONY`BMH
       
      Ogólne zasady, Wymagania na administratora, Wzór oraz Skala znajomości AMXX
       
      1. Zasady ogólne
      - Tytuł tematu: Podanie o administratora - [nick]
      - Przed złożeniem podania zapoznaj się z wymaganiami oraz skalą znajomości AMXX.
       
      2. Wymagania
      - Ukończone 17 lat.
      - Minimum 12 godzin przegranych na serwerze.
      - Znajomość regulaminu serwera oraz forum.
      - Minimum podstawowa znajomość AMXX .
      - Zaangażowanie w dany serwer i forum (zapraszanie znajomych na serwer/forum, zgłaszanie błędów, pisanie propozycji, branie udziału w zbiórkach itd.).
      - Posiadanie kultury osobistej.
      - Dawanie przykładu innym graczom.
       
      3. Wzór podania o administratora
      Imię: Nick: Wiek: Staż w Counter-Strike: Byłeś/aś już administratorem serwera?: Znajomość AMXX (Zgodnie z naszą skalą): Link do konta STEAM, na którym grasz: Posiadasz działający mikrofon?: Dlaczego chcesz zostać administratorem?: Skala znajomości AMXX
      0. Nie wiesz co to AMXX.
      1. Potrafisz sprawnie korzystać z amxmodmenu.
      2. Poprzednie + Potrafisz skonfigurować serwer HLDS oraz wgrywać gotowe pluginy do amxx oraz metamoda.
      3. Poprzednie + Potrafisz edytować pluginy AMXX.
      4. Poprzednie + Potrafisz pisać proste pluginy AMXX.
      5. Poprzednie + Potrafisz pisać skomplikowane pluginy AMXX.
       
      4. W razie akceptacji
      Kontakt z H@ lub właśicielem danego serwera poprzez wiadomość na Forum/E-mail lub Steam.
      W tytule wiadomości piszesz: Administrator - [nick].
      W wiadomości podajesz:
       - Link do podania.
       - Nick w sklepie.
       - Dane na administratora (Steam ID lub Nick + hasło).
       
      Każdy Administrator jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu. Obowiązują go te same zasady co gracza!
       
      Copyrights by BlackDead.
      Wszelkie prawa zastrzeżone.
      Wykonane dla cs-staraszkola.pl
      Zakaz kopiowania.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...