Jump to content
--:--
Cs-StaraSzkola.pl
Strona w trakcie budowy

SH0TS .!

User
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. ale chodzi o to za ja niemmam zmiennego wiec nwm o co chodzi a brat ani nikt tez nie gral bo nie mial na czym bo komputery oba u naprawy -,-
  2. mam bana chociaz nie gram przez 2 tygodnie na tej wgl sieci bo mialem kompa u naprawy tylko na forum bywałem a jak chce wbic to takie cos? : [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Jestes zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : Turkish > [AMXBans] Powod : ' Wstaw screeny na Cs-StaraSzkola ' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.cs-staraszkola.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' VALVE_0 : 4 : 364121978 ' [AMXBans] Twoje IP : ' 77.252.52.130 ' [AMXBans] ======================================= ktos sie grac pod maim ip ale kto ? co mam zrobic?
  3. Witam, wie ktos moze gdzie bym mogl kupic sam klucz do steama bo wszystko mi dziala aby musze miec klucz zeby moc w cs grac. ma moze ktos na spredaz lub wie gdzie moge kupic? prosze o pomoc ;c
  4. Na tak: + malo adminów + staż + steam - Kolorowe podanie -/+ wiek
  5. Na nie. Również pierwszy raz cie widze na forum. - Ns +wiek i mikro - podanie
  6. Moim zdanie to nie wypali jak już to by musialo byc np. 1. miejsce - iles tam tych fragow i np premium na 30 dni 2. miejsce - iles tam fragow mnije troche i np vip na tydzien i 3 miejsce i iles tam fragow i np pare farbek czy cos :>
  7. Mam taki problem bo zapomnialem haslo i emailu na ktorym zalozylem steama i nie moge sie zalogowac dalo by rade jakos odzyskac to konto bez kupna klucza steam lub nowego steam'a? ;x PROSZE O SZYBKA POMOC :[
  8. SH0TS .!

    Gra

    Ma może ktos jakis darmowy link do pobrania gry typu żużel moze byc 2012 2013 2014 :> DZIEKI
  9. iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/VbSRbbbxv-0?feature=oembed" frameborder="0"> SZKOŁA NA HAJU CALY FILM
  10. SH0TS .!

    O boshee

    jak tak mozna zjebac wolny w takiej minucie -,- iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/xtvzVMDKbg4?feature=oembed" frameborder="0">
  11. iframe width="480" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/JYEYBBDwNg8?feature=oembed" frameborder="0"> :3
  12. SH0TS .!

    GOLFIK <3

    http://otomoto.pl/volkswagen-gti-golf-vi-wersja-gti-C32750761.html POLECAM <3
  13. WItam, nie dawno grajac na innej sieci na innym serwerze zauważyłem, ze co mape pada snieg a zamiast paki jest choinka. Jakby dało rado i macie czas i umielibyscie to zrobic bylo by super przyciagało by to uwage napewno :> POZDRAWIAM ;3
×
×
  • Create New...